טיסה מארה"ב לאירופה - צריכה עזרה

sheransheran

New member
טיסה מארה"ב לאירופה - צריכה עזרה

שלום לכולם, אני מנסה למצוא טיסה זולה מנקודה כלשהיא בארה"ב לכל נקודה שהיא באירופה (נק' היציאה ונק' הנחיתה אינן חשובות). (אני מנסה להגיע מקליפורניה לישראל אבל חסרה לי רק הקפיצה מעל האטלנטי). מישהו יודע להמליץ לי על אתר/חברה ועל יעדים לטיסה הזולה ביותר? כבר בדקתי בairfare.com ושם היו מחירים זולים במיוחד אבל קראתי דעות לא מאוד חיוביות (בלשון המעטה) על החברה. חברה זולה אחרת שניתקלתי בה היא aer lingus האירית, שוב מצאתי ביקורות לא משהו. כרגע אני שוקלת לטוס עם new zealand air מלוס אנג'לס ללונדון (כן, כן, יש כזו טיסה) אבל עליהם לא מצאתי שום דעה (לא רעה ולא טובה). כל עיצה ורעיון מטיילים ותיקים תועיל. תודה רבה מראש, שירן * יש לכם פורום בהחלט משעשע, אהבתי במיוחד את חלק מהתגובות להצעה לטוס ללוב.
 

John the Savage

New member
חסרים שני דברים בכדי לענות לך

מהו טווח התאריכים שמדובר בו ומהו טווח המחירים שאת מצפה לו? (אני מניח שאת מדברת על טיסה לכיוון אחד, נכון?) כעקרון אני מחפש בעיקר בשני אתרים: www.sidestep.com ו- www.vayama.com ולפעמים גם באקספדיה.
 

sheransheran

New member
האמת

שאני לא ממש יודעת. (כן, מדובר בכיוון אחד. אני חוזרת הביתה!) בחברות מוכרות ויקרות המחירים שמצאתי הגיעו אפילו ל2000 דולר. ולכן אני חושדת כשיש מחירים כמו 450 דולר. כיוון שאין לי ממש עם מי להתייעץ לגבי החברות האלו אז זה יותר מדאיג. לא הייתי רוצה לקנות כרטיס באינטרנט ואז לגלות שהוא לא קיים או ששבוע קודם יזיזו לי את השעה. האתרים שציינת, אמינים? קנית דרכם כרטיסים בעבר? תודה רבה על המענה והעזרה
 

John the Savage

New member
כן, קניתי דרכם כרטיסים והם בהחלט אמינים

מתוך שלושת האתרים שציינתי, שניים מהם: ויאמה ואקספדיה הם אתרים שמשמשים כסוכנות נסיעות און-ליין ואפשר לקנות דרכם כרטיסים. אקספדיה הוא אתר מאד ותיק ומוכר. ויאמה הוא אתר חדש יחסית, אבל הוא שייך לחברה נסיעות הולנדית מאד גדולה עם סניפים בכל אירופה (שמתמחה בעיקר במגזר העיסקי). עוד לא ניתקלתי במישהו שהיה לו בעיות איתם. סיידסטפ (או קייאק, שזה בעצם כמעט אותו אתר כיום), לא מוכרת כרטיסים בעצמה. זה מנוע חיפוש והשוואת מחירים לטיסות שעורך חיפוש בהרבה אתרים שונים, כולל חלק גדול מהאתרים של חברות התעופה עצמן. את לא קונה את הכרטיסים דרכם - הוא מעביר אותך לאתר שבו התעריף הנ"ל נמצא ושם את מבצעת את הקניה. בחלק גדול מהמקרים התעריף ההכי זול שאני מקבל בסיידסטפ הוא דרך האתר: www.orbitz.com, שהוא גם אתר מאד גדול ומוכר שהוקם במשותף על ידי כמה מחברות התעופה הגדולות בארה"ב (הוא נמצא בבעלות משותפת של קונטיננטל, יונייטד, דלתא, אמריקן ונורת'ווסט), כך שגם עליו אפשר בהחלט לסמוך. וטיפ קטן: כדאי לנסות גם טיסות לכיוון אחד וגם טיסות הלוך ושוב (עם תאריך חזרה פקטיבי), משום שבהרבה מקרים יוצא שטיסה הלוך ושוב יותר זולה מטיסה לכיוון אחד. בטוח שאין לך איזה טווח תאריכים שבו את מתכוונת לטוס? המחירים מאד משתנים בין תאריכים שונים ... אם תתני תאריכים יכול להיות שיהיה לי משהו יותר קונקרטי.
 

sheransheran

New member
לא הבנתי מהניסוח

של ההודעה הראשונה שאתה שואל על תאריכים.
דוקא יש לי טווח מאוד מדוייק. תחילת נובמבר 2008...
תודה על העיצה של הלוך ושוב. באמת נראה לך ש2 כרטיסים יעלו פחות מאחד? זה לא קצת מוזר? גם בויאמה היו מחירים ממש נמוכים למשל דרך חברת דלתא. איך היית מסביר את המחירים הנמוכים באתרים הללו לעומת המחירים שחברות התעופה מציעות באתרים שלהם?
 

sheransheran

New member
בקריאה הראשונה

לא ראיתי את המילה תאריכים ובאמת לא הבנתי למה אתה שואלת פעמיים על מחירים
 

John the Savage

New member
זה לפעמים ככה ולפעמים אחרת

מבנה התעריפים של חברות התעופה זה עניין מאד מורכב, וזה ממש לא סכום העלויות של קטעי הטיסה השונים. יש כל מיני גורמים שמשפיעים על מחירי הכרטיסים ויוצא שבחלק מהחברות טיסה לכיוון אחד יותר זולה, ובאחרות טיסה הלוך ושוב יותר זולה ולכן שווה לבדוק את שתי האפשרויות. גם מאד הגיוני שבאתר מסויים יהיו מחירים זולים יותר מאשר אתר אחר משום שחברות התעופה מציעות מספר מסויים של מקומות במחירים מוזלים לסיטונאי טיסות שונים. באופן ספציפי בדלתא הם כניראה מציעים כרטיסים במחירים זולים יחסית בעקבות הפתיחה של קו חדש מניו-יורק לתל-אביב ...
 

John the Savage

New member
נ.ב. במקרה שלך לתחילת נובמבר

מ-LAX לתל אביב דווקא יש הצעות די טובות לטיסות לכיוון אחד. לדוגמה טיסה של סוויס ב-758 דולר דרך ויאמה (על סוויס שמעתי עד היום בעיקר ביקורות טובות, כך שזו בהחלט אופציה שהייתי שוקל).
 
למעלה