טיגר בשבילך...כנסי חמודה :cool:

tiger rrr

New member
נדב !!!!!

תודה מתוק שלי יש לי את טיגר מפו הדב על המראה בבית מאז שאני בצ`אט רוב החדר שלי השתנה למעיין גן חיום קטן של נמרים (-: תודה חומד..
 

נ ד ב 19

New member
בקשה מתוקה.. :cool:

ויש לי משהו קטן לומר לך..... אהבה היא כמו נר לפעמים מטפטף ואפילו שורף אך לרוב אם יודעים איך הוא גם מחמם את הנשמה והלב וגם.. כשאתה מאוהב אתה בשמיים וכשאתה עם לב שבור אתה מצוברח לפחות חודשיים סתם פתגמים אהבה.... ולסיום......... רק רציתי לומר...... את במתח?....... עוד שניה זה בא....:) אני חולה עלייך B-)
 
למעלה