טוב, תראו -

מצב
הנושא נעול.
אני מאוד מקווה שמתנת את הדיעות הגזעניות שרשמת שם

טוב, תראו -
העליתי את השרשור שמציג כיצד נראה האבסורד היומיומי בירושלים, בירת ישראל. בעיקר בשכונות התפר.
גולשי הפורום הזה אינם נמנים, ברובם, עם אותה קבוצה באוכלוסיה שלנו שטומנים את הראש שלהם בתחת של עצמם ולא רואים מה קורה פה. כיצד התהפכו היוצרות, כיצד המדינה הזו והעם הזה מאבדים לאט לאט את שפיותם. אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה. באמת שלא. אני פשוט כותב את הדברים כתושב צפון-מזרח ירושלים. כאדם שנאלץ להסתובב חמוש בבירת מדינתו. כאדם שפוחד פחד אמיתי שכדור "תועה" ינעץ בכל רגע ורגע בחזית ביתו או בגופו של אחד מילדיו בעודם ישנים במיטתם, כאחד שחוצה צומת במעבר חציה ולא רק צריך להסתכל על הרמזור, כמו כל אדם נורמלי, אלא בעיניו של כל נהג העומד ברמזור, כדי לנחש האם הוא יחליט לדרוס אותו, את אשתו וילדיו סתם ככה. כאחד שבכל יום ויום, בכל יום ויום חוזר הביתה ברכבת הקלה וחוטף בלוקים על הרכבת. כאחד שחי בתוך כבשן הטרור הארור. אתם יודעים מה זה כאשר ההחלטה האם לקחת את הילדים לחוג בלט צריכה לקחת בחשבון מה מצב הדברים בשכונות הערביות בירושלים באותו רגע נתון?
אתם יודעים, בשנות האינתיפאדה בתחילת שנות ה-2000 עוד שירתתי במשטרת ירושלים. חוויתי על בשרי את כל הפיגועים הגדולים שרובכם קוראים עליהם בוויקיפדיה. הוצאתי את גופותיהם של המבלים בקפה מומנט באותו מוצ"ש ארור. באותם ימים שמרבית תושבי הבירה פחדו לעלות לאוטובוס, לצאת לשוק, לעבודה, לבית קפה... אני לא פחדתי. היה לי אז תפקיד למלא ולא היו לי ילדים לפחד עליהם. זו אמא שלי שלא ישנה בלילות כשישבתי בגשם בניידת ורדפתי אחרי שב"חים בכפרים מסביב.
אז היום יש לי ילדים ויש לי על מי לפחד ואני על אזרחי. אבל עדיין מסתובב בבירת המדינה שלי עם כדור בקנה כי בכל רגע ורגע יכול לבוא ערבי ולדקור את אשתי ואת ילדיי בעודנו מחכים בתחנת אוטובוס או סתם חוצים את הכביש.

אז כן, מפריע לי שביום שישי, חצי מתושבי ירושלים היו בעוצר בגלל שאחד הצירים הראשיים בבירת ישראל חסום לתנועת יהודים בגלל שיירה אינסופית של מתפללים מהרשות הפלסטינית שעולים להתפלל בהר הבית. כל מי שצועק פה על שוויון ועל ליברליות ועל חופש הפולחן וחופש הביטוי וחופש השד יודע מה. למה אותם אנשים לא זועקים כשיהודים מבקשים להתפלל במקום הקדוש להם ביותר?

אז כן, מחקתי את השרשור. כולם יכולים להירגע, שבוע טוב.
אני מאוד מקווה שמתנת את הדיעות הגזעניות שרשמת שם
אגב דתיים לאומיים וחילונים הם שני ציבורים נפרדים, משום מה הדתיים משקרים אותנו וקוראים לכולם יהודים.
ולערבים מסוכן להסתובב במרכז העיר!
 

tsd91

New member
כולם הרי שמעו על הצעירים היהודיים

אני מאוד מקווה שמתנת את הדיעות הגזעניות שרשמת שם
אגב דתיים לאומיים וחילונים הם שני ציבורים נפרדים, משום מה הדתיים משקרים אותנו וקוראים לכולם יהודים.
ולערבים מסוכן להסתובב במרכז העיר!
כולם הרי שמעו על הצעירים היהודיים
שנכנסו למסגד ורצחו חמישה מוסלמים תמימים בסיום תפילת הבוקר.
&nbsp
הו פ*ק, בעצם זה היה הפוך.
&nbsp
ברצינות: כמה מקרי רצח או אלימות חמורים קרו נגד ערבים בבירה ב-30 השנים האחרונות. עזוב, 40 השנים האחרונות? איזה מסוכן ואיזה נעליים!
 
