טיול לפני הצבא לבד?

KillerQueen2

New member
טיול לפני הצבא לבד?

אני רק עכשיו עולה לי"ב אבל אני מהאלה שמתכננים את הכל מראש ומפנטזים.. אז בקיצר יהיה לי איזה חצי שנה חופש עד הגיוס ואולי יותר אז סביר להניח שכל הזמן הזה אני יעבוד וגם ישים את הרוב בצד לטיול שלפני הצבא..שהייתי רוצה שהוא יהיה טיול של חודש בערך וסביר להניח שבאירופה זה נורא לסוע לטיול לבד(לא בגלל שאין לי חברים או משו פשוט כולם מתגייסים מוקדם)..? ומכירים בדרך כלל אנשים חדשים(אני חברותית אם זה משנה..) וכמה בערך יעלה טיול כזה ?
 
היי לך...../images/Emo42.gif

אני עכשיו לפני צבא ואני מתכננת טיול בלונדון ואירלנד לבד...וזה בגלל שכל החברות שלי רצו דווקא יוון וחלקן באמת התגייסו לפניי. באירלנד אני מתכוונת לקחת טיול מאורגן של חברה מקומית עם צעירים, כך שזה מקל על העניין של להיות לבד בארץ זרה ואפשר לפתח קשרים חברתיים בקלות. הטיול שאני אעשה יהיה 15 יום <בערך> עם תקציב של כ-1500 דולר <יש כאלה שאומרים שבתקציב כזה אפשר לטייל כחודש...> אני לא אגיד לך שאני לא מפחדת, זה יהיה שקר...אבל זה משהו שאני מפנטז עליו כבר יותר משנתיים, ואם כבר יש לי הזדמנות - אני לא אתן לפחד הזה למנוע ממני להנות... אם תרצי, כשאני אחזור אני אספר לך איך היה
אבל בגדול, לדעתי זאת יכולה להיות חוויה יוצאת דופן...אני בטוחה שאני אהנה
 

yayou

New member
טיול לפני הצבא

הי, גם לי לפני שהתגייסתי (זה היה די מזמן אמנם) הייתה חצי שנה חופשית. אני עבדתי שלושה חודשים רצוף וטיילתי שלושה חודשים. נסעתי לשבועיים לאירופה עם חברה ומשם המשכתי לטיול מאורגן לצעירים בארה"ב (אני אישית נסעתי דרך צרפת, אבל את יכולה לנסוע בטיולים מאורגנים מהארץ. עם כל חוסר אהדתי לאיסתא, אני חושבת שלמטרה זו הם הכי טובים). אפשרות נוספת, אם את לא רוצה להיות קבולה לחבלי הטיול המאורגן, זה לנסוע לאיזור שאת רוצה ולהצטרף לטיולים מאורגנים קצרים של יום יומיים בתחילת הטיול. ככה תפגשי ח'ברה ותוכלו להמשיך יחד. אני עשיתי את זה בארה"ב כשנסעתי בתיכון להדריך שם: לקחתי טיולים מאורגנים ליומיים (בארה"ב יש חברות ישראליות שמארגנות טיולים קצרים משם, אני לא יודעת לגבי אירופה - אבל בכל מקרה כיף להכיר גם אנשים מחו"ל) ואח"כ טיילתי קצת עם חברה שפגשתי בטיול. לדעתי, את הטיולים שעושים לבד-לבד, ופוגשים בהם אנשים במהלך הטיול, תשאירי לאחרי הצבא - כי רוב המטיילים בכלל והישראלים בפרט הם בגילאים האלו ולכן הרבה יותר קל להתסדר ולמצוא שותפים בדרך. זה מה שאני עשיתי, ועד היום יש לי חברים גם מהטיול לפני הצבא וגם מזה שאחריו... בכל מקרה, אל תשכחי להנות גם בכיתה י"ב (חוץ מלעבוד לקראת הטיול וללמוד) זה חשוב לא פחות מהטיול שבין לבין!!! בהצלחה!
 

nuki d

New member
לא דווקא לבד

היי, אני גם נסעתי לטיול לפני הצבא ולא היה לי עם מי לנסוע, אז פשוט נכנסתי לאתרים באינטרנט ומצאתי שותפה ןלמרות שפגשתי אותה רק פעם אחת לפני הטיסה היחה לנו טיול מדהים ביחד ועד היום אנחנו חברות בלב ובנפש... כך שאל תפסלי על הסף את האופציה של לנסוע עם מישהו שאת לא מכירה זה יכול להיות חוויה מעניינת
 
בנות יקרות...

אין צורך להסביר למה ואיך קרה שאתן נוסעות לבד.זה לא משהו חריג, נהפוכו, התמזל מזלכן לחוות חוויה מיוחדת, מי שלא נסע לבד, לא הרגיש מהו חופש אמיתי.אם החלטתן אז כנראה שאתן מסוגלות ולא תצטערו. אני את כל הטיולים עשיתי לבד.ממומלץ בחום.בכל מקרה, נסיעה טובה ובהצלחה.
 
למעלה