טיולון קטן וקל

meravhs

New member
טיולון קטן וקל

היי לכולם מפשת לקנות טיולון קטן במימדים וקל לנשיאה והרמה לאוטו, אשמח לקבל את המלצותיכם. עדכונים על עפרי: ובכן, הפעם היא מוציאה שיניים וכולנו שומעים על כך. היא עצבנית ונודניקית וכל הסדר יום הלך פייפן.
 
../images/Emo65.gifכאבי השיניים האלו

זה פשוט נורא - מקווה שיעבור במהרה
לגבי הטיולון , אני קניתי למאור( לפני 4 שנים ) טילון קטן ולא מוכר בכלל, לא עלה לי הרבה כסף והוא גם שימש אותי עד עכשיו עם אופק. אני יודעת שלגרקו יש טיולון מאוד קטן ונוח , אבל זה רק ממראה עין אין לי מושג אם הוא טוב או לא
 
אין אייקון של שן כשצריך אותו??

לכולכם, בתקווה שהתקופה תעבור בקרוב. אלה ילדת השאנטי שלי גם עוברת משהו (כנראה וירוסון) והיום שלנו התהפך לחלוטין. אני ממליצה על אחד הטיולונים הקלים של גרקו - סיטי ספורט, מטרו ספורט, וכדומה. היתרונות של הגרקו: נסיעה חלקה, קל לנהוג אותם ביד אחת, קלים, סל רשת ענק, המושב ניתן להשכבה כמעט מלאה, ויש מגש חמוד לילד ולדעתי גם להורם. חוץ מזה הם מתקפלים יפה. ממש לא ממליצה על הטיולונים בעלי שתי ידיות, אי אפשר להסיע אותם ביד אחת ואפשר לקבל מהם כאב גב רציני. נראה לי שגם לילד לא נוח במיוחד. יערה בת רבע לשלוש ועדיין נוסעת לפעמים בעגלת הגרקו שלה.
 

רותם 28

New member
סדר היום ../images/Emo23.gif

מירב אם בשביל זה הולך סדר היום אז אני רגועה. שולחת כם המון כוחות.
 

ayelet i

New member
בוקר טוב...

ראשית מאחלת לכם הוצאת שיניים מהירה... אנחנו כמעט וקנינו טיולון של גרקו - הם באמת נהדרים, ובך מצטרפת להמלצה של אינה. אלא שהם נראו לי צרים מדי וחששתי שלנועם לא יהיה נוח. אז בסוף קנינו טיולון 3 גלגלים של דר' בייבי ומרוצים מאד מאד : הוא קל, גלגלים גדולים (עמד במבחני שטח...), רחב, מתכוונן לאינספור מצבים עד כמעט שכיבה מלאה, סל ענק למטה, מתקפל בקלות וביד אחת, מזרן ניתן לכביסה, בשלב מאוחר יותר ניתן להסיר לחלוטין את הפגוש (חשוב כשתהיה גדולה יותר ותרצה לצאת/להכנס לבד לעגלה והיום - לצורך החתלה). בקיצור - מאד מרוצים. מצרפת תמונה.
 
למעלה