תדבר ערבית במרכז ירושלים ותבין

כולם הרי שמעו על הצעירים היהודיים
שנכנסו למסגד ורצחו חמישה מוסלמים תמימים בסיום תפילת הבוקר.
&nbsp
הו פ*ק, בעצם זה היה הפוך.
&nbsp
ברצינות: כמה מקרי רצח או אלימות חמורים קרו נגד ערבים בבירה ב-30 השנים האחרונות. עזוב, 40 השנים האחרונות? איזה מסוכן ואיזה נעליים!
תדבר ערבית במרכז ירושלים ותבין
נכון שחוץ מאבו חדיר לא נרצחו עוד ערבים, אך זה לא אומר שאין אלימות והסתה נגד כל ערבי (ללא תלות במה שהוא עשה)
43 מסגדים וכנסיות הושתחתו זה לא שום דבר.
רק לפני כמה חודשים הוכה סטודנט דרוזי באיזור התחנה המרכזית בירושלים.
 
אתה אמיתי?


תדבר ערבית במרכז ירושלים ותבין
נכון שחוץ מאבו חדיר לא נרצחו עוד ערבים, אך זה לא אומר שאין אלימות והסתה נגד כל ערבי (ללא תלות במה שהוא עשה)
43 מסגדים וכנסיות הושתחתו זה לא שום דבר.
רק לפני כמה חודשים הוכה סטודנט דרוזי באיזור התחנה המרכזית בירושלים.
אתה אמיתי?

המקרה ההוא של הכאת הסטודנט הערבי הוא ה"אדם נשך כלב" כפשוטו ממש.
הזוי לשמוע שיש מי שחושב שיש איזשהו חשש של ערבים במרכז העיר.
היית ברמי לוי לאחרונה? בקניון מלחה? בשוק מחנה יהודה? בכיכר ציון? בתלפיות? באוניברסיטה?

כמה הזוי אפשר להיות?!
 
תחזור בך מהגזענות, לא כל ערבי הוא בהכרח מחבל.

ניצן, חזור הביתה לעם ישראל
אנחנו אוהבים את כולם.
תחזור בך מהגזענות, לא כל ערבי הוא בהכרח מחבל.
בנוסף הציבור הדתי צריך להדיר את הגזענים מתוכו מה שלא קורה,
מדוע אמונה בתורת הגזע (יהודים שווים יותר מלא יהודים וערבים שווים הכי פחות) התקבלה לציבור הדתי.
אין לי שום בעייה עם דיעות בימין כל עוד הם לא גזעניות.
כלומר שפלסטיני (מה שאתה קורא ערבי) שמציית לחוקי מדינת ישראל יוכל לחיות פה בדיוק כמוני וכמוך.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
ניצן, חזור הביתה לעם ישראל

אני מאוד מקווה שמתנת את הדיעות הגזעניות שרשמת שם
אגב דתיים לאומיים וחילונים הם שני ציבורים נפרדים, משום מה הדתיים משקרים אותנו וקוראים לכולם יהודים.
ולערבים מסוכן להסתובב במרכז העיר!
ניצן, חזור הביתה לעם ישראל
אנחנו אוהבים את כולם.
 
ניצן, מבחינת האיסלם הרדיקלי הם לא נפרדים

אני מאוד מקווה שמתנת את הדיעות הגזעניות שרשמת שם
אגב דתיים לאומיים וחילונים הם שני ציבורים נפרדים, משום מה הדתיים משקרים אותנו וקוראים לכולם יהודים.
ולערבים מסוכן להסתובב במרכז העיר!
ניצן, מבחינת האיסלם הרדיקלי הם לא נפרדים
הם יירו בך ובי (חילונים גמורים) בגב בדיוק כמו בדוד (דתי) או בג'ינג'י (חרדי). הם לא מקבלים את ההפרדה הזו ולכן היא לא רלבנטית.
 

mister K

New member
אסלאם רדיקלי יירה גם בנוצרי, בדרוזי, בכורדי וכו'

ניצן, מבחינת האיסלם הרדיקלי הם לא נפרדים
הם יירו בך ובי (חילונים גמורים) בגב בדיוק כמו בדוד (דתי) או בג'ינג'י (חרדי). הם לא מקבלים את ההפרדה הזו ולכן היא לא רלבנטית.
אסלאם רדיקלי יירה גם בנוצרי, בדרוזי, בכורדי וכו'
תפריד אסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני. לפעמים הם באים ביחד אבל לא תמיד.
כמובן שיש גם יהדות רדיקלית המתנגדת לכל מי שלא יהודי וחי בארץ ישראל, אך למזלנו היא נדירה יותר ורק פעמים ספורות הגיעה לכדי רצח (ג'ק טייטל למשל). זאת להבדיל מטרור יהודי נגד פלסטינים (ברוך גולדשטיין, עמי פופר) שגם הוא נדיר יותר מהטרור בכיוון ההפוך, אבל עדיין קיים לצערי.
עם קשר או בלי, אני מבין לחלוטין את הפחד המוצדק לחלוטין של דוד. עם זאת, כאשר ננקטים כל אמצעי הביטחון, אני לא רואה סיבה למנוע מהמוסלמים להתפלל בהר הבית ברמדאן, גם אם הדבר מצדיק חסימת כביש לכמה שעות.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
למה להפריד איסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני?

