ויש לי משהו קטן לומר לך..... אהבה היא כמו נר לפעמים מטפטף ואפילו שורף אך לרוב אם יודעים איך הוא גם מחמם את הנשמה והלב וגם.. כשאתה מאוהב אתה בשמיים וכשאתה עם לב שבור אתה מצוברח לפחות חודשיים סתם פתגמים אהבה.... ולסיום......... רק רציתי לומר...... את במתח?....... עוד שניה זה בא.... אני חולה עלייך