טומי בוקר טוב לגבי הנסיעה לצפת
לדעתי כדאי לתכנן את הנסיעה לאמצע פברואר, כך יהייה לנו זמן לארגן מפורומים נוספים(יש כאלה מסתבר) ובנוסף על כך על פי כמות המשתתפים נוכל אולי אפילו לארגן הסעה מאורגנת. שווה לחשוב על כך, אני מציעה את אמצע סוף פברואר .כמובן בהתאם למוכנות המוזיאון לארח אותנו באופן כזה שנקבל הדרכה ואירוח פרטי.
לדעתי כדאי לתכנן את הנסיעה לאמצע פברואר, כך יהייה לנו זמן לארגן מפורומים נוספים(יש כאלה מסתבר) ובנוסף על כך על פי כמות המשתתפים נוכל אולי אפילו לארגן הסעה מאורגנת. שווה לחשוב על כך, אני מציעה את אמצע סוף פברואר .כמובן בהתאם למוכנות המוזיאון לארח אותנו באופן כזה שנקבל הדרכה ואירוח פרטי.