טיול לצפון

אלונה 11

New member
טיול לצפון

החלטתי בצעד נועז (מי שמכיר אוץי, יודע שזה אפילו יותר מנועז!) לסחוב את החבר (יותר נכון, לסחוב את עצמי בשביל החבר) לאיזה יום טיול בצפון, כולל אוהל וגזיה (שוב, מפתיע את מי שמכיר אותי...), ויש לי כמה שאלות! 1- פעם קודמת שישנתי בצפון ישנתי באיזה חניון שאני לא זכרת איזה הוא היה! זה חניון יפה ומסודר, עם דשא, ונל שעובר באמצע. יכול מאוד להיות שזה היה בקיבוץ דן או באיזור- מישהו מכיר? בכלל, מי שמכיר חניונים טובים באיזור יעזור לי מאוד... 2- אני מחפשת מסלולים קצרים באיזור (שהם לא היהודיה והזוויתן... חרשתי עליהם כבר). מסלולים לא קשים (כמה שעות זה סבבה, אבל שיהיה מקומות לנוח בדרך, ושיהיה צל....) בלי יותר מדי עליות ואתגרים... אני מודה שלא עשיתי שום דבר שקשור לספורט מכיתה ט' בערך). אם יש מסלולים עם מים אז הכי טוב (אבל שלא יהיה חייב לשחות... אני לא בקטע...). 3- מה אתם אומרים, כמה נראה לכם שיהיה מפוצץ אנשים באתרים בצפון בשבועות? נכון שכולם יהיו זרוקים בכנרת ולא יטרידו אותי במקומות אחרים??? זהו, כל מי שיכול לעזור בערך מציל אותי... באמת שאני צריכה עזרה... תודות!!!!!
 

ה דרומי

New member
לינה בחניון מעין ברוך לבדוק גם בדפנה

ביחד עם כולם ?שמורת טל לטייל אולי בעין תינה?
 
תטיילי בטיילת לאורך הירדן מכפר בלום לעמיר

או בתל דן/\בניאס, המקומות הרגילים עין תינה- יותר מלוכלך מכל חופי הכנרת ביחד ולאורך חופי הנחל אין מקום לזוז עד כאן תאור אופטימי של מה שהיה בפסח וסביר להניח שיחזור בשבועות
 

svetlan

New member
מסכימה עם כל מילה, עין תינה גם מסלול קשה יותר

 

ענתיל

New member
קמפינג + טיול זה נפלא, אך בשבועות צפוי עומס

בכל הצפון. אם זה המועד היחיד שיש לכם, להלן מספר אתרי קמפינג נחמדים בצפון, שמאפשרים הקמת אוהלים פרטיים ואשר מספקים מקלחות, שרותים ותאורה (כי לכל תעוזה יש גבול
: קמפינג דג על הדן (על הדשא) קמפינג מעיין ברוך(על הדשא) קמפינג אלרום (בחורשה, על משטחים מוכנים - ראי תמונה בקישור) דרך אגב, יש גם אתרי קמפינג שמספקים לנופשים אוהלים+מזרונים - ראי תשובתי ל"עוברת אורחת" בעמוד הקודם. ולגבי טיולים "רטובים" ומוצלים באיזור (הכניסה לשמורות בתשלום - 23 ש"ח לאדם): *שמורת נחל דן - טיול קצר ונחמד לאורך הנחל *שמורת הבניאס - לשמורה שני חלקים ושתי כניסות: למפל ולמעיין. אם עושים את כל המסלול (כשעה וחצי) צריך שני רכבים, אך ניתן (כך עשינו בפסח) להכנס בכניסה של המפל ולטייל עד אליו (הלוך וחזור כ-30 דקות), ואז לנסוע לכניסה השניה של השמורה (באותו כרטיס) ולטייל מהמעיין עד לטחנת הקמח וחזרה דרך העיר הצלבנית אל מגרש החניה (כ-45 דקות). מאד מומלץ! *קייקים במעיין ברוך. *שמורת נחל שניר – חצבאני (הליכה במים) *שמורת המג'רסה (הליכה נעימה בתוך מים) - בצפון הכנרת. *בשעות אחה"צ כיף לרכב על אופניים זוגיים שכורים סביב לאגמון החולה (אין עכשיו ציפורים, אך הנוף+האטרקציה שברכיבה בשניים מאד מהנים). המקום פתוח עד שעה לפני השקיעה. בילוי נעים! נשמח אם תחזרי לספר רשמים!
 

אלונה 11

New member
תודה רבה רבה!

אני רואה שהאנשים פה נהדרים!!! הקמפינג של מעיין ברוך זה למעשה קיבוץ הגושרים? משום מה עושה רושם שכן! את המג'רסה עשיתי אלף פעם, ואני לא הכי אוהבת את המסלול הזה... יש הרגשה של נחל מזוהם ולא נעים... לעומת זאת את עין תינה אני זוכרת לטובה (אפילו שאחרי הכל זה סתם צינור מפוצץ...).
 
למעלה