טופס 4

קורן401

New member
צימעס

נראה לי שיש פה אחד או שניים שעברו את התהליך ויכלו לעזור
 

צימעס

New member
../images/Emo13.gif סביר.

אם כי גם אני - רק רציתי לעזור... אישית, הייתי סומכת על האתר של המועצה/ועדה יותר מאשר על פורום ברשת, כשמדובר במשהו שצריך לדייק בו כל כך.
 

מאגר

New member
לצורך קבלת טופס 4

צריך את כל הבדיקות שנעשו ע"י חברת הבדק שלקחתה לצור בדיקת הבטוני מפה מעודכנת של השטח לאחר הבניה ומובן שלא יהיו חריגות.אישור הג"א על הממ"ד בקיצור אתה צריך את האדריכל שלך שיסגור את כל הפינות מול הרשות המקומית ויקרא להם לבדיקה ואישור
 

איריסג

New member
קלסר עב כרס של טפסים....

מנסה לגרד מהזיכרון: שלב א' - ללכת למועצה המקומית ולעשות אצלם טופס טיולים שכולל את הגרמושקה החתומה (אפשר מצולמת), צילום של ההיתר, מספר מונה וקריאת מונה מים אחרונה, הפקידה בגיזברות חותמת שכל האגרות שולמו, ואז מהנדס המועצה בא לעשות בדיקה באתר לראות שהכל תקין מבחינתו - ואז חותם לך על האישור שהוא למעשה המלצת המועצה לועדה המקומית להתחיל בתהליכי מתן טופס 4. אל האישור הזה אתה צריך לצרף: אישור חתום על הטמנת פסולת (מקבלים מאתר ההטמנה) מפת מודד לטופס 4 (תקפה לחצי שנה בלבד. אם היא ישנה יותר - צריך מדידה חדשה) אישורים של אדריכל ומהנדס (האדריכל ייתן לך את הטפסים ואתה צריך להחתים עליהם גם את המהנדס) כל הבדיקות של איזוטופ / מכון התקנים, כולל בדיקת אטימות ממ"ד אישור של תו תקן של וחלונות הממ"ד העתק תעודת קבלן מורשה של קבלן השלד / קבלן מפתח מקווה שלא ששכחתי כלום. חשוב לבדוק מראש מול הוועדה במדוייק מה הם דורשים - אחרת תצטרך לחזור שוב ושוב. רק אחרי שיש להם את כל הניירת הם יקבעו לך מועד לביקורת של מפקח, ואם הביקורת עוברת בשלום - זה עניין של עוד שבוע - שבוע וחצי עד שיש טופס 4.
 
ש דברים שכדאי באמת לעשות מול הרשות

בעיקרון יש מספר דברים בצ'ק ליסט, אבל כל רשות תתן לך את חבילת המסמכים שיש להחתים: שלבי הבניה, תקנה 20 א' ואולי עוד משהו לפי תנאי ההיתר נקבעו לך בדיקות מעבדה שנדרשות ברשות שלך, בדיקות בטון, אטימת ממ"ד, טיח ממ"ד מסגרות, אינסטלציה ועוד, לפי ראות הרשות שלך, כאמור. יש להוציא מפת מדידה עדכנית של המצב הקיים לאחר הבניה כולל גבהים ומידות של המבנה, הטופוגרפיה והגדרות, עד קצת מעבר לגבול המגרש. שלבי הבניה צריכים להיות חתומים ע"י האריכל שלך או המהנדס שלך. ללכת לרשות לברר מה צריך, כבר אמרתי?
 

mister500

New member
טופס נוסף וחשוב

אישור להטמנת פסולת , ללא אישור כזה טופס 4 יהיה חלום רחוק
 

איריסג

New member
ואני חשבתי ששרונים הכי משוגעים....

עכשיו אני רואה שיש ועדות עם יותר דרישות.... אצלנו למשל לא היה צריך שום אישור של כיבוי אש ושום אישור של גז. (יכול להיות שאלה דרישות לבניה רוויה? ) וגם מספר מואר הוא לא דרישה אצלנו (וגם אם הוא היה, איזהמספר אני אשים בדיוק, כשעוד אין שם לרחוב ואין מספר בית????)
 

פיטנגו4

New member
עוד לא ראית

את רשימת הדרישות שהם מבקשים אחרי אישור ולפני היתר לשיפוץ (!) של בית קיים. בין השאר: אישור מהג"א שקיים ממ"ד (בבית קיים, שנבנה בעשור האחרון וקיבל מהם טופס 4??!), וגבהים של חומות קיימות, שער ומדרגות כניסה (באמת, התכוונתי להרים את ה0.00 של הבית ב4 מטרים מעל הקיים, כמו הרקולס. וואללה, הרסו לי
) אפילו הצהרה חתומה על מיקום דוד שמש (??!)
 

avi5199

New member
זה רק הדרישות הבסיסיות אחרי זה באות עוד דרישו

ואחרי הביקור של המפקח יש עוד דרישות...
 

איריסג

New member
אצלנו לשמחתי זה הסתיים בזה

הגשתי את כל הטופסולוגיות, אחרי כמה ימים הגיע המפקח, בדק, אמר מזל טוב וכעבור בוע הזמינו אותי לקבל את הטופס המיוחל.
 
למעלה