טיזריות והיפוכה. .

טיזריות והיפוכה. .

המסרים היו נוטפי זימה. התיאורים של מה שבא לה לעשות לי היו מרשימים מאד. ואז הטלפונים. ומהר מאד הערב הראשון יחד. ואז זה הגיע. רק שתדע. אני מאד ביישנית. לוקח לי הרבה מאד זמן להפתח. וגם אז לא להרבה מידי. הכל בחושך גמור וכו.. הערב הראשון הסתיים בנשיקה על הלחי וחיבוקים.. ואחר כך הגיע השני שגם בו לא הגיעה הצרפתית אפילו. היה נחמד.. שוב חזרו מסרים ושיחות על שהיא ממש נפתחה ומה שבא לה כבר. בערב השלישי היתה צרפתית. גם קצת פטמות. וזהו. אפילו ליטופים אינטימיים נתקלו ברתיעה. ואז זה ה3יעה. הוא נשבר מהרבה דברים. וגם מהציפיות שהתבדו. יומיים חלפו. הוא התגעגע.. היתה אהבה כנראה.. ואז נסיון מצידה לגשש. וגם מצידו. והנה חזרו לשיחות.. ופה היא כבר ממש תארה מה היא רוצה לעשות בפעם הבאה. . זה היה נשמע מבטיח. והפעם הבאה הגיעה.. ממ.. אפילו הערב שלפני היה יותר מוצלח. המון כללים חדשים. לא אוהבת להתנשק הרבה.. זהו. זה נגמר לו. האמת? יכול להיות שלולא הציפיות לא היו האכזבות. אז השאלה. בשביל מה הטיזריות שלפני? מה היא נותנת אם אין אחריה כלום?
 
לא הבנתי

מה זה "היתה אהבה כנראה". על איזה אהבה אתה מדבר? לגבי שאר הדברים, יכול להיות שפשוט לא עשית לה את זה...שהיא ניסתה איתך והבינה שזה לא זה. לא נורא, קורה. על תשליך מקרה אחד על התנהגות של אנשים אחרים <ונשים אחרות>.
 
היו געגועים חזקים להיות יחד.

אם לא עשיתי לה את זה אז למה רצתה מאד להשאר יחד? והתרגשה לפני הפגישה מאד?
 
נתנה צ'אנס

קיוותה, ציפתה, פינטזה...מאוד מאוד רצתה. התרגשה כי קיוותה שהפנטזיה תפגוש את המציאות. התאכזבה.
 

עגלשון

New member
זה בדיוק אחד ההבדלים בין הוירטואל למציאות

בוירטואל מכיוון שאתה יושב מול מחשב אתה יכול לתת דרור למחשבותיך ולכתוב בדיוק על מה אתה מפנטז ללא פניות, ללא חשש, הדף סובל את הכל, כשזה פנים מול פנים כבר יש עכבות, יש ביישנות, זה כבר לא משהו שאתה מדמיין ומפנטז אלא משהו שעושים לך. הרי כשאתה מדמיין המגע הוא בדיוק כמו שאתה רוצה שיהיה, אך כשנוגעים בך זה לא תמיד כך. זה כמו שיותר קל לך לפעמים לשפוך את כל צרותיך בפני זר גמור מאשר בפני מישהו שאתה מכיר. אני חושב שכדאי לך לתת לזה עוד זמן, תרשה לה את הזמן שהיא צריכה בשביל להיפתח, לא בטוח שזה טיזינג, וגם לא חושב שלא מצאת חן בעיניה, אני רוצה לקוות שאם לא מצאת חן בעיניה לא היתה מגששת ופונה אליך שוב. בכל מקרה, הכי נכון יהיה לשאול אותה....
 

המנער

New member
יש נשים...

שאצלן ה"טיזינג" זו המהות....הן חיות לשם כך...יביאו אותך עד לבאר,אבל לא יתנו לך לשתות ממנה גם אם נשמתך תצא...( אגב,לא חושב שזה המקרה אצלך). "טיזינג" זה נחמד,זה טוב,אבל כשהוא בא כתוספת לדבר האמיתי,לא במקומו. יכול להיות,וכבר התייחסו אל זה כאן,שהיא באמת התכוונה לכל מה שאמרה\כתבה,אבל ברגע האמת "משהו" לא הסתדר לה...ה "משהו" הזה יכול להיות כל דבר,החל בהתנהגות,וכלה במראה או באווירה... אל תשבור את הראש יותר מידי,ואל תנסנ יותר מידי להבין מה "לא בסדר" אצלך. תשאל אותה או שתרפה.
 
יש בחורות שלא למדו לאפות עוגה

כי אילו ידעו, היו יודעות שאסור להשאיר את העוגה בתנור ליותר מידי זמן, אחרת יהיו רק פחמים...
 
אם היה לי זמן וסבלנות

הייתי מלמדת אותך איך אופים עוגה ומוצאים את המעלה המדוייקת, ובדיוק שניה אחת לפני שהעוגה נשרפת. כל יום מחדש, עד שהיית לומד
 
חחחחח.... עוד אחת שרוצה ללמד אותי

לא שאין לי מה ללמוד מאחרים, אבל תביני פינקוש, לי יש עיקרון אחד חשוב מאוד בכל מערכת יחסים שלא תהייה, אם זה חבר, עמית, יזיזה או אפילו מאהבת - בלי פלצנות ובלי משחקי אגו וחארטבונה. אם אני רואה שלבחורה שאני רוצה קשה לעבור את המחסום הפסיכולוגי או יש לה קושי אמיתי מסוג אחר כלשהוא - יש לי את כל הזמן והסבלנות שבעולם לתת לה כמה זמן שהיא צריכה ואף לעזור לה להתגבר. סבלנות של בדווי ממש. אבל אם אני מזהה שהיא משחקת איתי ומנסה עלי כל מיני מניפולציות - שלום שלום, תהיי בריאה ותהני מהחיים, אבל עם מישהו אחר, לא איתי.
 
מאיפה את יודעת?

מה את חושבת, שאני מודד ימים? אמנם יש טענה שאינטואיציות טובות יש רק לנשים, אבל תסמכי עלי, אני יודע מתי מישהי "משחקת" בי.
 
יש לך זמן לשמחקים?

את זה אני עושה על אמת ועם מכונית כסופה, לא אדומה. ולידיעתך, אני הרבה יותר מועיל כשאני שלם, לא קרוע...
 
למעלה