אסלאם רדיקלי יירה גם בנוצרי, בדרוזי, בכורדי וכו'
תפריד אסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני. לפעמים הם באים ביחד אבל לא תמיד.
כמובן שיש גם יהדות רדיקלית המתנגדת לכל מי שלא יהודי וחי בארץ ישראל, אך למזלנו היא נדירה יותר ורק פעמים ספורות הגיעה לכדי רצח (ג'ק טייטל למשל). זאת להבדיל מטרור יהודי נגד פלסטינים (ברוך גולדשטיין, עמי פופר) שגם הוא נדיר יותר מהטרור בכיוון ההפוך, אבל עדיין קיים לצערי.
עם קשר או בלי, אני מבין לחלוטין את הפחד המוצדק לחלוטין של דוד. עם זאת, כאשר ננקטים כל אמצעי הביטחון, אני לא רואה סיבה למנוע מהמוסלמים להתפלל בהר הבית ברמדאן, גם אם הדבר מצדיק חסימת כביש לכמה שעות.
למה להפריד איסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני?
אני פשוט מנסה להבין את ההגיון שבהפרדה בין רצח לרצח.
ומה כל זה קשור ליהדות רדיקלית כזו או אחרת? למה בכל פעם שאומרים לכם השמאלנים שערבי טרוריסט הוא ערבי טרוריסט בלי קשר לשם האירגון אליו הוא משתייך אתם מנסים לדחוף את היהודים לדיון?
ולגבי "אמצעי הביטחון" לא ראוי לתגובה בכלל. תוציא את האף מה... ותבוא לפה לפני שאתה מדבר.

האם האבנים שאני חוטף בכל יום ויום על הרכבת הקלה והאוטובוסים הם בגדר "אמצעי ביטחון" מספיקים בשבילך?
האם זה נראה לך הגיוני שבבירת מדינה ריבונית תחנות האוטובוס מוגנות בבטונדות זה הגיוני בעיניך? האם הגיוני בעיניך שבחורה עומדת וממתינה במעבר חציה לאור ירוק צריכה להתחבא מאחורי עמוד פלדה רק כדי שלא ידרסו אותה בגלל שהיא יהודיה ואחרי זה יטענו שזו הייתה "תאונת דרכים" בשביל לקבל על כך פרס מהביטוח הלאומי?
האם אתה נאבק, ליברל שכמוך, שבמדינה החופשית שלנו יהודים יוכלו לעלות ולהתפלל במקום הקדוש להם ביותר בלי להתחבא מהוואקף או שהליברליות אצלך היא חד צדדית?
רותם, תעשה לי טובה ולפני שאתה מתחיל לנהל איתי דיון, תהיה לפחות אובייקטיבי באמת ולא אובייקטיבי בעיניך בלבד. זה המינימום שאני דורש. לא מבקש ממך להיות גם גאה בזהות שלך, במורשת שלך, בעם שלך ובהיסטוריה שלך.
לפחות תהיה אמיתי.

(ולפני שמתנפלים עלי פה כל יפי הנפש, ודורשים ממני "למתן" את דעותיי, אני מרשה לעצמי לכתוב זאת לרותם, כי אני והוא חברים כבר יותר מעשור ואני מרשה לעצמי לכתוב לחבר את מה שאני חושב).
 

mister K

New member
אני לא מפריד בין רצח לרצח

למה להפריד איסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני?
אני פשוט מנסה להבין את ההגיון שבהפרדה בין רצח לרצח.
ומה כל זה קשור ליהדות רדיקלית כזו או אחרת? למה בכל פעם שאומרים לכם השמאלנים שערבי טרוריסט הוא ערבי טרוריסט בלי קשר לשם האירגון אליו הוא משתייך אתם מנסים לדחוף את היהודים לדיון?
ולגבי "אמצעי הביטחון" לא ראוי לתגובה בכלל. תוציא את האף מה... ותבוא לפה לפני שאתה מדבר.

