טיול בפרו והתיעצות

  • פותח הנושא baro2
  • פורסם בתאריך

baro2

New member
טיול בפרו והתיעצות

שלום אנחנו טסים לפרו שבוע הבא ורצינו טיפה עזרה לגבי איזור קוסקו. לקוסקו אנחנו מגיעים בטיסה מלימה. בגדול תיכננו לראות את המאצ'ו פיצ'ו ועוד. לגבי העוד אנחנו מתלבטים... איזה אופציות קיימות ? בקוסקו נשהה 6 ימי טיול מלאים. נשמח לעזרה מנסיונם של אחרים (מעניין אותנו טבע נופים ראפטינג) פחות טרקים כי בשבוע שאחרי קוסקו אנחנו נטייל בוואיואש.
 

portland

New member
אתם יכולים לעשות את הטרק של

המאצ'ו פיצ'ו זה בערך 3ימים ובכל אופן כל סיפור המאצ'ו פיצ'ו זה יומים שלושה בכל אופן יש כמה טיולים יומים (עם אוטובוס) בכפרים של שבטי האינקה וכודמה..... שתגיעו לקוסקו בסימטת המציקים תמצאו מספיק סוכניות (של ישראלים) שימחו לעזור לכם בכל הנושאים האלו תבלו
 

natyh

New member
אין עוד ...

בא נראה יום הגעה לקוזקו יום יציאה לטרק למאצו פיצו ירידה מהרכבת ותחילת הטרק יום הגעה , ביום האחרון השכמה מוקדמת לקראת ראית הזריחה משער השמש וחזרה באותו יום . נשארו לכם 3 ימי טיול . יום אחד טיול לעמק הקדוש והשוק בפיסאק , נשארו יומיים , יום טיול בעתיקות בקוזקו נשאר יום . בקיצור אין לכם זמן ...... א אחרת חיזרו לתכנן כי הראפטינג על האפורימק לוקח למיטב זכרוני מספר ימים .
 

baro2

New member
אל המאצ'ו פיצ'ו אנחנו מתכננים...

להגיע ברכבת ואוטובוס בלי טרק. האם זה משאיר זמן ליומיים ראפטינג? ומישהו יודע אם צריך להזמין מקום לוואי ואש או שפשוט מגיעים וממתינים שתתגבש קבוצה?
 

SOLO TREKKER

New member
לא צריך להזמין מקום לוואי וואש,

וגם לא צריך לחכות שתתגבש קבוצה. אפשר להגיע ולהתחיל לטרק. עדיף לצאת לטרק עם מי שאתה מכיר מאשר להתקבץ לקבוצה עם מטיילים שאין לך מושג איך יתנהגו בטרק. עשה את ההכנות לטרק בהוארז, שם ניתן למצוא מפות, סיפורי דרך, לשכור ציוד (אם אתה צריך), וגם (אם אתה מעוניין שיסחבו לך את התרמיל) לארגן מראש חמר + חמור שיסחוב את התרמיל, אליהם תחבור ב- llamac (הכפר מימנו תתחיל ללכת).
 
למעלה