טיולים סביב ברילוצ'ה

טיולים סביב ברילוצ'ה

שלום, אני מתכוונת להשכיר רכב בברילוצ'ה ולצאת לטיול ליומיים מצפון לה, דרך 7 האגמים,להגיע לסן מרטין ולבסוף לחזור לברילוצ'ה. השאלה שלי, האם כדאי להחזיק את הרכב עוד כמה ימים ולנסוע איתו להר טרונדור וקרחון השחור וגם ל"סיבוב הקטן"? או שעדיף להצטרף לסיור מאורגן לקרחון ולנסוע באוטובוסים ל-"סיבוב הקטן"? כנ"ל לגבי אל בולסון. אשמח לשמוע את הצעותיכם. תודה רבה!
תמנע
 

bananaboy8

New member
מה את מעדיפה ?

מעדיפה לנהוג ולהגיע באופן עצמאי למקומות אותם את מעוניינת לראות + היכולת לעצור בכל מקום יפה בדרך לקפה/מרשמלו על האש/דייג/שנ"צ וכו' ? או שאת מעדיפה טיולים שנתיים ?
 

natyh

New member
בכללי

כב שכור מגביל אותך לזמן שכירות הרכב . לדוגמא השיטה שלי בדרום צילה היתה להגיע לפרק בתחבורה ציבורית כלשהי ולהשתקע בו למצא במקום פעילות מודרכת לפעמים או לבד , להגיע תמיד למרכז המבקרים לברר ולהנות , לאזור ברילוצה לא הגעתי אך בפרקים אחרים בארגנטינה , השתמשתי באותה שיטה . לסיורים מאורגנים יש יתרון ההדרכה אך מי שנמצא במקום שומע את ההדרכה בחינם בלאו הכי, וכן סיור מאורגן ממש כמו רכב שכור עומד בלוח זמנים קשיח , המטרה שלי לפחות בטיול היתה לא להגביל עצמי ללוח זמנים , עבורי השיטה עבדה נהדר , יתכן שתתאים גם לך .
 
למעלה