האם האבנים שאני חוטף בכל יום ויום על הרכבת הקלה והאוטובוסים הם בגדר "אמצעי ביטחון" מספיקים בשבילך?
האם זה נראה לך הגיוני שבבירת מדינה ריבונית תחנות האוטובוס מוגנות בבטונדות זה הגיוני בעיניך? האם הגיוני בעיניך שבחורה עומדת וממתינה במעבר חציה לאור ירוק צריכה להתחבא מאחורי עמוד פלדה רק כדי שלא ידרסו אותה בגלל שהיא יהודיה ואחרי זה יטענו שזו הייתה "תאונת דרכים" בשביל לקבל על כך פרס מהביטוח הלאומי?
האם אתה נאבק, ליברל שכמוך, שבמדינה החופשית שלנו יהודים יוכלו לעלות ולהתפלל במקום הקדוש להם ביותר בלי להתחבא מהוואקף או שהליברליות אצלך היא חד צדדית?
רותם, תעשה לי טובה ולפני שאתה מתחיל לנהל איתי דיון, תהיה לפחות אובייקטיבי באמת ולא אובייקטיבי בעיניך בלבד. זה המינימום שאני דורש. לא מבקש ממך להיות גם גאה בזהות שלך, במורשת שלך, בעם שלך ובהיסטוריה שלך.
לפחות תהיה אמיתי.

(ולפני שמתנפלים עלי פה כל יפי הנפש, ודורשים ממני "למתן" את דעותיי, אני מרשה לעצמי לכתוב זאת לרותם, כי אני והוא חברים כבר יותר מעשור ואני מרשה לעצמי לכתוב לחבר את מה שאני חושב).
אני לא מפריד בין רצח לרצח
לכן מבחינתי, טרור מוסלמי, יהודי, צפון אירי, סיקי, טמילי וכו' הם בדיוק אותו הדבר ולא משנה הסיבה לכך. כנ"ל לגבי טרור פלילי.
אכן הטרור המוסלמי הוא הנפוץ ביותר כיום וזאת לרוב בלי קשר לפלסטינים (לדאעש מעניין ת'תחת ממה שקורה פה). הדגשתי את עניין הטרור הפאן-איסלמי לעומת הטרור הפלסטיני רק לשם הדיוק בהגדרה. כמובן שבשני המקרים מדובר ברצח בדם קר ואת הרוצחים צריך לחסל.
דוד, אני הרבה יותר ריאלי והרבה פחות "שמאלני" (כהגדרתך) ממה שאתה חושב. קודם כל, ודאי תשמח לשמוע שאני לא אלחם בשביל אף מוסלמי להתפלל בהר הבית כי זה לא תפקידי. אני מגדיר את עצמי חילוני-אגנוסטי ומצדי מי שרוצה להתפלל ולא משנה מאיזו דת, שיילחם על זכותו, כל עוד הדבר לא ייצור בלאגן ולא יגרום להרוגים חפים מפשע. החיים מבחינתי יותר חשובים מתפילה.
אני עומד לחלוטין מאחורי עמדתי והיא שאת האש לא צריך ללבות עוד יותר וזאת על מנת לשמור על הסדר כמה שניתן. מבחינתי עלייה הפגנתית של יהודים להר הבית משולה לתפילה מוסלמית הפגנתית בכותל, מבחינת פוטנציאל המהומות שדבר כזה עלול לגרום. לעומת זאת, פעולה שאין בה פוטנציאל לסכנה מיוחדת, אין סיבה למנוע רק בטיעון של "יש ביניהם מחבלים ולנו אסור להתפלל בהר הבית אז לא ניתן להם". אני מקווה שעכשיו הסברתי את עצמי בצורה ברורה.
אגב, אני דווקא מגיע לאחרונה לא מעט לירושלים ואף יצא לי לא מזמן להסתובב במזרח ירושלים. זה אפילו היה ביום בו אירע אחד מפיגועי הדקירה האחרונים. אני מבין את הפחד וכן אני חושב שצריך לעשות יותר על מנת לשמור על הביטחון, אבל זה לא אומר להתסיס את האווירה ולעשות דווקא. אני מודה גם שאני צריך להסתיר שם את הציוניות שלי אבל זה המצב.
אני יליד ירושלים וכילד אבי ההיסטוריון אפילו לקח פעם אותי ואת אחי לסיור על הר הבית עצמו. אני לא מתנגד לעלות לשם שוב או ללכת למערת המכפלה למשל וזאת בשל העניין הרב שלי בהיסטוריה של ארץ ישראל, אבל כמובן שלא אעז לעשות זאת בהפגנתיות, או לעשות זאת בכלל אם הדבר יהווה סכנה כלשהי למישהו חף מפשע. אני בניגוד אליך לא רואה בזה פחדנות אלא ריאליות. מה שחשוב בעיני הוא לחיות פה חיים נורמליים גם אם זה אומר לוותר קצת על גאווה.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
OK

