טיול רכבות הרים

טיול רכבות הרים

היי, אני ובן דוד שלי בתכנון אחרי הצבא לעשות טיול רכבות הרים בארצות הברית. עכשיו, קודם כל מישהו עשה דבר כזה(מאמינה שכן)?זה אפשרי?זה כיף כמו שזה נשמע? אך מתחילים לארגן דבר כזה? מה צריך לקחת בחשבון? כמה דבר כזה יכול בערך לעלות? אך מחליטים לאן לנסוע ולאיזה פארק ללכת? אשמח לכל עצה בעיניין תודה מראש
 

petpatrol2

New member
עשיתי כבר 2

יש שתי דרכים לארגן. 1) דבר ראושן להתחיל לחשוב באיזה מקומות תרצו לבקר. 2) לתת למישהו אחר לעשותא ת החשיבה בשבילכם. כי עשיתי טיול רכבותה רקים מאורגן של אתר של אנשים שחולים על רכבותה רים והכל היה פשוט מדהים ומאורגן בצצורה מדהימה. ב. מאיזו בחינה? ג. תלוי בסדר הגודל של הטיול, כמה זמן הוא, כמה הוא ארוך, באיזה סוגי מלונות שוהים, איזה מותרויות תרשו לעצמכם, כמה נסיעה\טיסה מעורבת בדבר, וכו'. הטיול המארוגן שעשיתי עלה בסביבות ה$2000 לטיול עצמו(לא כולל טיסה). ד. מה שעישתי בטיול רכבות הרים הלא מארוגן שהייתיב ו, זה פשוט לקחתי מפה של אמריקה(אפשר גם להשתמש בגוגל ארת'). סימנתי איפה הפארקים שאני הכי רוצה לבקר בהם, וגם סימנתי כמה אני רוצה לבקר בהם בעזרת סיכות בצבעים שונים. ואז ראיתיא יפה יש הכי הרבה פארקים שבהם סימנתי שאני אמוד רוצה לבקר, שואלי גם יש עוד פארקים בסביבה שלהם.
 
שאלות

לכמה זמן היה הטיול המאורגן? וכמה זמן הטיול שאתה אירגנת לבד? 2000 דולר לטיול מאורגן-רכבות הרים לארצות הברית זה לא יקר, כמה זה עלה לך פרטי?
 

petpatrol2

New member
תשובות

הטיול הפרטי היה 3 שבועות והיינו בבערך 9 פארקים, אבל הטיול המאורגן היה אמנם 11-12 יום, אבל היינו ב15 פארקים. בטיול המאורגן גם יש המון הטבות שלא תקבל בטיול ששאתה מארגן בעצמך(לדוגמא: הפארקים נותנים לך להכנס לפארק שעה לפני שהוא נפתח וננותנים לך לרכב על הרכבות הרים הטובות יותר בלי תורים במשך שעה, וככה כשהפארק נפתח ויש תורים למתקנים הטובים אתה יכול ללכת למתקנים הפחות טובים שעדיין לא היית עליהם). וזה ממש לא יקר. זה עולה פחות מחופשה של שבוע בדיסניוורלד. אני לא יודע כמה עלה הטיול הלא מארוגן. הייתי אז בן 13 ואבא שלי טיפל בכל ענייני הכספים. אבל הגיוני שהרב היותר יקר כי העוד שהטיול המאורגן היה רק באיזור אחד בארה"ב, אז נסענו ממקום למקום באוטובוס, הטיול הפרטי היה בכל רחבי ארה"ב אז טסנו. אשמח לספר לך עוד. המסנג'ר שלי בחתימה.
 
למעלה