טיסה פרטית ליוון / קפריסין

טיסה פרטית ליוון / קפריסין

אני מעוניינת לדעת מה אמור להיות המחיר לטיסה כזאת לשני אנשים למתנת נישואין. האם טכנית אפשר לעשות את זה כהפתעה שהנוסעים יידעו על זה רק בשדה תעופה / מטוס? כמה זמן לוקחת הטיסה ומאיפה אפשר להמריא?
 
את קונה כרטיס בסודי סודות

מכסה את עיני מקבל המתנה במטפחת, לוקחת מערוך, ובום, מכה על הראש הוא כבר יתעורר ביוון או קפריסין (כמובן אם המכה היתה מחושבת)
 

mayafit

New member
אם הם אינם חובבי תעופה מובהקים

קני להם כרטיסי טיסה בארקיע/ישראייר/כל חברה אחרת. פשוט רחמי עליהם. מבחינה כספית מתנה כזו יכולה לעלות למשלם כשלושת אלפים שקלים.
 
אין חיה כזו

אם את רוכשת טיסה כזו, היא אינה טיסה פרטית אלא טיסה מסחרית. טיסה מסחרית ליוון או לקפריסין ניתן לעשות רק במטוס דו-מנועי, אשר עלות הפעלתו יקרה מאד (הערכה: כ-2000 ש"ח לשעה כולל טייס). ללרנקה ובחזרה (הכי קרוב שאפשר) יש לקחת בחשבון מינימום שעתיים וחצי. על זה יש להוסיף אגרות יקרות של כמה מאות דולרים וזה מביא את התשורה למחיר אבסורדי. כל הנ"ל ללא אש"ל. טכנית ניתן לעשות זאת בהפתעה בתנאי שתצטיידי בדרכוני הנוסעים ותודאי שהם ברי-תוקף. כמו כן כדאי, כפי שכבר נאמר, כדאי לודא שהמופתעים אוהבים לטוס במטוסים קלים במשך מספר שעות ושאינם סובלים בטיסות כאלה. דוד.
 
למה?

למה אי אפשר טיסה מסחרית בחד מנועי? לדעתי אין מניעה לבצע טיסת VFR מסחרית בחד מנועי לכל יעד, כולל היעדים שביקשה יעל. חוץ מזה, היא בודאי לא התכוונה לטיסה מסחרית אלא להשתתפות בהוצאות של טיסה פרטית. קיבלה כנראה אינפורמציה ראשונית ממישהו שקרוב לתחום
 

זיו מ

New member
דעתך יקרה לנו - אבל מוטעית

אין לבצע טיסה מסחרית במטוס חד מנועי עם נוסעים במרחק העולה על מרחק גלישה מהחוף. אני משוכנע שימצא מי שיצטט לך את התקנה המקורית. לגבי נושא ההשתתפות בהוצאות.. כבר דנו בזה רבות. קטונתי. שא ברכה
 
למעלה