טחורים

טחורים

אם יש משהוא שיוכל להגיד לי איך מזהים שמה שיש זה טוחורים ומה הדרך לטיפול הכי מהיר ויעיל תודה
 

0 אור 0

New member
בדרך כלל אבחנה של רופא

יש סימפטומים שמצביעים על אפשרות שהבעיה היא טחורים, אבל אבחון מדויק נעשה בבבדיקה של רופא, מכיוון שיש גורמים אחרים שיכולים להביא לאותם סימפטומים. ולגבי הטיפול: הטיפול המתאים תלוי במצב של הטחורים. אם אתה מחפש טיפול מהיר, אולי דוקא רפואה קונבנציונלית זה הכיוון שלך, אבל אם אתה מחפש טיפול טוב ושלם יותר, מציעה לפנות לרפואה המשלימה לאחר שתדע מה האבחנה של הרפואה הרגילה, ולשמוע גם את הפתרונות המוצעים כאן.
 

טאוֹ

New member
טיפול פרוקטולוגי לא בהכרח מהיר יותר

מהירות הטיפול לא בהכרח גבוהה יותר בטיפול הקונבנציונלי; גם שם הדבר תלוי במצב הטחורים. אם, למשל, הטיפול המוצע הוא קשירות, אז מבצעים קשירה וממתינים שבוע, לאחר מכן קשירה נוספת והמתנה של שבוע נוסף, וכן הלאה. כך זה עשוי להימשך גם ארבעה-חמישה שבועות, ובפרק זמן כזה עשויים לפתור את הבעיה גם בדיקור, למשל. אם מדובר בניתוח, אז הוא נמשך אמנם פחות משעה אבל זמן ההתאוששות ארוך וכואב. עברתי טיפול משני הסוגים - ההוליסטי וה"רגיל" (מה בדיוק רגיל בזה שפותחים לך את ה...
). הם נמשכו פרק זמן דומה אבל הדיקור היה הרבה יותר סימפטי, ופתר גם בעיה אחרת. אני מצטרף בחום להמלצה לנסות את הרפואה המשלימה לפני שפונים לטיפול קונבנציונלי. כדאי בכל מקרה לבצע לפני כן בדיקות שישללו מקור אחר לדימום ולכאבים. כמו-כן, יש דברים שכדאי לשים לב אליהם עוד לפני הטיפול וגם לאחריו - שתיה מרובה, פעילות גופנית ואכילה עתירת סיבים הם דברים טובים באופן כללי שיעזרו לך כבר בטווח הקצר, וגם כדי למנוע את חזרת הטחורים. מה שלא בוחרים, כדאי לעשות זאת בהקדם. חבל לסבול לחינם כשיש פתרונות בדוקים לבעיה, שפוגעת כל כך קשה באיכות החיים. דיקור, שיאצו, תנועה ושיטות אחרות יכולות לעזור מאד לטיפול בבעיה ובמה שגרם לה. רפואה שלמה.
 

0 אור 0

New member
תודה - למדתי

משום מה חשבתי שיש איזה הוקוס פוקוס של הקפאה או משהו כזה ... אבל באמת שאני מאמינה שהדרך היא להמנע מלהגיע לצורך בטיפול ישיר באיזור הזה.
 

טאוֹ

New member
הסבר על פיסורה + בקשה טכנית

על טחורים תוכל לקרוא בקישור הנמצא בסוף ההודעה הזאת. על פיסורה תוכל לקרוא כאן. איך מבדילים בין פיסורה לטחורים? מקבלים הפניה לבדיקות והולכים לעשות אותן. ממילא אי אפשר לטפל דרך האינטרנט. בלי קשר, בקשה טכנית: כל הודעה ראשית חדשה מורידה למטה את שאר ההודעות, והשרשור שהיה האחרון בדף, נדחק לדף הבא. לכן, אם יש לך שאלות שקשורות לשאלה המקורית שלך, כדאי לשרשר ולא לפתוח כהודעה חדשה. הסבר איך לעשות את זה מופיע פה.
 
למעלה