טיול בעקבות הרכבת לירושלים

מצב
הנושא נעול.

harelc

New member
טיול בעקבות הרכבת לירושלים

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
 

iliketrains

New member
אני בא!

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
אני בא!
אני אבוא בשמחה! אשמח לשמוע יותר..
 

dvir golan

New member
טיול הכרחי

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
טיול הכרחי
כמי שהיה בסיור של עמותת פסים בשנה שעברה ונהנה מאד חיכיתי בקוצר רוח לסיור בקו לירושלים שהחל אז לקרום עור וגידים. לטעמי לא תהיה בעיה לארגן מספר זהה של אנשים לטיול מעיין זה כל עוד הוא יערך במתכונת משנה שעברה (קרי בחול המועד סוכות עת רב האנשים פנויים וגם מזג האויר סביר). אני מכיר מספיק בעלי עניין בסיור שכזה ( אגב אני מאמין שחלק גדול ממשתתפי הסיור בשנה שעברה ישמחו להשתתף בסיור שכזה). הראל, אני הייתי עושה סיור במתכונת קצת שונה מהסיור של שנה שעברה אבל על זה עוד נדבר בהמשך, ראשית יש לוודא שיש אכן כמות מספקת של מתענינים בסיור.
 

harelc

New member
כמות המעוניינים

טיול הכרחי
כמי שהיה בסיור של עמותת פסים בשנה שעברה ונהנה מאד חיכיתי בקוצר רוח לסיור בקו לירושלים שהחל אז לקרום עור וגידים. לטעמי לא תהיה בעיה לארגן מספר זהה של אנשים לטיול מעיין זה כל עוד הוא יערך במתכונת משנה שעברה (קרי בחול המועד סוכות עת רב האנשים פנויים וגם מזג האויר סביר). אני מכיר מספיק בעלי עניין בסיור שכזה ( אגב אני מאמין שחלק גדול ממשתתפי הסיור בשנה שעברה ישמחו להשתתף בסיור שכזה). הראל, אני הייתי עושה סיור במתכונת קצת שונה מהסיור של שנה שעברה אבל על זה עוד נדבר בהמשך, ראשית יש לוודא שיש אכן כמות מספקת של מתענינים בסיור.
כמות המעוניינים
יפה, אני שמח לשמוע שיש מי שנרתם לעניין. אז כדי שנוכל לבדוק היתכנות, בבקשה, כל מי שרוצה ובאמת חושב שיטריח עצמו לטיול שכזה, שיגיב פה, גם אם ההודעה היא "גם אני!". אם זה נראה לכם מקור ליותר מדי רעש בפורום, אז תשלחו לי דואל. הראל
 

nitsansh

New member
נשמע מעניין...

כמות המעוניינים
יפה, אני שמח לשמוע שיש מי שנרתם לעניין. אז כדי שנוכל לבדוק היתכנות, בבקשה, כל מי שרוצה ובאמת חושב שיטריח עצמו לטיול שכזה, שיגיב פה, גם אם ההודעה היא "גם אני!". אם זה נראה לכם מקור ליותר מדי רעש בפורום, אז תשלחו לי דואל. הראל
נשמע מעניין...
אבל בסוכות אני כנראה לא אוכל לבוא... יש לי תכניות אחרות בזמן הזה...
 

Brendan

New member
שאלה...

כמות המעוניינים
יפה, אני שמח לשמוע שיש מי שנרתם לעניין. אז כדי שנוכל לבדוק היתכנות, בבקשה, כל מי שרוצה ובאמת חושב שיטריח עצמו לטיול שכזה, שיגיב פה, גם אם ההודעה היא "גם אני!". אם זה נראה לכם מקור ליותר מדי רעש בפורום, אז תשלחו לי דואל. הראל
שאלה...
מאוד מעניין אותי הנושא אבך אני חייב לדעת משהו לגבי המאפינים הפיסים של הטיול וזאת בשל העובדה שאני מוגבל בניידות. תיהיה הליכה מרובה? עמידה מרובה? מדרגות? תודה.
 

