טיסה ארצה לאחר כניסה עם ויזת הגירה

debby12

New member
מנהל
אין שום בעיה ואני עשיתי את זה

לא סתם - אפילו אצלנו היה טיפה יותר סבוך. קיבלנו ויזת הגירה ביחד -- אני (בת של אזרח) בעלי ובתנו (בתור תלויים שלי). אני טסתי לארה"ב חודשיים וחצי לפני המעבר ה"אמיתי" לצורך ראיונות עבודה ושהיתי שם שבוע אחריו חזרתי לישראל. כרטיס הפלסטיק של הגרין קארד הגיע בדואר בערך שבועיים-שלושה אחרי שנכנסתי. הוא הגיע לכתובת שנתתי (של אבא שלי) למרות שבאותו שלב כבר הייתי חזרה בישראל אחרי הראיונות. 6 שבועות אחר כך טסתי שוב לארה"ב לעוד סבב ראיונות - הפעם כבר עם כרטיס הפלסטיק של הגרין קארד ביד (שאבא שלי שלח לי בדואר). שוב - שום בעייה. 3 שבועות אחר כך הגענו סופית כולנו. אני עם הכרטיס פלסטיק של הגרין קארד, ובעלי ובתי עם ויזות ההגירה והמעטפות הגדולות. עברנו באימיגריישן בלי בעיה. אני עברתי מיד והלכתי לאסוף את המזוודות שלנו, והם התעכבו חצי שעה כדי לעבד את הניירת. באף אחת מהכניסות האלה לא שאלו אותו שום דבר. מן הסתם אם היו שואלים הייתי עונה את האמת - שנכנסתי קודם לצורך ראיונות עבודה ואז חזרתי הביתה להיערך למעבר ולארוז את הפקלאות. אצלך זה בכלל יהיה עוד יותר פשוט נראה לי כי תשהה בארה"ב חודשיים ולא שבוע כל פעם כמו שני הביקורים המקדימים שלי.
 

debby12

New member
מנהל
תודה גם לי ../images/Emo3.gif

<דבי מודה לעצמה על שטרחה להקליד תשובה אינפורמטיבית. שנאמר: "אם אין אני לי - מי לי?">
 

doronf65

New member
אין שום בעיה וכל מה שכתב פזצטא

זה קשקוש. וכל זאת בהנחה שמדובר בביקור קצר, כפי שכתבת. אם תתעכב בארץ זמן ארוך (מספר חודשים) אולי כדאי להצטייד ב- re-entry permit שמסדר אותך לשנתיים העדרות.
 

פZצטא

New member
שים לב מה שכתבתי:

"אם תקראי מתחילת השרשורו פZצטא ו 20:12 | 29/06/06 תביני שמדובר על שמירת הגרין קארד ליציאה ארוכה ולא לביקור קצר. אולם (!) ההגדרה שלך שהצורך הוא "שנה ומעלה" אינה מדויקת, משום שזו התקופה הרלוונטית לשלילה אוטומטית של הגרין קארד, אבל אם נעדרת לתקופה של 11 וחצי חודשים, לדוגמה, ופקיד ההגירה יתרשם שאת בעצם גרה בישראל וחוזרת לארה"ב רק כדי למנוע את הביטול האוטומטי, הוא יקח את הגרין קארד בו במקום וימנע כניסה. כנ"ל אם תבצעי שתיים או שלוש "ביקורים" בישראל של מספר חודשים ומעלה בכל שנה או ביקורים קצרים יותר לעיתים תכופות." אולי דורון תסביר מה כאן קישקוש?
 

פZצטא

New member
ואם זה לא מספיק לך

אז גם אישרתי את דברי innocent bystander שאמרה: " משמע, ברגע שנכנס לארה"ב הוא בעל גרין קארד. מהרגע הזה אין לו צורך ב-AP. אם הוא מגיע לארה"ב ורק אז מתחיל בתהליך לקבלת הגרין קארד, אז אתה צודק (והוא ניסח את השאלה לא טוב). "
 

doronf65

New member
הקישקוש הוא

שאם קוראים בהודעה שפתחה את השרשור כתוב "לביקור קצר לישראל". לכן כל מה שכתבת והפחדת והארכת בדברים לא היה רלוונטי לשואל ולשאלה. אתה גם לא טרחת להבין ממה שהוא כתב שלמעשה הוא אוחז ב- GC ולכן כל נושא AP מיותר לחלוטין מבחינתו. השואל שאל שאלה ברורה. כל מה שהתפתח מתחתיו לאחר שענית היה מיותר והיה בנוי ממשתתפים שניסו בצורה מנומסת לברר מה פתאום ענית מה שענית. כשהסכמת עם INNOCENT זה היה לאחר שכבר עשית הרבה "קשקשת ברשת". דורון
 

