טיול השבת שלי

שוש אור

New member
טיול השבת שלי

7 וחצי בבוקר ובקור אימתני באים ומתקבצים 16 רוכבים ורוכבות כדי לטייל במסלול שהכין ורקח עבורנו איתן וגם לחגוג בסיומו את יום הולדתו של איתן.
ניסיון להפשיר בעזרת קפה חם ומהביל משפר מעט את המצב אבל לא ממש והאצבעות הקפואות ממש ... מאיימות עוד רגע ליפול. אבל, הובטח לנו יום חם היום אז, אני אופטימית.
אנו יוצאים לדרך ומיד בתחילתה מתברר שמדובר בעליה [כאילו, מה חשבנו לנו?] אלא שלא היה ידוע לנו מה אורך העליה ועד כמה היא ... מאתגרת. מהר מאד מתבררת האמת ה"מרה" ואנו נחשפים גם לעובדה שהרי ירושלים זה לא ממשקל 'והרי החדשות' אלא טיול מרובה עליות.
המסלול, כ 30 ק"מ, רובו עליות והגובה המצטבר שעברנו היום, לדעתי, נאמד בכ 7,000 מיליון מטר [כן כן, זו ההערכה שלי]. לא הפסקנו לטפס ורק לרגעים חווינו גם איזו ירידה נחמדה [אחת היתה כל כך נחמדה עד שנאלצנו לרכוב את חלקה ברגל].

אתר שבר בסלע, דרך פסלים מרשימה, מנזר דיר ראפאת, יקב מוני עם טעימות, עליות ארוכות, באר ישנה, נופים קסומים, חלק מדרך בורמה, עליות ארוכות, מזג אויר שהתחמם והיווה תוספת נעימה לחברה הנהדרת ו- עליות ארוכות, כל אלו היו מנת חלקנו היום. עד רגע לפני תום המסלול שבו נהנינו מירידה מצוינת שהובילה אותנו חזרה אל החניון ואל הרכבים. [וסליחה אם הסדר הכרונולוגי שגוי, יש לי זיכרון עמום אחרי העליות המרובות...]

מאושרים על שסיימנו מסלול לא פשוט והתגברנו על הקושי אנו עוברים לחגוג את יום הולדתו של איתן. השולחן מתמלא בכל טוב, ברכות נישאות, חיוכים מתחייכים, תמונות מצטלמות ואנו נפרדים, איש איש לדרכו וביתו. [ואין ספק שאוהבי עליות אתגריות הפסידו היום טיול עלייתי במיוחד
]

טיול קסום ביום נהדר ובחברה מופלאה ועל כל אלו התודה לכל מי שלקח חלק ביום הזה-
איתן על ההובלה, חיים על סיפור ההיסטוריה של מצפה הראל ולחברים- לבנה ויהודה, אדית ורן – תודה ענקית על הטרמפ, ניקול, גיל, אביהוד, איתן [פלדשון], יוני, עופרה, ראובן, מוטי [גלופ] והגר.
 

שוש אור

New member
ובזמן איסוף והסדרת נשימות

מוצאים זמן לצלם close up לכלנית חיננית שפרחה לך כך באמצע שום מקום
 

שוש אור

New member
ויורדים

וחולפים על פני שדות של רקפות וכלניות ומגיעים לשדה מיוחד במינו-
שדה של אופנים
 

שוש אור

New member
ויש עוד אבל הדף קצר מלהכיל

אז פשוט אדווש ישירות לחגיגת יום ההולדת שחגגנו לאיתן בסוף המסלול.


30 ק"מ עם עליות מצטברות שהסתכמו ב 618 מ' טיפוס ושרירים עייפים אבל עם מצב רוח מ- ע- ו- ל- ה ועם חבורת אנשים מ- ד- ה- י- מ- ה!
 

Sודית

New member
איזה יופי של טיולים אתם עושים - ממש כייף לכם

תגידי נשארה עוד איזו פינה שלא חרשתם אותה?

גם ספורט, גם טיולים וגם אחלה של חברה.....יופי לכם......ויופי של תמונות.
 

שוש אור

New member
עוד מיליון פינות

הארץ שלנו משופעת בכל כך הרבה מקומות יפהפיים שפשוט אי אפשר לשבוע מהם.
כל שבוע למקום אחר, ואין מקום אחד דומה למשנהו.
פשוט חוויה מרהיבה!
ומי צריך חו"ל כשיש לנו את כל אלו ממש כאן, בבית?

ובהחלט מדובר בשילוב מופלא של נופים וחבורה מדהימה!!!
 
למעלה