טומי בוקר טוב לגבי הנסיעה לצפת

antush

New member
טומי בוקר טוב לגבי הנסיעה לצפת

לדעתי כדאי לתכנן את הנסיעה לאמצע פברואר, כך יהייה לנו זמן לארגן מפורומים נוספים(יש כאלה מסתבר) ובנוסף על כך על פי כמות המשתתפים נוכל אולי אפילו לארגן הסעה מאורגנת. שווה לחשוב על כך, אני מציעה את אמצע סוף פברואר .כמובן בהתאם למוכנות המוזיאון לארח אותנו באופן כזה שנקבל הדרכה ואירוח פרטי.
 

orlu

New member
טומי האמת היא שגם לי עושה רושם

שהאירגון פה צריך להיות מעמיק יותר. בפורום דור שני העלו את הנושא שיום שישי יכול להיות בעייתי מטעמים שונים,ובהחלט צריך גם לקחת בחשבון את המרחק ושמוזיאונים בדרך כלל ניסגרים בשעת צהרים בימי שישי, כך שזה אכן דורש מחשבה ואירגון מעמיק יותר. במיוחד כאשר פורום שורשים ודור שני וחמישים פלוס מתכוונים להיצטרף . זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לכולנו להיפגש וחבל להיות בלחץ של זמן לחזור הבייתה לקראת שבת וכו.... ונכון הוא הרעיון שבמידה ותהייה הענות גדולה כפי שמסתמן בשלב זה שווה לבדוק ולברר אופציה של הסעה מאורגנת. דעתך?דעתכם?
 

טומי*

New member
מה זה אירגון מעמיק יותר ???

כבר חודש אני מטפל בעניין,דרך הגב לא ידעתי שגם פורום 50+ מצתרף לפחות לי לא ידוע הדבר.דיברתי מיזמן עם מנהלי הפורומים הנוגעים אני לא בלחץ,אין לי בעיה לברר כמה עולה אוטובוס או מיניבוס או שתיים העניין כאן שרוב האנשים עובדים,ופשוט לא נראה לי שיקחו חופש בכדי לנסוע לצפת.אין לי בעיה לנסוע ביום אחר, המוזיאון פתוח גם יתר ימיי השבוע רק עד הצהריים.מה שיהיה נוח לחברות/ים... ככה נעשה
 

orlu

New member
אאואווווווווווו טומי מה קרה?

איש לא בא אליך בטענה אם השקעת מספיק או לא. האחריות לנסיעה למיטב ידעתי אינה שלך,אנחנו פ ו ר ו ם להזכירך. לא מתאים לך. antush ציינה שפנו אליה וגם אלי פנו במסר אישי אם אפשר להיצטרף ומהיכן אני מגיעה. מיסתבר שישנם חברים שמבקרים בפורומי חמישים,שורשים,הונגריה,דור שני.... וערים להתארגנות הזאת ומעוניינים להיצטרף. שהרי המוזיאון עוסק בתחומי עניין שמדברים אל כולנו,וספורים שסופרו פה מגרים את הסקרנות לבקר שם. היות והמקום רחוק אנשים באמת שוקלים בשיא הרצינות את הזמן. וכמובן אם זה דורש יום חופש או לא.ואם כבר נוסעים זה יכול להיות אחללה מיפגש פורום. בפורום דור שני עלתה השאלה ובצדק האם יום שישי מתאים, אני מניחה שקראת את המסר. לantush וגם לי יש היכרות עם המוזיאון ומנסיון הם ישמחו להישאר גם לאחר שעות הקבלה אם יהייה צורך. הרצון שלהם לארח מבקרים ובמיוחד דור שני מאוד בולט,וכדאי לנו לנצל זאת. מכאן שלטעמי כדאי לברר כמה אנשים אנחנו ובאמת אולי לבדור הסעה משותפת. דרך אגב דרדסית וישראל יוכלו לקחת טרמפ .......שהרי הם מהצפון . יאללה ביי
 

אני ענת

New member
גם אני

גרה בצפון, אגיע בעצמי אשמח להצטרף, מאוד מעונינת להיות במוזיאון בצפת וכמובן לפגוש את חברי הפורום שלנו.
 

kropacsek

New member
גם אני

אני על הקו ת"א-מרכז כמעט כל שבוע, אני יכול לתת טרמפ אבל רק לכיוון אחד. ואם אם אפשר, ביום שישי.
 

EYהודית

New member
יש לי אופציה לגבי הסעה מירושלים...

הענין כבר בברור... אם יצא לפועל יהיו תחנות בדרך להצטרפות. לי דווקא כן נראה ביום שישי, מכיוון שלא כל אחד יכול לקחת חופש מהעבודה... פשוט נצטרך להשכים קום ביום הזה, ונחזור עם חשכה, כבר עשינו את זה עם פורום שורשים. בכלל יש אופציה לשלב לינה באזור ולטייל גם ביום שבת. הכל בגדר הצעות, כרגע. יום נעים
 

EYהודית

New member
ענת... ../images/Emo13.gif יופי לראות לך

איך דרכינו מצטלבות שוב...
 

antush

New member
טומי ,מה דעתך על ה 14 לפברואר

האם המוזיאון יוכלו לארח אותנו?,זה יוצא יום שישי כמדומני. ויהודית מדור שני מציעה סוף שבוע ביכלל.....פטריות וכלניות. אז אני לעזרתך באירגון רשימת המשתתפים.רק אמור לי אם המוזיאון יכול לקלוט אותנו.ובמידה וכן נברר ענייני הסעות וכו....
 

טומי*

New member
דיברתי איתם ..יותר מפעם..

הם פתוחים גם בימי שישי עד הצהריים הבטחתי לגברת לוסטיג,שאודיע להם לפחות מספר ימים מראש.בקשר לסוף שבוע עם לינה? הממממ לי אישית זה לא מתאים אבל הרוב יחליט מה שטוב בשבילם
 
למעלה