טיולי אקסטרים לשבוע

טיולי אקסטרים לשבוע

שלום, אני מחפשת לי ולחברים טיול במשך שבוע, אין מקום מוגדר בעיקרון, אם זה עוזר אנחנו מהמרכז. אנחנו לא מבינים בשיט בטיולים אני אשמח להצעות או לפנייה לאתרים.. אנחנו מחפשים טיול בנושא אקסטרים מהסוג של.. קיר טיפוס, סנפלינג, מסלולי הליכה, ואפילו אופניים.. ידיד שלי משגע אותי שהוא רוצה טיול " כיפי "- זה הגדרה גדולה מידיי.. חח אבל באמת עכשיו, אני מחפשת טיול שווה, והבעיה הרצינית היא שאנחנו לא מבינים בשיט.. אז נשמח להצעות מכל סוג ופינה |נ.ב עדיפות למקומות שיש דרך להגיע עם תחבורה ציבורית... ( אם אין אז אין, העיקר להציע מקומות, עם התחבורה נסתדר... = ) )
 

Rebeccan

New member
יש שרשור "טיולים בתחבורה ציבורית"

בטאגליינס או במאמרי הפורום כדאי להתחיל שם
 
בנוגע לשרשור של" תחבורה ציבורית"

תודה, אבל זה לא הטיולים שאנחנו מחפשים, שם יש איך להגיע רק לטיולים רגליים.. אנחנו רוצים גם פעילויות ספורט אתגרי.. ואנחנו מחפשים גם אם יש אפילו קבוצות מאורגנות שלוקח אוטובוס מעיר במרכז לצפון למסלולים שאנחנו רוצים ( וכמובן בחזרה) זה יכול להיות מעולה..
 
לטיולי "אקסטרים" חובה הדרכה...

במסלולים שמשלבים בהם אתגר חבלים חובה בהדרכה צמודה ומסודרת (שלא כמו טיול אתגרי בנחל היהודיה לדוגמא, שההליכה במים היא הפעילות המרכזית). יש כמה חברות בארץ לטיולי אתגר שכאלה ומבדיקה קצרה באינטרנט ראיתי שהמחיר הוא כ230 ש"ח למטייל. הטיולים הם במסלולים פופולריים כמו נחל רחף (בהחלט טיול אתגר) ויש לקבוע כמובן הכל מראש. לא לזלזל בבחירת החברה-תזכרו שאתם רוצים גם לחזור הביתה בסוף הטיול. לא כל אחד שיש לו ציוד יכול להדריך, צריך להיות מדריך מוסמך, שבחברה יהיה ביטוח וכו'. תזכרו שזה החיים שלכם על החבל 11 מ"מ הזה... קירות טיפוס נמצאים במקומות שונים בארץ, אבל הם בעצם ממש לא קשורים לטיול... זאת פעילות נטו. עוד קצת יהיה יותר חם וטיולי המים יהיו שוב אפשרות נהדרת לברוח מהחום לטבע ולהנות מאוד (כנ"ל קייקים...) אם אתם צריכים עוד משהו אז תגידו. תהנו...
 
ואיי ממש תודה, לא מצאתי

או יותר נכון לא ידעתי איזה חברות לחפש באינטרנט, במיוחד אחריי מה שהיה ב"עובדה" את כל סיפור האומגה, אז אני לא ידעתי בידיוק איזה חברה לחפש.. באיזה אתר ראית שזה עולה 230? אפשר אותו? או אפילו עוד אתרים שאתה ממליץ? ממש ממש תודה.. ואפרופו ימים חמים... אפשר למצוא הרבה כאלה כי חורף אין ממש פה חחחח יום טוב!
 
האומגה בגוש עציון

חוות ארץ האיילים. ניתן לשלב ביקור בעין סג'מה/עין יצחק, ובתיאום מראש גם הליכה רטובה בעין האמה (אמת הביאר). תחבורה - קצת בעייתית, האוטובוסים לא מגיעים עד האתרים (אם כי ניתן להגיע עד קרוב אליהם) וכיוון שהאזור נמצא ביו"ש מומלץ גם לא להסתמך על טרמפים.
 

צור82

New member
דווקא על טרמפים אפשר

זה האזור הכמעט יחיד בארץ שבו יעצרו לך טרמפים. כמובן, צריך להיות ערניים
 

batam1

New member
טיולי אופניים

בידקו באינדקס המסלולים של פורום טיולי אופניים. ישנם מספר מסלולים אתגריים שביצעתי ומתוארים בפורום כאן, אולם רובם מומלצים לביצוע רק אם אתם רוכבים מנוסים.
 

batam1

New member
בצוק מנרה ובמצוקי דרגות

בנוסף מספר חברות מוציאות טיולי סנפלינג במדבר יהודה
 

batam1

New member
../images/Emo45.gifצריך לבדוק

הסנפלינג מופעל על ידי חברה חיצונית. יתכן וכעת, כשאין גישה דרך הרכבל, יש צורך בתאום מראש.
 
חברה חיצונית=שפן הסלע

שמפעילים גם את הקיר טיפוס והאומגה. נ.ב. הם גם מוציאים טיולים לאתרים שונים בארץ (למי ששאל על חברה שבטוח לצאת לגלוש מצוקים איתה...).
 
אני אברר את השפן הזה

אני גם לא רוצה מחירים בשמיים... ואגב... אם צוק מנרה חזר זה יהיה מאד משמח תודה לכולם
 
אני לא רוצה לשגע אותכם אבל עוד שאלה אם אפשר..

ראיתי שלשפן הסלע יש מקום בחיפה שנקרא פארק X, http://www.shafan-hasela.com/html/page.asp?PageID=24 ונראה ממש סבבה להעביר שם חצי יום.. הבעייה היא שבגלל שאנחנו מהמרכז אנחנו רוצים לבנות עוד מסלול של יום או לפחות חצי יום באזור חיפה.. ידוע לכם איזה דברים יש בחיפה ( או לפחות משהו קרוב לחיפה? ) ואם אפשר חוץ מהגנים הבאהים אנחנו מכירים... =) תודה.. ואני מה זה מצטערת אם שיגעתי אותכם...
חג פורים שמח
 

batam1

New member
בדקי בארכיון הפורום

ניתן גם להשתמש במנוע החיפוש ולהכניס את השם חיפה. יש הרבה מה לעשות בעיר (בנוסף לכביש הראשי לת"א). יש מוזיאונים, מסלולי טיולים בנחלים בתוך העיר, מדרום לעיר, מסלולי מדרגות בחיפה ואתרים נוספים בעיר.ראו גם כאן
 
ת'אמת כן...יש שאלות לגביי הפארק

אני שאלתי אותם אני מחכה לתשובה במייל.. אם זה מתאים לגילאים 20+ וגם שאלתי אותם את המחיר ( אני מקווה שהם עונים למיילים ) ואין לי ממש שאלות ספציפיות כרגע, מה שטוב שם שכל הפעילויות נמצאות במקום אחד אז זה מעולה לנו.. ואני רואה שזה פתוח עד 22:00 זה אומר שאנחנו צריכים לחפש גם מקום לינה חחחח אבל נראה לי הולך להיות טיול טוב הודות לכם.
מקווה שאני לא אציק לכם שוב סורי על השיגועים חחח שבת שלום ~ פורים שמח
 
אם אתם רוצים לטייל למחרת בחיפה

אז תשארו. אם לא, ה- X פארק נמצא ממש קרוב לכביש חיפה- ת"א ותוכלו לתפוס תחבורה ציבורית בלי קושי גם אחרי 22:00.
 
למעלה