טיפה ../images/Emo32.gif, אבל עדיין 012+ADSL
אז ככה, היום שירות לקוחות 012 השאירו לי הודעה שאתקשר דחוף לX משירות לקוחות, בקשר ל"אימות כתובת". אין לי מושג מה זה אימות כתובת בז´רגון של 012 אבל אני יכול לשער... : אני סטודנט אשר באמצע השבוע גר בדירה שכורה, ובד"כ בסופ"שים חוזר "הביתה להורים". בדירה יש ADSL של 012 (חבילת 750Kbps) עם ICS לעוד מחשב. בבית השני יש מודם 36,600 מעפן. כמו שאתם יכולים לתאר, באמצע השבוע אני משתמש בחשבון מהדירה, ובסופ"שים אני מתחבר מהבית - דרך אותו חשבון - ב-Dialup. (אני מחייג ל2 מספרי גישה שונים כי אני נמצא ב2 אזורי חיוג שונים). מיותר לציין שאני לא מתחבר בו זמנית ב-2 המחשבים (מה גם שזה כמובן בלתי אפשרי). השאלות העולה הן: (א) אולי אני סתם פאראנואיד שמדבר שטויות, ולא אכפת להם מאיפה אני מתחבר, הם רק רוצים לאמת את הכתובת הפיסית שלי כדי לשלוח פרסים והפתעות?
(ב) האם יש להם זכות למנוע ממני גישה דרך 2 מחשבים שונים מאזורי חיוג שונים? (ג) האם יש משהו שאני יכול להגיד בשיחה ש"יזכה" אותי? לדוגמא בית+משרד, הורים גרושים, או תירוץ מטופש אחר שלא חשבתי עליו? אולי לאיים בניתוק? (אני לא מחוייב) תודה רבה מראש למגיבים.
אז ככה, היום שירות לקוחות 012 השאירו לי הודעה שאתקשר דחוף לX משירות לקוחות, בקשר ל"אימות כתובת". אין לי מושג מה זה אימות כתובת בז´רגון של 012 אבל אני יכול לשער... : אני סטודנט אשר באמצע השבוע גר בדירה שכורה, ובד"כ בסופ"שים חוזר "הביתה להורים". בדירה יש ADSL של 012 (חבילת 750Kbps) עם ICS לעוד מחשב. בבית השני יש מודם 36,600 מעפן. כמו שאתם יכולים לתאר, באמצע השבוע אני משתמש בחשבון מהדירה, ובסופ"שים אני מתחבר מהבית - דרך אותו חשבון - ב-Dialup. (אני מחייג ל2 מספרי גישה שונים כי אני נמצא ב2 אזורי חיוג שונים). מיותר לציין שאני לא מתחבר בו זמנית ב-2 המחשבים (מה גם שזה כמובן בלתי אפשרי). השאלות העולה הן: (א) אולי אני סתם פאראנואיד שמדבר שטויות, ולא אכפת להם מאיפה אני מתחבר, הם רק רוצים לאמת את הכתובת הפיסית שלי כדי לשלוח פרסים והפתעות?