טיסות זולות לג'נבה או מילאנו

TerminalFrost

New member
טיסות זולות לג'נבה או מילאנו

אנחנו זוג, מתכננים חופשת סקי בצרפת בעלות מינימאלית (UCPA). נכון לרגע זה החופשה תלויה בחוט השערה בזמינות טיסות זולות לג'נבה או מילאנו. אם למישהו יש כרטיסים למכור בזול זה מצויין, אבל אם מישהו יודע על דילים לטיסות לג'נבה/מילאנו/טורינו ב400$ או פחות - שישמיע קול! משיחה עם נציגת שירות של אופיר כל הטיסות של אלעל במחירי מבצע כבר סגורות, והטיסות של החברות הזרות עולות הרבה יותר, כך שנשארו רק צ'רטרים של כ500$. תודה לעונים
 

oransh1988

New member
בחצי דקה מצאתי לך טיסה לג'נבה ב350$

כשטסתי לפני כחודש והזמנתי דרך קשרי תעופה כרטיס שבוע וחצי לפני הטיסה עלה לי 400$. כמובן שככל שמתקרבים ליום הטיסה המחיר יורד והסיכון גדל. עכשיו למשל נכנסתי לאתר של קשרי תעופה ובתוך כמה שניות בדקתי כמה תעלה טיסה לשבת הבאה. 350$ למבוגר. הנה האתר: www.via.co.il אפשר גם לבדוק בגוליבר www.gulliver.co.il מבדיקה שעשיתי בזמנו הכי כדאי דרך שני אלו. טיסה נעימה ותהנו.
 

oransh1988

New member
ושוב...

בשני האתרים שנתתי לך (קשרי תעופה וגוליבר) יש מקומות לטיסה בשבוע הזה. הבעיה היא שכרגע יש עוד 3 שבועות עד לטיסה ולכן המחיר עדיין יקר (500 דולר כרגע). אם תחכה עוד שבוע-שבועיים המחיר ירד משמעותית, עם זאת צריך להיזהר כי אי אפשר לדעת כמה מקום נשאר ומה גם שכמו שאמרת זה פסח אז אני לא יודע בדיוק מה הביקוש.
 

alonaski

New member
נציגת שירות של אופיר טורס?? ../images/Emo6.gif ../images/Emo3.gif

ממש... - אוטוריטה מוסמכת !
חפשו בעצמכם דרך הנט באתרים כמו "הדקה ה 90" או "הרגע האחרון" וכד'. בהצלחה!!
 
למעלה