קלסר עב כרס של טפסים....
מנסה לגרד מהזיכרון: שלב א' - ללכת למועצה המקומית ולעשות אצלם טופס טיולים שכולל את הגרמושקה החתומה (אפשר מצולמת), צילום של ההיתר, מספר מונה וקריאת מונה מים אחרונה, הפקידה בגיזברות חותמת שכל האגרות שולמו, ואז מהנדס המועצה בא לעשות בדיקה באתר לראות שהכל תקין מבחינתו - ואז חותם לך על האישור שהוא למעשה המלצת המועצה לועדה המקומית להתחיל בתהליכי מתן טופס 4. אל האישור הזה אתה צריך לצרף: אישור חתום על הטמנת פסולת (מקבלים מאתר ההטמנה) מפת מודד לטופס 4 (תקפה לחצי שנה בלבד. אם היא ישנה יותר - צריך מדידה חדשה) אישורים של אדריכל ומהנדס (האדריכל ייתן לך את הטפסים ואתה צריך להחתים עליהם גם את המהנדס) כל הבדיקות של איזוטופ / מכון התקנים, כולל בדיקת אטימות ממ"ד אישור של תו תקן של וחלונות הממ"ד העתק תעודת קבלן מורשה של קבלן השלד / קבלן מפתח מקווה שלא ששכחתי כלום. חשוב לבדוק מראש מול הוועדה במדוייק מה הם דורשים - אחרת תצטרך לחזור שוב ושוב. רק אחרי שיש להם את כל הניירת הם יקבעו לך מועד לביקורת של מפקח, ואם הביקורת עוברת בשלום - זה עניין של עוד שבוע - שבוע וחצי עד שיש טופס 4.