טיולים

Point Of View

New member
טיולים ../images/Emo70.gif

קודם כל, כל מי שמגיע לאיזור הצפון או שהוא מאיזור הצפון ורוצה מדריך דרך טוב רכוב על חיית שטח שאי אפשר להשתלט עליה (RMX 50)
מוזמן ליצור קשר במסרים. יש לי גם שאלה! תתפלאו...
כיום אני רוכב בלי מפות, פשוט רוכב לפי כיוון ולפי זה אני נוסע בשטח ומגלה דרכים חדשות.. יותר נכון, נוסע לפי רכסים וכיוון. בלי מסלול מתוכנן מראש. אני יודע לקרוא מפות וגם אפילו דיי טוב בזה (מקום שלישי בניווט צה"ל - הלוואי... ברכיבת אופניים...) שאלה אולי אפילו סקר - איך אתם רוכבים? עם מפה? בלי מפה? כרגע אין תקציב (מרשרשים) ל- GPS אבל יש לי את התוכנה Turbo 4.0 + מתפסת (מילה קשה)
עוד לא ניסיתי לרכב עם מפה, האם זה יותר מאתגר? יותר מעניין? כי אני דיי מתבאס לחשוב שאני אצטרך לעצור כל 10 דקות ולהסתכל במפה (ולא בשביל לתקן פנצ'ר או בשביל הפסקת סיגריה) המלצות? מישהו?
 
קודם כל אני חייב

להגיד ששבוע שעבר הייתי באזור הצפון , רכבתי מאידמית לכיוון גוש חלב ולדעתי זהו האזור היפה ביותר הארץ. האזור מלא צמחייה סבוכה , עליות טכניות , שבילים מהירים,שבילים טכנים , פשוט מדהים. לגבי שאלותיך: אני רוכב עם GPS (ומפה לגיבוי) מכמה סיבות , האחת היא שאני לא מכיר את האזור ואם אני רוצה לרכב באופן זורם מבלי לעצור כל 5 דקות אז זוהי הדרך לעשות זאת. חוץ מזה ברגע שאתה מכין מסלול בבית ומזין אותו לGPS אתה גם מתכנן את נקודות התידלוק. היום אתה רוכב בלי מפה וזה אחלה זה משפר את חוש הכיוון ויעזור לך בניווט עם מפה, אבל חשוב חשוב חשוב מאוד לקחת איתך מפה גם אם אתה מכיר את השטח כי לעולם לא תדע מה יכול לקרות ואם תטעה בדרך ולא תדע היכן אתה נימצא המפה תעזור לך למצוא את עצמך בשטח ולזהות את השביל המהיר ביותר ליציאה.
 

avicoo

New member
בקשר ל gps .

אני מעוניין לרכוש היכן קונים ואיזה סוג? תודה
 
בשטח של רז

הבחור סבלני ונותן שרות מעולה. מנסיון, עדיף לרכוש מכשירי GPS בארץ ולא לייבא מחו"ל, מאחר והאחריות חשובה ביותר בחודשים הראשונים להפעלת המכשיר.
 
למעלה