אני לא מפריד בין רצח לרצח
לכן מבחינתי, טרור מוסלמי, יהודי, צפון אירי, סיקי, טמילי וכו' הם בדיוק אותו הדבר ולא משנה הסיבה לכך. כנ"ל לגבי טרור פלילי.
אכן הטרור המוסלמי הוא הנפוץ ביותר כיום וזאת לרוב בלי קשר לפלסטינים (לדאעש מעניין ת'תחת ממה שקורה פה). הדגשתי את עניין הטרור הפאן-איסלמי לעומת הטרור הפלסטיני רק לשם הדיוק בהגדרה. כמובן שבשני המקרים מדובר ברצח בדם קר ואת הרוצחים צריך לחסל.
דוד, אני הרבה יותר ריאלי והרבה פחות "שמאלני" (כהגדרתך) ממה שאתה חושב. קודם כל, ודאי תשמח לשמוע שאני לא אלחם בשביל אף מוסלמי להתפלל בהר הבית כי זה לא תפקידי. אני מגדיר את עצמי חילוני-אגנוסטי ומצדי מי שרוצה להתפלל ולא משנה מאיזו דת, שיילחם על זכותו, כל עוד הדבר לא ייצור בלאגן ולא יגרום להרוגים חפים מפשע. החיים מבחינתי יותר חשובים מתפילה.
אני עומד לחלוטין מאחורי עמדתי והיא שאת האש לא צריך ללבות עוד יותר וזאת על מנת לשמור על הסדר כמה שניתן. מבחינתי עלייה הפגנתית של יהודים להר הבית משולה לתפילה מוסלמית הפגנתית בכותל, מבחינת פוטנציאל המהומות שדבר כזה עלול לגרום. לעומת זאת, פעולה שאין בה פוטנציאל לסכנה מיוחדת, אין סיבה למנוע רק בטיעון של "יש ביניהם מחבלים ולנו אסור להתפלל בהר הבית אז לא ניתן להם". אני מקווה שעכשיו הסברתי את עצמי בצורה ברורה.
אגב, אני דווקא מגיע לאחרונה לא מעט לירושלים ואף יצא לי לא מזמן להסתובב במזרח ירושלים. זה אפילו היה ביום בו אירע אחד מפיגועי הדקירה האחרונים. אני מבין את הפחד וכן אני חושב שצריך לעשות יותר על מנת לשמור על הביטחון, אבל זה לא אומר להתסיס את האווירה ולעשות דווקא. אני מודה גם שאני צריך להסתיר שם את הציוניות שלי אבל זה המצב.
אני יליד ירושלים וכילד אבי ההיסטוריון אפילו לקח פעם אותי ואת אחי לסיור על הר הבית עצמו. אני לא מתנגד לעלות לשם שוב או ללכת למערת המכפלה למשל וזאת בשל העניין הרב שלי בהיסטוריה של ארץ ישראל, אבל כמובן שלא אעז לעשות זאת בהפגנתיות, או לעשות זאת בכלל אם הדבר יהווה סכנה כלשהי למישהו חף מפשע. אני בניגוד אליך לא רואה בזה פחדנות אלא ריאליות. מה שחשוב בעיני הוא לחיות פה חיים נורמליים גם אם זה אומר לוותר קצת על גאווה.
OK
ראשית, זו טעות מרה להאמין שלא מעניין את התחת של דאעש ממה שקורה כאן. הם אומרים בפה מלא שהם ידיעו גם לפה, אחרי שיסיימו את מה שהתחילו. דעאש אירגון די מסודר ובניגוד לארגוני טרור רבים אחרים - רבים מחבריו בעלי השכלה מערבית. הם מודעים לכוחכם הנוכחי ומצפים לטפל גם בנו, היהודים ברגע שידם תתפנה לכך. קיבלנו על כך דוגמית לפני כשבועיים. ובכלל, אל תבקר בעזה ובחברון. תגלוש קצת באינטרנט בערבית. באתרים שלהם. אני מבטיח לך שתלמד על עצמך הרבה דברים שלא ידעת.
אני יודע שאתה פחות שמאלני ממה שאתה מנסה להיראות ויותר הגיוני מכמה כותבים בשרשור הזה. זו הסיבה שאיתך אני מוכן ורוצה לנהל דיאלוג. אני מכיר אותך לא מעט שנים ולא כאהבל שאוכל כל מה שיונית לוי מאכילה אותו.
והריאליות שאתה מדבר עליה? הרצון לא להתבלט, לא להתסיס, לא לגרום למהומות, להסתיר, להוריד את הראש - זו הגישה הקלאסית של יהודי גרמניה בשנות ה- 30. אביך היסטוריון? אם כך אני בטוח שאתה יודע איך זה נגמר.
אתה יהודי גאה במדינת ישראל! תהיה גאה בכך! רבאק!
 

mister K

New member
יש הבדל עצום בין שנות ה-30 באירופה לבין המצב כיום בישראל

OK
ראשית, זו טעות מרה להאמין שלא מעניין את התחת של דאעש ממה שקורה כאן. הם אומרים בפה מלא שהם ידיעו גם לפה, אחרי שיסיימו את מה שהתחילו. דעאש אירגון די מסודר ובניגוד לארגוני טרור רבים אחרים - רבים מחבריו בעלי השכלה מערבית. הם מודעים לכוחכם הנוכחי ומצפים לטפל גם בנו, היהודים ברגע שידם תתפנה לכך. קיבלנו על כך דוגמית לפני כשבועיים. ובכלל, אל תבקר בעזה ובחברון. תגלוש קצת באינטרנט בערבית. באתרים שלהם. אני מבטיח לך שתלמד על עצמך הרבה דברים שלא ידעת.
אני יודע שאתה פחות שמאלני ממה שאתה מנסה להיראות ויותר הגיוני מכמה כותבים בשרשור הזה. זו הסיבה שאיתך אני מוכן ורוצה לנהל דיאלוג. אני מכיר אותך לא מעט שנים ולא כאהבל שאוכל כל מה שיונית לוי מאכילה אותו.
והריאליות שאתה מדבר עליה? הרצון לא להתבלט, לא להתסיס, לא לגרום למהומות, להסתיר, להוריד את הראש - זו הגישה הקלאסית של יהודי גרמניה בשנות ה- 30. אביך היסטוריון? אם כך אני בטוח שאתה יודע איך זה נגמר.
אתה יהודי גאה במדינת ישראל! תהיה גאה בכך! רבאק!
יש הבדל עצום בין שנות ה-30 באירופה לבין המצב כיום בישראל
יהדות אירופה הלכה כצאן לטבח, הכל ידוע. אבל היו גם ציונים שמראש היגרו לארץ ישראל בדיוק מסיבה זו. גם המשפחה שלי מצד אבי שעלתה מחבר המדינות ומרומניה עשתה זאת ועל כך גם אבי התחנך.
כיום אנחנו השולטים והחזקים. יש לנו צבא וכל מה שצריך בשביל להגן על עצמנו. אנחנו לא כפופים פה לאף אחד אבל דווקא בגלל זה אנחנו צריכים להיות החכמים. אין שום סיבה להתסיס את האווירה ולגרום למהומות כשאתה השליט. בסופו של דבר זה פועל נגדך. אתה צריך להיות החזק אבל גם החכם.
לעניין דאעש, ייתכן מאוד שאתה צודק. ועדיין מדובר בבעיה כלל עולמית שישראל והיהודים הם רק חלק מזערי ממנה.

לעניין יונית... אני דווקא בצד של תמר וטלי
 
נכון, אבל ניצן חושב שאם הוא יגדיר עצמו כחילוני

אסלאם רדיקלי יירה גם בנוצרי, בדרוזי, בכורדי וכו'
תפריד אסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני. לפעמים הם באים ביחד אבל לא תמיד.
כמובן שיש גם יהדות רדיקלית המתנגדת לכל מי שלא יהודי וחי בארץ ישראל, אך למזלנו היא נדירה יותר ורק פעמים ספורות הגיעה לכדי רצח (ג'ק טייטל למשל). זאת להבדיל מטרור יהודי נגד פלסטינים (ברוך גולדשטיין, עמי פופר) שגם הוא נדיר יותר מהטרור בכיוון ההפוך, אבל עדיין קיים לצערי.
עם קשר או בלי, אני מבין לחלוטין את הפחד המוצדק לחלוטין של דוד. עם זאת, כאשר ננקטים כל אמצעי הביטחון, אני לא רואה סיבה למנוע מהמוסלמים להתפלל בהר הבית ברמדאן, גם אם הדבר מצדיק חסימת כביש לכמה שעות.
נכון, אבל ניצן חושב שאם הוא יגדיר עצמו כחילוני
אז הרוצחים של האיסלם הרדיקלי ידלגו עליו כמו בחג הפסח המקורי.
הוא עושה את אותה טעות שעושים היהודים האמריקנים המטומטמים. אלה שחושבים שאם הם יקראו לישראלים "נאצים" ויתמכו בתנועת הBDS, אז המוסלמים הרדיקלים לא ישחטו אותם, יאנסו את נשותיהם וימכרו אותן לעבדות.
מבחינת הג'יהאדיסטים יהודי הוא יהודי (וכך גם כל מי שאינו מוסלמי רדיקלי לפי הזרם בו הם מאמינים ביום מסויים בשבוע). וככזה הוא ראוי למוות או שעבוד, בין אם הוא חילוני, דתי לאומי או חרדי. זו הטעות של ניצן (ושל ג'ון סטוארט, טום פרידמן, פיטר ביינרט ודומיהם).
 

mister K

New member
ניצן טועה כמובן אבל חשוב שתבדיל בין ההגדרות

נכון, אבל ניצן חושב שאם הוא יגדיר עצמו כחילוני
אז הרוצחים של האיסלם הרדיקלי ידלגו עליו כמו בחג הפסח המקורי.
הוא עושה את אותה טעות שעושים היהודים האמריקנים המטומטמים. אלה שחושבים שאם הם יקראו לישראלים "נאצים" ויתמכו בתנועת הBDS, אז המוסלמים הרדיקלים לא ישחטו אותם, יאנסו את נשותיהם וימכרו אותן לעבדות.
מבחינת הג'יהאדיסטים יהודי הוא יהודי (וכך גם כל מי שאינו מוסלמי רדיקלי לפי הזרם בו הם מאמינים ביום מסויים בשבוע). וככזה הוא ראוי למוות או שעבוד, בין אם הוא חילוני, דתי לאומי או חרדי. זו הטעות של ניצן (ושל ג'ון סטוארט, טום פרידמן, פיטר ביינרט ודומיהם).
ניצן טועה כמובן אבל חשוב שתבדיל בין ההגדרות
האיסלם הרדיקלי לא יידלג על אף "כופר" כהגדרתם (כולל מוסלמים, יהודים, נוצרים, הינדים, אתאיסטים וכו') ומי שחושב אחרת כדאי שיתעורר ומהר.
הטרור הפלסטיני לעומת זאת, לא יידלג על אף ציוני (ולא משנה אם דתי, חרדי או אתאיסט). לעומת זאת, על נטורי קרתא למשל, סביר שהוא כן יידלג למרות יהדותם האדוקה. כך גם על כל מי שלא ציוני בלי קשר לדתו ואמונתו.
 
או, כאן אתה טועה בגדול

ניצן טועה כמובן אבל חשוב שתבדיל בין ההגדרות
האיסלם הרדיקלי לא יידלג על אף "כופר" כהגדרתם (כולל מוסלמים, יהודים, נוצרים, הינדים, אתאיסטים וכו') ומי שחושב אחרת כדאי שיתעורר ומהר.
הטרור הפלסטיני לעומת זאת, לא יידלג על אף ציוני (ולא משנה אם דתי, חרדי או אתאיסט). לעומת זאת, על נטורי קרתא למשל, סביר שהוא כן יידלג למרות יהדותם האדוקה. כך גם על כל מי שלא ציוני בלי קשר לדתו ואמונתו.
או, כאן אתה טועה בגדול
הטרור ה"פלסטיני" לא ידלג על אף יהודי, כולל נטורי קרתא. כיום הם משתמשים בהם למטרות תעמולה. אם הם ינצחו, נטורי קרתא כבר לא יהיו שימושיים ומייד יחוסלו עד האחרון (הנשים כמובן תימכרנה לעבדות). כך גם כל יהודי אחר בארץ ובעולם, ציוני או אנטי ציוני.
אין כל הבדל בין הטרור ה"פלסטיני" לבין הטרור מוסלמי-רדיקלי. הערבים אינם מכירים בקיומו של עם "פלסטיני" ומעולם לא הכירו בו. מבחינתם יש אומה איסלמית וזה הכל. מושג הלאום לא קיים מבחינתם. השימוש במושגים "פלסטין" ו"פלסטינים" הוא לצרכי תעמולה בלבד.
לפי אמנת החמאס, הארגון מחוייב להרוג את כל היהודים עלי אדמות. אם אתה חושב שלפני ההוצאה להורג הם יעשו לקרבנות מבחן ציונות, אתה חי באשליות.
הפלסטינים כבר ביצעו פיגוע במאה שערים ובמקומות אחרים המאוכלסים בחרדים. אין שום סיבה להניח שאם ישתלטו על המדינה ייתנו לאנטי ציונים מקלט בטוח. אתה יהודי? המצ'טה מחכה לך.
 