harelc

New member
תשובה

שאלה...
מאוד מעניין אותי הנושא אבך אני חייב לדעת משהו לגבי המאפינים הפיסים של הטיול וזאת בשל העובדה שאני מוגבל בניידות. תיהיה הליכה מרובה? עמידה מרובה? מדרגות? תודה.
תשובה
ההודעה שלי הייתה רק נסיון גישוש שנועד לגלגל רעיון. אני לא יודע פרטים מדויקים כיצד זה יתבצע השנה - פשוט כי הטיול לא תוכנן עדיין לפרטיו. אני יכול רק לומר איך זה התנהל בשנה שעברה בטיול בעקבות רכבת העמק - כולנו היינו על אוטובוס תיירים סטנדרטי, ובכל אחת מהעצירות הרבות האוטובוס הביא אותנו לנקודה הקרובה ביותר האפשרית, ומי שרצה ירד והשתתף בהדרכה במקום, שנמשכה זמן קצר יחסית. ככלל, בעצם לא הלכנו שום מרחק משמעותי או טיפסנו במדרגות וכו´. אבל מצד שני המקומות בהם ביקרנו, שהם ברובם תחנות רכבת ישנות ושוממות, לא ממש הוכשרו לביקורי תיירים, על כך המשתמע מכך לגבי נגישות. כמו כן בסיור השתתפו אנשים מכל הגילים, כך שזה בכל מקרה לא טיול מאומץ כלל וכלל. אם בנקודה מסוימת יש בעיית נקודתית, תמיד קיימת האפשרות להישאר באוטובוס.
 

Brendan

New member
תודה.

תשובה
ההודעה שלי הייתה רק נסיון גישוש שנועד לגלגל רעיון. אני לא יודע פרטים מדויקים כיצד זה יתבצע השנה - פשוט כי הטיול לא תוכנן עדיין לפרטיו. אני יכול רק לומר איך זה התנהל בשנה שעברה בטיול בעקבות רכבת העמק - כולנו היינו על אוטובוס תיירים סטנדרטי, ובכל אחת מהעצירות הרבות האוטובוס הביא אותנו לנקודה הקרובה ביותר האפשרית, ומי שרצה ירד והשתתף בהדרכה במקום, שנמשכה זמן קצר יחסית. ככלל, בעצם לא הלכנו שום מרחק משמעותי או טיפסנו במדרגות וכו´. אבל מצד שני המקומות בהם ביקרנו, שהם ברובם תחנות רכבת ישנות ושוממות, לא ממש הוכשרו לביקורי תיירים, על כך המשתמע מכך לגבי נגישות. כמו כן בסיור השתתפו אנשים מכל הגילים, כך שזה בכל מקרה לא טיול מאומץ כלל וכלל. אם בנקודה מסוימת יש בעיית נקודתית, תמיד קיימת האפשרות להישאר באוטובוס.
תודה.
ברגע שיהיו יותר פרטים, אשמח לשמוע אותם.
 

איליה.

New member
אני אשמח לבוא.

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
אני אשמח לבוא.
ויש לי בקשה: אם יהיה מספיק ביקוש, תנסו בבקשה לארגן אוטובוס מחיפה.
 

dvir golan

New member
נגישויות ושאר היבטים

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
נגישויות ושאר היבטים
לגבי עניין הנגישות, הרי שמהכרתי את כל אתרי התחנות בקו, הרי כולם (פרט לשניים שכנראה לא יכללו בסיור) נגישים גם לאנשים בעלי מוגבלות תנועתית ברמה הגבוהה ביותר (קרי כסא גלגלים). לגבי נקודות איסוף אין בכלל ויכוח: לא ישלח אוטובוס לחיפה או לכל מקום על מנת לאסוף נוסעים לטיול מהסיבה הפשוטה שנקודת האיסוף הקבועה היא בתחנת תל אביב מרכז (סבידור) והתחנה הראשונה בטיול היא תחנת יפו הממוקמת לא רחוק מנקודת איסוף זו. תחנת הרכבת בתל אביב נגישה מכל הארץ בייחוד שמדובר לבאים מחיפה היכולים להשתמש ברכבת שנעה בין שתי ערים אלו בתדירות ומהירות גבוהה. אוטובוס שיתחיל להסתובב בין נקודות איסוף שונות ברחבי הארץ , סופו שייצור פיגור זמנים גדול שבעטייו יהיה קשה לעמוד בהספק סביר של טיול.
 

איליה.

New member
מוסכמות נועדו כדי שישברו אותן...

