טיסה ומלון בפעם הראשונה עם הקטנה

amitco

New member
טיסה ומלון בפעם הראשונה עם הקטנה

אנחנו אמורים לטוס בקרוב עם הקטנה (תהיה בת 7 חודשים) ולשהות במלון במשך שבועיים. הטיסה אמנם קצרה אבל אני ממש חוששת ולא יודעת למה לצפות. במלון אני מאמינה שיהיה בסדר כי אני לקוחת את כל הציוד שלה. אבל דיי ברור לי שהיא לא תרגיש בבית וזה בטח ישפיע. בדיוק התחלנו מוצקים ולא יהיה לי שם גז לבשל ירקות וחשבתי להתחיל פירות. בקיצור, אני דואגת ולא כל כך יודעת למה לצפות. למישהי יש טיפים בנושא? אני ממש אשמח! תודה!
 
לגבי הטיסה:

ביררתי בעצמי לקראת החזרה לארץ, אלה העצות שקיבלתי: הבנתי שאם את מיניקה, אז הכי מומלץ פשוט לתת לה לינוק בהמראה ובנחיתה, כדי שלא תסבול מאזניים סתומות. כדאי לקחת מנשא אם יש לכם, כדי שיהיו לך ידיים פנויות, וכמובן את כל הציוד הרגיל (חיתולים, טטרה וכו'). את העגלה מותר לך להביא ממש עד פתח המטוס, ואז יקחו אותה למטען. כדאי להביא שקית זבל גדולה ולעטוף אותה, כי הן נוטות לחזור מג'ויפות מתא המטען. חוץ מזה, אם יתמזל מזלכם ויהיו מקומות פנויים בטיסה, יש סיכוי שיתנו לכם להשכיב אותה על כסא פנוי לידכם
(אני מניחה שלא תקנו לה כסא). לגבי מוצקים אני לא יכולה לעזור, כמובן
אבל אני בטוחה שיהיה בסדר!
 

ליאור53

New member
אנחנו טסנו באותו גיל בערך

אומנם רק לכמה ימים, אבל פשוט לקחתי הרבה גרבר... וחוץ מזה אם אתם אוכלים בבית המלון, יש הרבה פעמים ירקות מבושלים שאפשר לרסק בחדר האוכל.
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא לדאוג

בגיל הזה, איפה שאבא ואמא נמצאים זה הבית. לא ממש ישנה לה שאתם במלון ולא בבית. מחוץ לבית מאד מסובך להתחיל עם בישולים של מוצקים. קחו גרברים, ותנו לה לטעום מכל מה שיציעו בארוחות במלון. לא לוותר על מנשא טוב, ועגלה שבה נוח לה לישון.
 
למעלה