טיב טעם ממשיכים באסטרטגיה שגויה....

טיב טעם ממשיכים באסטרטגיה שגויה....

בהמשך לפירוט בהרחבה בפורום שיווק פרסום, לגבי היבטי הפרסום במיקרה כזה, "טיב טעם" עושה טעות טרגית בבחירה שלה לפרסם מייד לאחר התחקיר המביש ועוד בג'ינגל אידיוטי ומתנשא : "אצלנו תמצא מה שאין לאף אחד.."
כן בהחלט הוכח שיש להם מוצרים "יוצאי דופן"... הגישה הנכונה במיקרה כזה היתה לשתוק פרסומית ולפרסם פרסום אינפורמטיבי בלבד לגבי פעולות שנינקטו למנוע מיקרה חמור כפי שנחשף בתחקיר. אבל, כניראה שיועצי טיב טעם לא הפנימו עדיין שכל פרסומת בעיתוי הזה רק מרגיזה את הלקוחות ומזכירה להם שוב השוב את הסירחון בטיב טעם...
 

Einatm

New member
אם הכל פורט בהרחבה בפורום פרסום

למה לחזור על הדברים כאן? בפורום יח"צ?
 
למעלה