טיולים קצרים באיזור קיבוץ דליה

טיולים קצרים באיזור קיבוץ דליה

אנחנו נוסעים לרביעי-שישי לקיבוץ דליה. מחפשים טיולים קצרים ולא קשים באיזור - מטיילים 6 מבוגרים, ילד בן 3 ועוד שני ילדים במנשא (בן שנה ובן שנתיים) - כולם לא מאד בכושר. נשמח לרעיונות ע"מ שאם מזג האויר יאפשר נוכל להיות בטבע ולטייל. תודה רבה!
 
וואלה המקום הכי אהוב עלי

יש לנו משפחה בקיבוץ דליה אז ככה באיזור של קיבוץ דליה יש לך את פריחת הרקפות ביערות מנשה נחל שופט כמובן אם תרצו לנסוע לבית לחם הגלילית יש לכם את כל המקום שיש הרבה מה לעשות זה מתחיל מבית לחם הגלילית בחוות התבלינים וכל המקום יפה לכשעצמו ולבקר בחנות שלושת המשאלות זה מקום נפלא לילדים מקורה ויש בו קניות גם משחקיה וגם בעלי חיים יש לך את מתחם ביג יקנעם שלכשעצמו קניות ויש לך אפשרות לעלות לדלית אל כרמל ועוספיה לראות שווקים וגם את המוחרקה נחל אורן באיזור נחמד את רוצה עוד?
 
תודה רבה! נשמח לעוד רעיונות (וגם שאלות בפנים)

תודה רבה על התשובה המהירה! את נחל השופט ונחל אורן אני קצת מכירה - אומץ בחום. יש כבר רקפות? איפה ביערות מנשה הכי טוב לראות אותם? איפה זה שלושת המשאלות (לא מצאתי פרטים ברשת)? תודה רבה!
 
אז ככה

שלושת המשאלות זה ליד קיבוץ הזורע בכניסה לתחנת דלק דור את נכנסת ומשם זה יוביל אותך לשם תהנו
 

ששש

New member
הערה ותוספות

כפי שאמרו יער רמות מנשה הוא באמת נפלא. עם זאת אני לא בטוח שיש כבר כמות רקפות משמעותית בגבעת הרקפות הידועה. מציע הצעות נוספות: @ לרדת מדליה לנחל שלף, מקום יפה ונחמד שאם ממשיכים במורד הנחל מערבה מגיעים למעיין חביב (עין מחוללים) ובהמשך הדרך מערבה מגיעים לגבעה (אל מנארה) עם נוף יפה, אפשר אם יש כוח ומרץ להמשיך עד בת שלמה. @ מנגד,אם עולים במעלה הנחל (מז', לכיוון השני) מגיעים לעוד מעיין או שניים ששמם עין שלף ועין דמומית. אני בטוח כי המקומיים יכוונו אותך היטב. תהנו!
 

ורד8

New member
וגם

נחל גחר ירוק, עם מים, יער וכל הטוב של יערות מנשה. קשה לי להאמין שיש כבר פריחה, אבל הירוק הזה..
 
עדכון ושוב תודה!

בסוף לאחי היו בעיות גב, אז נאלצנו להסתפק בטיול עם עגלות. היינו בנחל השופט והיה מקסים - הילדים והמבוגרים נהנו. מקוים ליישם את יתר ההמלצות בפעם הבאה. (ואגב - הצימרים בדליה היו מקסימים, בעלות של כ400 ש"ח ללילה לבקתה עם גלריה לילדים, כולל ארוחת בוקר - נהננו מאד) שוב תודה על העזרה.
 
למעלה