נגישויות ושאר היבטים
לגבי עניין הנגישות, הרי שמהכרתי את כל אתרי התחנות בקו, הרי כולם (פרט לשניים שכנראה לא יכללו בסיור) נגישים גם לאנשים בעלי מוגבלות תנועתית ברמה הגבוהה ביותר (קרי כסא גלגלים). לגבי נקודות איסוף אין בכלל ויכוח: לא ישלח אוטובוס לחיפה או לכל מקום על מנת לאסוף נוסעים לטיול מהסיבה הפשוטה שנקודת האיסוף הקבועה היא בתחנת תל אביב מרכז (סבידור) והתחנה הראשונה בטיול היא תחנת יפו הממוקמת לא רחוק מנקודת איסוף זו. תחנת הרכבת בתל אביב נגישה מכל הארץ בייחוד שמדובר לבאים מחיפה היכולים להשתמש ברכבת שנעה בין שתי ערים אלו בתדירות ומהירות גבוהה. אוטובוס שיתחיל להסתובב בין נקודות איסוף שונות ברחבי הארץ , סופו שייצור פיגור זמנים גדול שבעטייו יהיה קשה לעמוד בהספק סביר של טיול.
מוסכמות נועדו כדי שישברו אותן...
אם יהיו הרבה אנשים מהצפון, למה לא להוציא את האוטובוס מחיפה? אני מוכן לשלם עוד 10 ש"ח בשביל זה, זה יותר זול מרכבת.
 
לכלכת איליה...

מוסכמות נועדו כדי שישברו אותן...
אם יהיו הרבה אנשים מהצפון, למה לא להוציא את האוטובוס מחיפה? אני מוכן לשלם עוד 10 ש"ח בשביל זה, זה יותר זול מרכבת.
לכלכת איליה...
אתה רוצה לנסוע לטיול בנושא רכבת עם אוטובוס כשיש לך רכבת טובה וזמינה?! אתה מתחשבן על 15-10 ש"ח בשביל הרכבת הזו, לטיול...?! אני מודיע כאן ועכשיו שבמידה והטיול ייצא מת"א, אבוא מחיפה ברכבת גם אם יוחלט להתחיל את נסיעת האוטובוס בחיפה.
 

יהוושע

New member
גם אני בא , בשמחה .

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
גם אני בא , בשמחה .
 

gallia

New member
נשמח להצטרף!

טיול בעקבות הרכבת לירושלים
שלום אנשים, בסתיו האחרון ארגנה עמותת "´פסים´ לקידום התחבורה המסילתית בישראל" טיול חובבי רכבת בעקבות רכבת העמק. העמותה, שהיא למיטב ידיעתי הגוף הרשמי היחיד של חובבי רכבת בארץ, הספיקה בינתיים להתפוגג/למות/לחדול מפעילות, מסיבות שלא זה המקום לפרטן. הטיול שנערך היה בן יום אחד, וכלל ביקור בתחנות הרכבת בקריית חרושת, כפר יהושע, עפולה, ביתן שאן, גשר, צמח ובגשרי הרכבת הגדולים ליד חמת גדר. הטיול הודרך ע"י פעילי העמותה, ובהם כמה ממומחי הרכבת הגדולים בארץ. בטיול השתתפו כ40 איש, ולדעתי ולדעת שאר המשתתפים היה מוצלח ביותר. לאחר הטיול הוצע לערוך טיול דומה בעקבות הרכבת לירושלים, שיכלול ביקור בתחנות ההיסטוריות השונות. בינתיים העמותה חדלה, והרעיון נזנח ככל הידוע לי. מטרת ההודעה הזו לנסות לברר אם יש ביקוש לטיול בעקבות הרכבת לירושלים. תחשותי היא שישנם חובבי רכבת רבים, חדשים וותיקים, שלא היו חשופים לפעילות עמותת פסים, ונמצאים למשל פה בפורום. אם נצליח ליצור מומנטום של ביקוש לטיול כזה, אני בטוח שניתן יהיה לארגן משהו, גם בלי העמותה. אז אם הייתם רוצים להשתתף בטיול כזה, בעלות לאדם בסדר גודל של 50 ש"ח, בעיקר למימון האוטובוס, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום מבחינת ארגון/תכנון והדרכת הטיול - זה המקום להגיב, ואולי אפילו ייצא מזה משהו. מה דעתכם? הראל
נשמח להצטרף!
שמחתי לראות התענינות כה רבה בקו הרכבת לירושלים (הנמצא כעת בתהליך שדרוג לכל אורכו בין נען למלחה). טיול בעקבות קו הרכבת הוא רעיון נהדר, וזו גם הזדמנות לראות את התקדמות העבודות ולשמוע עליהן ממנהלי הפרויקט בשטח. ארגון מגמה ירוקה בירושלים, בשיתוף ארגונים נוספים בעיר, החל לפני כחודשיים במאבק למען תחנת הרכבת ההסטורית "החאן" בירושלים, ששימשה כתחנה סופית של הקו בעבר, וככל הנראה תתבטל ותינטש אם לא ננקוט בפעולה להצלתה. הראל, אשמח לשתף פעולה, לעזור בארגון, ולרתום לטיול אנשים נוספים מבין הפעילים שלנו. נא צור קשר. גליה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה