טויוטה קורולה או הונדה סיוויק ???

גלשני

New member
טויוטה קורולה או הונדה סיוויק ???

שלום לכולם, אני אורח כאן, וברצוני לקבל חוות דעת: מציעים לי בליסינג טויוטה קורולה משפחתית או הונדה סיוויק משפחתית. מה עדיף ? (מציעים לי גם פוקוס, אבל נראה לי שזו האופציה הפחות עדיפה...) תודה גל
 

krakos

New member
פוקוס. בהחלט עדיפה על האחרות.

אם אתה דואג מאמינות. שזה מה שנראה כי העדפת שתי יפניות, אל תדאג. הפוקוס אמינה ביותר. מה גם שלקורולה נטייה ל"גמור" בלמים אחרי 15,000 ק"מ. הסיוויק לא מצטיינת בכמעט... כלום.
 

slarti

New member
אני חייב לחלוק על נושא האמינות

של הפוקוס... כי יש לי הרבה בעיות בשלי :) מצד שני - אם זה מליסינג, למי אכפת? הפוקוס אוטו טוב בהרבה.
 

Golden S

New member
בהחלט הפוקוס

חוץ מזה בתפעולי מה אכפת לך מתקלות ? יש מי שיסדר אותם ולמיטב ידיעתי הפוקוס לא פחות אמינה מהקורולה של היום ... לגבי הסיוויק החדשות לאידוע לי יותר מדי לגבי האמינות שלה אבל הבנתי שהיא טובה . אבל אוטו די לא מספק כלל בקטגוריה . . .
 

wil

New member
../images/Emo45.gifפוקוס

...או קורולה. קורולה: * תאוצה טובה יותר (מנוע מצויין+קלה יותר ב50 קילו מהפוקוס) * עיצוב פנים+נוחיות שימוש (למשל: יש תאים קטנים בכל מקום, בפוקוס תגיד תודה שיש תא כפפות, וזהו) * אמינות (למעט עניין שחיקת הבלמים. שים לב שזה שיקול מאוד זניח, כי מדובר בליסינג, והאלטרנטיבה, פוקוס, גם היא רכב אמין למדי ואינו בעייתי) פוקוס: * התנהגות כביש. * הגה. * עוד פעם הגה. (פשוט 2 דרגות מעל כל המשפחתיות) * מרחב פנים ("סלון" גדול. הקורולה קטנה יותר, אבל לא ממש צפופה) * עיצוב (על זה אפשר להתווכח עד פסח הבא)
 

גלשני

New member
מה לגבי ההונדה ?

הבנתי שהדגם החדש "חלש יותר" מהדגם הקודם (פחות כ"ס). אינסטינקטיבית, כולם אמרו לי: "מה קרה לך, הונדה זה הונדה, לך על זה..." האם ההונדה סיוויק כבר לא מה שהיתה פעם ובאמת פחות עדיפה ? שוב תודה, גל
 

slarti

New member
מה "עדיף" לך באוטו

ההונדה תהיה קצת יותר נמרצת מהפוקוס (אבל אני בספק שיותר נמרצת מהקורולה). ההונדה כנראה אמינה (מצד שני, שוב, טויוטה מובילים בכל סקרי האמינות). ההונדה, לפי מה שהבנתי מחבר שהיה לו אותה, היא רכב די דינאמי ומהנה לנהיגה, מצד שני, אין מה להשוות אותו עם הפורד פוקוס, שהוא הרכב המהנה לנהיגה שיש בקטגוריה. מעבר לזה, הסיביק מיושנת (זה אותו דגם כבר הרבה זמן, שרק עבר מתיחת פנים), תא הנוסעים מזכיר רכבים מאמצע שנות התשעים, וגם העיצוב החיצוני לא בדיוק מדהים, אלא אם ממש ממש ממש חשוב לך שהאוטו יראה יותר ארוך מהאוטו של השכנים. בסה"כ - שלושת המכוניות טובות, אבל לדעתי פוקוס היא הבחירה הכי מהנה לנהיגה...
 

rs172

New member
פוקוס

ההגה הטוב ביותר, נוחה יותר, התנהגות טובה ביותר!!!
 
גלשני, כנס לכאן...

אם כל הצניעות יש לי "קצת" נסיון מעשי. א. את הונדה סיביק תמחק מיד מהרשימה (רועשת, כבדה, מגושמת, לא נוחה) בין הפוקוס לטיוטה יש פער טכנולוגי של 4 שנים לטובת הטיוטה. לטיוטה תא נוסעים יותר נעים לשהיה (לפוקוס תא נוסעים מיושן), אין מה להשוות בין המנוע של הטיוטה לפוקוס (עולם אחר), המנוע של טיוטה יותר חזק יותר סוחב ויותר נמרץ כמו כן הוא שקט יותר, ובס"כ מדובר במכונית יותר מבודדת ושקטה, לפוקוס יש יתרון בנושא ניהוג (הגה יותר רגיש וכבד) ובנושא יציבות. גם הטיוטה בניגוד לדעה הרווחת די מהנה וידידותית מאוד לנהג, ההגה קל יותר לסיבוב ולדעתי נהגים ממוצעים יעדיפו דווקא אותו. שורה תחתונה, הקורולה הרבה יותר חדשה טכנולוגית ויותר איכותית מהפוקוס, כמו כן היא ניצחה את הפוקוס במספר מבחנים בבריטניה והיא הבחירה המועדפת לנהג הממוצע.
 

slarti

New member
יותר איכותית?!?!?

טוב שלא התלהבנו. הקורולה אוטו בהחלט נחמד, ומהווה תחרות הוגנת לפוקוס. אבל הדבקת התווית "יותר איכותית" זה ממש לא בטעם טוב. הקורולה אכן יותר נמרצת, והיא אכן יותר מודרנית, אבל סביבת הנהג של הפוקוס היא לא מיושנת (של הסיוויק למשל, היא כן...). וההגה הקל יותר לסיבוב הוא בעיני חיסרון משמעותי ולא יתרון. כמו שכבר נאמר - בהתנהגות כביש, אין על הפוקוס. והשאלה מה הוא מחפש. אם הוא מחפש אותו שיעביר אותו ממקום למקום, אז הקורולה היא בהחלט אופציה טובה. אם הוא מחפש אוטו שמספק הנאה בנהיגה, אז פוקוס הוא הבחירה העדיפה. אין פה אף רכב יותר איכותי או פחות איכותי מהאחר. פשוט כל רכב מתמקד בדברים אחרים.
 

Rשף

New member
אנחנו מדברים על אותן מכוניות ?

הקורולה בהחלט מודרנית יותר מהפוקס בתחום העיצוב והמנוע מעט טוב יותר, אבל מהתיאור שלך אפשר לחשוב שהפוקוס גרוטאה מתפרקת והיא ממש לא, אני דווקא לא אוהב את ההרגשה בקורולה ומעדיף את הפוקוס דווקא, בלי קשר ל"חדוות הנהיגה".
 
למעלה