טופס בקשה לניהול פורום

Angelus

New member
טופס בקשה לניהול פורום

לפני כעשרה ימים שיגרתי אל מערכת תפוז אימייל בנוגע להקמת פורום 'השרדות'. למיטב ידעתי, תשובה מתקבלת בחזרה לשולח לאחר כמקסימום עשרה ימים. ברצוני להביא לידיעתם כי עברו עשרה ימים ואיני קיבלתי אי-מייל בחזרה ממערכת תפוז. בדקתי את האימייל שלי מספר פעמים, ולא מצאתי תקלה. שיערתי שאולי כתובת האי-מייל שלי לא רשומה אצלכם כראוי. אנא, צרו קשר איתי באימייל [email protected]. תודה מראש, בן.
 
פורום השרדות

לפנייך קיים פורום סדרות מציאות אין אנו רואים בפורום השדרות, כפורום פרטי. בכל מיקרה אתה יכול להגיש בקשה נוספת בטופס הבקשה
.
 

Angelus

New member
שליחת טופס נוסף

מדוע לשלוח טופס נוסף אם עדין לא קיבלתי תשובה על הטופס הראשון? שיערתי כי יש בעיה עם האימייל, מיכוון שאיני חושב שמערכת תפוז מתעלמת באופן מכוון מאנשים. ובקשר לתגובתך, השרדות היא סדרת הריאלטי הראשונה, בעלת פופלריות רבה בקרב הצופים בישראל. מכאן נובע, שלתכנית מגיע פורום פרטי ולא פורום כללי של סדרות מציאות (ואין אני מתכוון לזלזל או להביע חוסר כבוד כלפי שום מעריץ של סדרות מציאות אחרות, פשוט הינכם מוכרחים להסכים עמי שלתכנית כה פופלרית צריך להיות פורום משל עצמו בעל תכנים אישיים ויותר פרטיים ומדיוקים. אני לא חושב שמעריצי השרדות נהנים לכתוב בפורום כללי ויהיה זרם רב של תגובות אם וכאשר יושק פורום עצמאי). תודה, בן.
 
פורום הישרדות

לא קיבלנו טופס בקשה לפתיחת פורום הישרדות מכתובת המייל שציינת. אנא שגר את הטופס שוב בכדי שנוכל לבחון את הבקשה. תודה.
 
למעלה