טיסה ארצה לאחר כניסה עם ויזת הגירה

Plezi

New member
טיסה ארצה לאחר כניסה עם ויזת הגירה

האם יש בעיה לטוס ארצה לביקור קצר לאחר כניסה לארצות הברית עם ויזת הגירה?
 

fajoinah

New member
בד"כ לא

אבל לפעמים יש שאלות מציקות, תלוי בויזה למשל, יש אנשים עם ויזה לחברה ספציפית, אז הם שואלים אותך בדיוק במה עובדים ובדיוק באיזה חברה, ואם עונים לא נכון זה עלול להגמר לא טוב :\
 

Plezi

New member
ויזת הגירה באמצעות נישואין

לא קשור לעבודה. חשבתי שאולי חודשיים אחרי הכניסה לארצות הברית עם ויזת ההגירה נוכל לבוא ארצה לביקור ככה סתם. האם עדיין יוצר בעיה? האם בעל ויזת ההגירה חייב לחכות לקבלת הגרין קארד כדי לצאת מארה"ב?
 

fajoinah

New member
אוקי, לא הבנתי נכון, הנה התשובה

זה תלוי בויזה אם אתה הגשת בקשה לגרין קארד, כמדומני שניתן לצאת עם ויזת L, אבל לגבי ויזות אחרות נראה לי שהתשובה היא שלילית, עליך להמתין בארה"ב וAdvanced Parole זה למישהו שמחכה לאזרחות ורוצה לשהות יותר מחצי שנה מחוץ לארה"ב אם אני לא טועה
 

פZצטא

New member
אכן יש בעיה

וכדי לפתור אותה אתה זקוק לאישור מיוחד שנקרא Advance Parole פרטים על כך וטופס לבקשה תוכל למצוא כאן שים לב שאת הבקשה צריך להגיש בארה"ב לפני היציאה וזה לוקח זמן.רק במיקרים נדירים יאפשרו להגישה בישראל.
 

פZצטא

New member
ואם יש לו דרכון אמריקאי

הוא לא צריך גרין קארד ואפשר לטוס בלי בעיה ואם הוא הנשיא באייר פורס1 הוא אפילו לא צריך דרכון להמשיך? או במילים אחרות-כל כך קשה להגיב, רק אחרי שקוראים את השאלה בת שתי השורות ?
 

d a p h n a

New member
אבל הוא אמר שיש לו ויזת הגירה

ושהוא נכנס איתה לארה"ב. זה בעצם אומר שיש לו גרין קארד (ויזת ההגירה המוחתמת בדרכון = גרין קארד זמני עד קבלת הכרטיס). ממה שהבנתי כאן בפורום, אין שום בעיה להחתים את ויזת ההגירה, להכנס לארה"ב, ולעלות מיד על מטוס שחוזר לארץ, ובלבד שלא תהיה מחוץ לארה"ב יותר מפרק הזמן שאחרי מתבטל הגרין קארד.
 

The Other One

New member
בהנחה שמגיעים עם ויזת הגירה

כלומר המעטפה החומה משגרירות ארצות הברית הישראל, מקבלים בפועל את הGC בכניסה הראשונה לארצות הברית כחותמת בדרכון. אין בעיה לצאת ולהכנס ולא צריך שום מסמך נוסף, מנסיון.
 
הוא מגיע עם וויזת הגירה

משמע, ברגע שנכנס לארה"ב הוא בעל גרין קארד. מהרגע הזה אין לו צורך ב-AP. אם הוא מגיע לארה"ב ורק אז מתחיל בתהליך לקבלת הגרין קארד, אז אתה צודק (והוא ניסח את השאלה לא טוב).
 

d a p h n a

New member
בייחוד מאחר ופלצי כבר שאלה שאלות

ואני יודעת שהם בתהליך מהארץ ולא מארה"ב.
 

d a p h n a

New member
אגב, כתבת על reentry permit שם

קראתי בקישור שנתת קודם, ו-reentry permit נדרש רק אם יוצאים את ארה"ב לתקופה של שנה או יותר. הוא ממש לא נחוץ אם יוצאים לביקור קצר בארץ.
 

פZצטא

New member
אם תקראי מתחילת השרשור

תביני שמדובר על שמירת הגרין קארד ליציאה ארוכה ולא לביקור קצר. אולם (!) ההגדרה שלך שהצורך הוא "שנה ומעלה" אינה מדויקת, משום שזו התקופה הרלוונטית לשלילה אוטומטית של הגרין קארד, אבל אם נעדרת לתקופה של 11 וחצי חודשים, לדוגמה, ופקיד ההגירה יתרשם שאת בעצם גרה בישראל וחוזרת לארה"ב רק כדי למנוע את הביטול האוטומטי, הוא יקח את הגרין קארד בו במקום וימנע כניסה. כנ"ל אם תבצעי שתיים או שלוש "ביקורים" בישראל של מספר חודשים ומעלה בכל שנה או ביקורים קצרים יותר לעיתים תכופות.
 

MrListen

New member
אייי התפקששה לך העקיצה?

תהיה יותר נחמד זה יעשה לך טוב, בחיי.
 

Plezi

New member
../images/Emo3.gifמה לא היה ברור בשאלה?

אני רואה שאלה בת שורה אחת ונושא בן שורה אחת. למי היה קשה להגיב? לשאלתי? יפה ענית קודם שלא ניתן..................
 

d a p h n a

New member
על ויזת ההגירה כתוב

שמרגע שהיא הוחתמה (endorsed) באימיגריישן היא מהווה גרין קארד זמני לפרק זמן של שנה (כמובן שהכרטיס עצמו אמור להגיע קודם). לכן מרגע שהויזה הוחתמה בעל הויזה הוא בעל גרין קארד לכל דבר, והוא רשאי לצאת ולהכנס מארה"ב כרצונו. לא צריכה להיות שום בעיה לצאת לביקור קצר בארץ אחרי החתמת ויזת ההגירה. מקסימום ישאלו אתכם קצת יותר שאלות בחזרה, אבל לא נראה לי שגם זה. בכל מקרה, אנחנו החתמנו את ויזת ההגירה כשנסענו לראיון העבודה, ויצאנו חמישה ימים אחר כך מארה"ב. בעוד שבועיים אוכל להגיד לך בדיוק מה קורה בכניסה חזרה.
 
למעלה