טיול חורף עם ילדים

hilush5

New member
טיול חורף עם ילדים

טוב אז המצב הוא כזה שאנחנו מתים לנסוע לחו"ל, לבד.. ולצערנו אין אם מי להשאיר את הילדים. לכן חושבים על איזה נופשון בחו"ל עם הילדים. יש לי איזה פנטזיה פרועה ורציתי לשמוע מהנסיון שלכם אם היא אפשרית וברת ביצוע: לנסוע בתקופת חג המולד לאיפשהוא באירופה, עם הילדים כמובן, טיול שיכלול גם את כל הקישוטים והאוירה של חג המולד וגם שלג. הכוונה היא למקסימום 2-3 לילות, יש לכם הצעה לאיזה מקום ? נראה לכם שהילדים יהנו בשלג או רק יסבלו? איזה מקום מומלץ - עם איזה אתרים לילדים במקומות סגורים בגלל הקור... אשמח לעזרתכם...
 
לא יודעת להמליץ לך אבל

כאשר עשיתי בירורים לטיול שלנו נאמר לי ששלג הוא אטרקציה מאד גדולה לילדים ולא משנה גילם בארץ כמו שלנו. בכל מקרה טיול נעים.
 
אני יכולה להציע לך ילדה מאוד טובה,

ממושמעת, שלא עושה בעיות, אין צורך בטיטולים/מטרנה/מוצצים. הילדה אוהבת קור, לא תסבול ולא תנג'ס. מתאים לך?
 

רונתי

New member
שווה בשביל כל כך מעט זמן?

אני לא הייתי עושה את זה. גם הילדים קטנים וזה לא נח וגם עד שמגיעים צריך לארוז כבר ולחזור. אם את רוצה, אתם יכולים לחכות לחורף ולשכור בקתה בנווה אטיב כך שתרגישו בחו"ל ולא תבזבזו המון שעות על להגיע ולחזור.
 

hilush5

New member
איזה רעיון מגניב..

הבקתה היא ממש מכוסה בשלג? מה שנראה לי קצת בעייתי זה שבטח בשבוע היחיד שיורד שלג בארץ הבקתות יהיו תפוסות...
 

קנגרi

New member
מצד שני.. מה כבר יש לעשות בנווה

אטיב בסופשבוע עם ילדים? נראה לי שיום שלם מבוקר ועד אחה"צ יספיק לשהיה עם הילדים בחרמון ובסביבה
 

כרמיון

New member
קודם כל - זה נשמע לי רעיון מצויין

הילדים בטח ייהנו בשלג, רק תדאגו להלביש אותם כמו שצריך ונראה לי שההצלחה מובטחת! (ומה גם שאת מתכננת רק 2-3 לילות - לא נראה לי שהם יספיקו להתחיל להשתעמם ברצינות בזמן כזה). בכל אופן - אם אתם חושבים על שווייץ, אז הייתי שם מזמן, לפני 12 שנים, אבל אני זוכרת לטובה מקום נחמד די גבוה בהרים, בשם Adelboden. היה שם שלג כשהייתי שם באוקטובר, אז אני די בטוחה שיהיה שלג בחג המולד. הנוף באזור מקסים ונגיש, ותוכלו פשוט לשכור בקתה לסופ"ש ארוך ולצאת ממנה לטיולי הליכה באזור. אם אתם רוצים יותר אווירה טיפה יותר עירונית של חג המולד, אז יש עיירה חמודה וקצת יותר גדולה בשם צוג (Zuug), ויש את לוצרן שהיא עיר מקסימה. אבל שם כדאי לברר קודם אם יהיה שלג... רק קחו בחשבון ששווייץ יקרה. הכרטיסי טיסה לשם לא מאוד יקרים, אבל המחיה, המחיה...
 

אמאפלוס

New member
נצל"ש: אני חושבת על טיול של החברה

להגנת הטבע, טיול משפחות, קומזיץ ולינה באזור ממשית. הלינה באוהלים של החברה. אני יודעת שהבן שלי מאד יהנה. השאלה - אתם חושבים שיהיה יותר מדי קר בנובמבר?
 
למעלה