פZצטא

New member
לא מתאים לך דורון

לא מתאים לך לפסול דברי אחר מבלי לקרוא במה מדובר. לא מתאים לך לפסול בצורה בוטה. לא מתאים לך, אחרי שנוכחת בטעותך להצתדק תוך הטחת האשמות חסרות שחר וגם לא מתאים לך להגיב בהיסטריה. מה בסך הכל קרה? כתבתי תשובה שהיא מ ד ו י ק ת לשאלה כפי שהבנתי אותה. גם לך קרה לא פעם דבר כזה ולא מחקת אותה אלא תיקנת לאחר שהוסבה תשומת ליבך וכך עשיתי. מאחר והיא אמרה ויזת הגירה ולא גרין קארד חשבתי שהיא מתכוונת לויזה מסוג 3K שלעיתים מכונה ויזת הגירה כי מטרתה בד"כ להגיע לארה"ב ולהתחיל בהגירה ולא לשהייה זמנית . כש innocent bystander כתבה שיכול להיות שהוא טעה בניסוח הסכמתי איתה ולא המשכתי להתחכם ולהעכיר את האוירה כפי קורה לפעמים וכפי ש אתה עשית כעת וזה באמת כבר לא מתאים לך. אני יכול עוד להוכיח אותך על כל מילה ותג אבל אוותר על זה (אני יכול להסביר באופן יותר מפורט אם עדיין לא הבנת אותי.) רק בקשה לי אלייך , אפשר לחלוק ואפשר גם להתווכח אבל תעשה את זה נעים כמה שניתן .גם אני אשתדל לנהוג כך. שבת שלום וסוף שבוע שקט לך ולכל המשפחה.
 
פזצטא, אתה מבלבל שני שרשורים

שונים! השרשור הזה מדבר על ביקור קצר בישראל- לפי השואלת - לאחר כניסה לארה"ב עם גרין קארד. השרשור אליו הפנית בקישור מדבר על שמירת על הגרין קארד כאשר חיים בישראל. אלה שני נושאים שונים, ונדמה לי שבלבלת בין השאלות. ולדורון, השימוש במילה קשקוש באמת קצת צורם לי. אולי היה מקום להיות קצת יותר עדין (במיוחד כשמדובר בחבר פעיל בפורום ולא איזה טרול מזדמן).
 

פZצטא

New member
../images/Emo6.gif כולם התבלבלו היום?

באמצע השרשור אליו הפנתי נשאלתי ע"י דפנה כך: "בדיוק היום חברה שלי ביקשה ממני לברר...היא נשואה לאמריקאי וכרגע בישראל. היא מגיעה לארה"ב בספטמבר עם ויזת הגירה (?) מהשגרירות וכשתגיע לכאן תתחיל את התהליך (עברה כבר בדיקות רפואיות וכו"). השאלה היא כזו... עוד לפני קבלת הגרין קארד (אמרו לה שנה ועשרה חודשים?) היא אמורה לצאת מארה"ב כיוון שבעלה עובד בארופה והיא רוצה להיות איתו. מה החוקים לגבי שהייה מחוץ לארה"ב כשאין עוד אפילו את הגרין קארד אך לאחר תחילת התהליך? ז"א, האם היא צריכה אישור לצאת? כמה זמן מותר לה להיות בחוץ ועדיין שהתהליך ימשיך? " ועל זה עניתי כך: "בואי נחלק את זה לשתי תקופות...הראשונה, לאחר הכניסה לארה"ב ולפני קבלת הגרין קארד. השניה, לאחר הגרין קארד. לתקופה הראשונה היא זקוקה לAdvance Parole כדי שתוכל להיכנס חזרה לארה"ב בכל פעם שתצא, עד לקבלת הגרין קארד. לתקופה השניה, היא תצטרך Reentry Permit על מנת לא לאבד את הגרין קארד..." שימי לב שמדובר בשמירה על גרין קארד בארה"ב ושימי לב שגם היא , מוותיקות הפורום , קראה לויזה "ויזת הגירה"והוסיפה סימן שאלה , למרות שהתהליך לגרין קארד יחל רק עם ההגעה לארה"ב. והערה לסיום, מה שצרם לי אצל דורון זה שלפעמים , משתתפים מסוימים בפורום, מוסרים מידע מוטעה שיש בו כדי להכשיל אנשים במהלכים גורליים (אני לא מגזים. אם מישהו חשוקל הגירה ואומרים לא שאין לו סיכוי הוא עלול לשנות תוכניות) אבל דורון לא פוצה פה כי לא נעים לו להעיר לאנשים מסוימים אבל במקרה שלי, הוא התנפל ועוד בגסות למרות שאי ההבנה יושבה מזמן ולרגע אף חשבתי שמישהו משתמש בניק שלו כי זה באמת לא מתאים לו. ותודה לך
 
למעלה