טום דוואן עושה את זה שוב

alextoon1

New member
ok אני חושב שהוא מאובחן

רשמית כפסיכי עכשיו.. מישהו רוצה איתו HU?
 

Kgt1

New member
דוואן גאון, אבל אין ספק בכלל לדעתי שפה מדובר

בריד רע - אני לא חושב שהוא מאמין שהוא מוריד את היריב שלו ממשהו יותר מאס.
 

b.o.b

New member
לחלוטין ריד רע

אם הוא היה יודע שהוא עם A6, הוא היה מצקצק כל כך מהר בריבר. אבל דוואן זה דוואן.
 

המחפש3

New member
לא חושב שזה ריד רע

כי גם אם יש לך אס ג'ק אחרי איך שהיד התנהלה מה אתה מנצח ? רק בלופ גמור. יש פלאש על הבורד ופול האוס על הבורד. עם מה יכול בן אדם לשלם רירייז בפלופ לעשות רייז בטרן אחרי צ'ק ולדחוף אול אין בריבר כזה ? רק אם היה לו קינג ביד והוא מבלף או שהיה לא סט ג'קים שהתחזק כרגע מול סיכוי שליריב יש פלאש בכל מקרה הוא לא מנצח כלום עם הזוגות שלו שם ודוואן הבין את זה.
 

b.o.b

New member
אני שמח לתת לאנשים קרדיט

אבל לתת לו קרדיט שהוא עשה את זה כדי שהוא יזרוק זוגות, זה יותר מדי קרדיט. כמו לתת קרדיט לדיוויד מול נגראנו שהוא רצה לגרום לו לזרוק פלאש נמוך, לפעמים הריד לא טוב ועדיין מצליח.
 

Harleydude

New member
אז למה הוא הולך אול אין?

בשביל להוריד אותו מאס בודד כשיש זוג ופלאש על הלוח? זה ספוט מזעזע והרבה פעמים קיפול גם בשביל פלאש.
 

Kgt1

New member
אין מצב בעולם שהוא מוריד פה את היריב שלו

מפלאש, כי הוא יודע שאין צ'ק אליו בריבר של פלאש.
 

Harleydude

New member
מה?

בטח שכן, זו קופה גדולה אבל לדוואן יש עוד 200 ומשו מאחוריו (ראיתי את היד מזמן), הם יושבים ממש עמוק ואם אתה משווה דחיפות כאלה עמוק עם פלאשים אתה תראה כמעט תמיד פולים כי אין ממש ערך להמר פה עם שום יד שהיא לא הנאטס, דוואן לוקח פה צ'ק בחזרה עם כל זוג וגם עם הרבה שישיות, ועם אלו שלא הוא יהמר אבל לא אוברבט אול אין. כשאתה מסתכל על האוברבט עם פלאש אתה מנצח רק בלופים והשאלה היא עד כמה דוואן יבלף על לוח כ''כ מסוכן כשיש כ''כ הרבה ידיים חזקות בטווח של סמי במיוחד שסמי לא ממש אוהב לקפל, והוא ידע שזה ייראה ככה. כאן הגאונות שלו. ואני חושב שרוב שחקני ההיי סטייקס היו לוקחים טיים ומקפלים פה פלאש אלא אם כן הם מחליטים להיות ממש אמיצים.
 
ראיתי תיד הזאת מזמן וזה נטו כיס עמוק

יש לי הרבה ריספקט לדוואן אבל ביד הזאת הוא פיספס אגב במקרים כאלה רואים את היתרון של כיס עמוק ... ואולי צריך לפתוח פה איזה שירשור בקשר לזה אני שואל באמת האם בן אדם בלי כיס עמוק יכול להתפרנס מפוקר אני בכלל לא בטוח (כי אפילו אם אתה תותח הרי באד באטים הוא טעויות של ריד שזה 40 אחוז מהמשחק (לטווח הארוך אני מדבר) ואם הכיס שלך לא מספיק עמוק אז או שהפחד יגמור אותך או שהבאד ביטים יקרעו אותך ואם לא זה ולא זה אז הטעוית ישתקו אותך בקיצור גם שחקן ענק חייב כיס עמוק (אגב ניגראנו דוגמה לא רעה לשחקן טוב שחייב כיס עמוק לטווח הארוך ואני מדבר גם על שחקנים שמשחקים נמוך נניח שאתה משחק 1-2 אתה חייב להיות עם לפחות 1500 בצד שמוקדש למישחק בלי קשר לכלום לא חייב שיהיו בשולחן אבל שיהיו מוכנים בצד (מנסיון )
 

AdAmD1

New member
ומ SNG

שמה צריך פחות "לשמור בצד" מאשר בקאש (בהנחה שאתה יודע מה אתה עושה).
 
אני שמעתי שהוא עשה מכה רצינית בהייטק

ואז התחיל לשחק למרות שזה רק שמועה אז לא יודע בכל מקרה אני ממש לא מאמין שהכסף שלו היום זה מה50 דולר שהוא התחיל לשחק איתם אבל אם יש לך איזה לינק שמוכיח את זה אני מת לראות
 

Harleydude

New member
קראתי ב2+2

יש אנשים שזוכרים אותו מ50NL. לא'דע לגבי ההייטק יכול להיות שהוא השקיע אבל אני בוודאות יודע שהוא התחיל בגיל 17 עם 50$ והשאר היסטוריה
 

shaywh

New member
איזה הייטק ואיזה נעליים?

הוא התחיל לשחק בגיל 16 כשהוא ביקש שיפקידו לו 50$ בתור מתנת יום הולדת. הוא התנדנד קצת עם החשבון עד שהוא תפס כמה פרינציפים ואיך האנשים מולו חושבים והשאר היסטוריה. הוא גאון דיפ סטאק שידרוס יריבים שלא יודעים ללכת עד הסוף עם המשחק שלהם והטווחים שלו הם אולי הכי מורכבים שיש בפוקר היום. חוץ מזה, הבן אדם לא בן 24 עדיין והיי רולר כמה שנים, אני לא רואה מתי הוא הספיק להקדיש שנים להכין את המכה של ההיי טק. לינק? כנס לויקיפדיה... אגב הארלי, אתה יכול לתת לינק ל2+2? לא פעם ראשונה שאתה מזכיר את זה אבל לא הצלחתי למצוא את הדיון. למרות שדוואן בעצמו מגיב שם לא מעט.
 
קראתי ועדיין קשה לי להאמין שמ50 דולר

הבן אדם הגיע לכמה מיליונים אגב ראיתי בוויקפדיה שהבן אדם נכנס עם 50 דולר והפסיד למישהו (פרידמן עם אני לא טועה ) כמה חודשים רצופים עד שלמד אותו אז מה אתה אומר שהוא כל חודש הפסיד לו סנט??? אבל שטויות זה לא הנקודה הנקודה זה שכדי להרוויח אתה חייב כיס עמוק ומה שיותר עמוק יותר טוב ותסתכל על הטפ פלייר (כמו שאלמיוט אומר lol ) שים לב לכמות הפריטות... בקיצור גם אם הסיפור של דוואן נכון זה לא משנה תסטטיסיקה
 
למעלה