טיולי יום בקו מינכן-וינה

V e n g a

New member
טיולי יום בקו מינכן-וינה

טוב אז אנחנו נהיה בערך 12 יום באזור בעיקר בטיול ערים מינכן -זלצבורג - וינה - ברטיסלבה. באחד הימים רצינו לעשות טיול יום למשהו של קצת יותר טבע ומסלולי הליכה וכו'. אנחנו נהיה בלי רכב ותלויים בתחבורה ציבורית. הכוונה היא לצאת מאחת הערים הנ"ל בבוקר ולחזור אליה בערב, יש למישהו המלצה אולי? הבנתי שליד זלצבורג יש את מערת הקרח ואיזשהם מכרות מלח , אבל אני לא יודע את כמה הם נגישים , ומחפש גם עוד רעיונות. תודה מראש.
 
על ציר מינכן -זלצבורג - וינה - ברטיסלבה

לנוע בלי רכב אלא בתחבורה ציבורית זה בעייתי מאד למינכן העיר יספיקו יומיים מלאים וניתן להסתדר ללא רכב כנ"ל גם בזלצבורג העיר ובברטיסלבה. וינה שווה גם 3 ימים מלאים ואין צורך ברכב -אפשר להסתדר נהדר בתחבורה הציבורית. המקום היפה ביותר והמתאים ביותר לטיולי טבע ,נוף אגמים, גלוייה ממש הוא אזור זלצבורג. ניתן לארגן טיולי יום מזלצבורג .
 

V e n g a

New member
כן אני יודע שזה קצת בעייתי

אבל זה בדיוק העניין, אנחנו רוב הזמן נהיה בערים ולא נצטרך רכב (מה גם אנחנו צעירים ובתקציב...). אז רק יום אחד חשבנו להשקיע בטיול כזה מחוץ לעיר , כזה מהבוקר עד הערב, זה נראה לכם אפשרי מזלצבורג? לצאת באוטובוס בבוקר ולחזור איתו בסביבות הערב ?
 

נירית א1

New member
טיולי יום מזלצבורג

יש לדעתי 2 אפשרויות מומלצות אחת למערת הקרח והמכרות, או מערת הקרח והמבצר שליד וורפן. או טיול לאזור האגמים, המקסים בעיני, אפשר לנסוע ל sant wolfgang לטייל בעיירה וליד האגם, לעשות שיט ולעלות ברכבת השיניים לתצפית מדהימה על אזור האגמים.. בדרך כלל לא ממליצה ולא אוהבת סיורים מאורגנים, אבל במקרה כזה, כשרוצים סיור של יום אחד בלבד, שווה לשקול את האופציה הזו. יש סיורים מאורגנים לכל מיני מקומות , ואני מניחה שיש פרטים במלונות ובטוריסט אינפורמיישון. תהנו! וסתם עוד תהייה... האם באמת שווה לכם לנסוע לברטיסלבה? טרם הייתי, אבל לפי מה שקאתי ושמעתי היא לא מדהימה, ובטח אחרי וינה היא צריכה להיות מאכזבת למדי...
 
מצטרף לדעתה של נירית

מזלצבורג טיול יום לאזור האגמים ( עדיף לטעמי על המכרות ומערת הקרח ) וגם אני הייתי מוותר על ברטיסלבה ומוסיף יום בכל אחת מהערים האחרות.
 

V e n g a

New member
ברטיסלבה

אז זהו שאני כבר הייתי בברטיסלבה, ואני חושב שזאת עיר קטנה ומקסימה! אומנם אין מה לעשות שם יותר מיום, אבל לדעתי זה שווה לפחות טיול יום מוינה, היא ממש מעין "מיני פראג" לטעמי. גם בוינה הייתי, ולמרות שלדעתי היא עיר ממש יפה, אבל אין הרבה מה לעשות בה ... במקור באמת התכוונו לנסוע רק לחצי יום לברטיסלבה, אבל גילינו שיש שם פסטיבל בירה בתאריכים שאנחנו נוסעים ( mini Oktoberfest לטענת המארגנים), ובגלל זה נשאר שם בסוף יומיים כנראה, נו צעירים ... וכמובן הכל עולה בערך חצי מאשר בוינה
תודה על הטיפים האחרים, אני באמת אחפש על האתרים שציינתם יותר מידע באינטרנט ואראה מה יותר מתאים לנו, כי נראה לי שיש לנו זמן רק לאחד מהם.
 

V e n g a

New member
8-17 יוני , נקרא Junifest

קישור מצורף הרבה אומנים מקומיים מופעים במחיר זעום של 55sk (בערך יורו וחצי) ליום.
 
בבקשה.

1. אתרים באיזור: זלצבורג, מערת הקרח (קשה ביותר אך יפה מאוד) בוורפן. ,מעבר גרוסלוקנר (מדהים ביופיו) ומפלי קרימל, איזור האגמים (הולשטאט- אסור לוותר), בד אישל -ללכת לספא .ממש יופי לשחרור השרירים.קן הנשרים (בברכדן).אגם המלכים. 2. נסיעה לכוכב השני ל4 לילות בוינה. קניית כרטיס וינה לשלושה ימים מוזאונים ומבנים(ארמון שונברון,כנסיות ועוד. נסיעה חצי שעה לגרינציג (בערב).הרבה פאבים של מקומיים.נחמד ביותר.לא לוותר בשום אופן. נסיעה להר קלנברג- נוף מדהים. נסיעה לבאדן (מומלץ ברכבת ולא באוטובוס). גם שם יש ספא. עיירה יפהפיה.כמובן בנין האופרה מדרחוב וכל מה שעיר גדולה יכולה להציע. הערה: איני יודעת אם אפשר לעשות את כל האתרים שלא ברכב או במאורגן. .טיפים כלליים: * יקר יקר יקר. בקבוק קולה קטן 2.5-3 יורו! * אל תבנו על shopping . בארץ זול יותר ויש לנו מכל טוב. * מטריה- ציוד קבוע בתיק. באזור הדנובה באוסטריה להזהר מכייסים. סעו ותהנו.
 
למעלה