טור למחר----תגובות ייתקבלו בברכה

טור למחר----תגובות ייתקבלו בברכה

אורלינס-מיאמי 1 נאנט-פ.ס.ז X בולגריה-קמרון X סיינה(+2)-סקיפר 2 10---232 איך???
 

yuvalfra

New member
חחח

מן הסתם כי שני המשחקים שהיא ניצחה נערכו במיאמי והמשחק שניו אורלינס ניצחה שוחק בניו אורלינס.
 

yuvalfra

New member
אז ניו אורלינס

אם הפלוס גדול יותר אז זה כבר מתחיל להיות מסוכן. ניו אורלינס תנצח את המשחק הזה, את זה אני יכול להגיד לך, באיזה הפרש זה כבר גבולי. בכל אופן לא שווה לסמן 2 לדעתי.
 

DmX3

New member
יהיה משחק צמוד אי אפשר לדעת

מי תנצח הכל יכול להיות
 
למעלה