mister K

New member
תבדיל ערבים מחמאס

או, כאן אתה טועה בגדול
הטרור ה"פלסטיני" לא ידלג על אף יהודי, כולל נטורי קרתא. כיום הם משתמשים בהם למטרות תעמולה. אם הם ינצחו, נטורי קרתא כבר לא יהיו שימושיים ומייד יחוסלו עד האחרון (הנשים כמובן תימכרנה לעבדות). כך גם כל יהודי אחר בארץ ובעולם, ציוני או אנטי ציוני.
אין כל הבדל בין הטרור ה"פלסטיני" לבין הטרור מוסלמי-רדיקלי. הערבים אינם מכירים בקיומו של עם "פלסטיני" ומעולם לא הכירו בו. מבחינתם יש אומה איסלמית וזה הכל. מושג הלאום לא קיים מבחינתם. השימוש במושגים "פלסטין" ו"פלסטינים" הוא לצרכי תעמולה בלבד.
לפי אמנת החמאס, הארגון מחוייב להרוג את כל היהודים עלי אדמות. אם אתה חושב שלפני ההוצאה להורג הם יעשו לקרבנות מבחן ציונות, אתה חי באשליות.
הפלסטינים כבר ביצעו פיגוע במאה שערים ובמקומות אחרים המאוכלסים בחרדים. אין שום סיבה להניח שאם ישתלטו על המדינה ייתנו לאנטי ציונים מקלט בטוח. אתה יהודי? המצ'טה מחכה לך.
תבדיל ערבים מחמאס
תחת שלטון חמאס אכן סביר שגורל היהודים יהיה רע ומר. לא בטוח שנטורי קרתא יושמדו. תמיד צריך מי שישלם ג'זיה...
אבל הכוונה ברורה. אגב, מעניין ומפחיד לדעת מה היה עולה בגורלם של מיליוני הקופטים במצרים אם האחים המוסלמים (תנועה תאומת חמאס) היו נשארים בשלטון.
לעומת זאת, ערבים פלסטינים שאינם איסלאמיסטים מפחדים משלטון חמאס לא פחות מהיהודים. גם בקרב הפת"ח לא חסרים מחבלים, גם אם רדומים לאחרונה ויש להם סיבה טובה לכך... אומר בזהירות שאפילו הם מעדיפים את השלטון הציוני על שלטון חמאס. התנזים, החזית העממית וכו' הם ארגוני טרור ערביים פלסטינים שאינם איסלמיסטים. כך שיש הבדל בין טרור פלסטיני לטרור איסלמיסטי. כיום ידוע שערפאת בזמנו הוציא הוראה שלא לפגוע באנשי העדה החרדית כי "הם משלנו". הוא אפילו התנצל אישית אחרי פיגוע שביצע הפת"ח במאה שערים בטעות.
אגב, גם רוב ערביי ישראל מעדיפים להיות מיעוט תחת שלטון יהודי ולא לחיות תחת שלטון חמאס, גם אם הם לא מודים בזה. את זה אני אומר אפילו בלי זהירות.
 
משתדל לא להכנס לפוליטקה בשירשור, רק בודק מי פוגע בחיי

נכון, אבל ניצן חושב שאם הוא יגדיר עצמו כחילוני
אז הרוצחים של האיסלם הרדיקלי ידלגו עליו כמו בחג הפסח המקורי.
הוא עושה את אותה טעות שעושים היהודים האמריקנים המטומטמים. אלה שחושבים שאם הם יקראו לישראלים "נאצים" ויתמכו בתנועת הBDS, אז המוסלמים הרדיקלים לא ישחטו אותם, יאנסו את נשותיהם וימכרו אותן לעבדות.
מבחינת הג'יהאדיסטים יהודי הוא יהודי (וכך גם כל מי שאינו מוסלמי רדיקלי לפי הזרם בו הם מאמינים ביום מסויים בשבוע). וככזה הוא ראוי למוות או שעבוד, בין אם הוא חילוני, דתי לאומי או חרדי. זו הטעות של ניצן (ושל ג'ון סטוארט, טום פרידמן, פיטר ביינרט ודומיהם).
משתדל לא להכנס לפוליטקה בשירשור, רק בודק מי פוגע בחיי
פלסטיני (הטירור הוא מסכסוך לאומי על המדינה) הסיכוי שהוא יהרוג אותי הוא קלוש.
אין שום דרך לשכנע פלסטיני לא להרוג ישראלים\יהודים.
ישראלים יהודים גזענים שמסיתים נגד ערבים יש סיכוי לשכנע אותם או לשכנע את אוכפי החוק לאכוף אותו.
ולכן מסגד שמוצת על ידי יהודים מפריע לי יותר מאשר בית כנסת שיוצת על ידי פלסטנים, איני פלסטיני.
&nbsp
 

alantan

New member
הטיפול ביהודים הוא טיפול מיוחד. נכון שכל הכאפירים הם מטרה

אסלאם רדיקלי יירה גם בנוצרי, בדרוזי, בכורדי וכו'
תפריד אסלאם רדיקלי מטרור פלסטיני. לפעמים הם באים ביחד אבל לא תמיד.
כמובן שיש גם יהדות רדיקלית המתנגדת לכל מי שלא יהודי וחי בארץ ישראל, אך למזלנו היא נדירה יותר ורק פעמים ספורות הגיעה לכדי רצח (ג'ק טייטל למשל). זאת להבדיל מטרור יהודי נגד פלסטינים (ברוך גולדשטיין, עמי פופר) שגם הוא נדיר יותר מהטרור בכיוון ההפוך, אבל עדיין קיים לצערי.
עם קשר או בלי, אני מבין לחלוטין את הפחד המוצדק לחלוטין של דוד. עם זאת, כאשר ננקטים כל אמצעי הביטחון, אני לא רואה סיבה למנוע מהמוסלמים להתפלל בהר הבית ברמדאן, גם אם הדבר מצדיק חסימת כביש לכמה שעות.
הטיפול ביהודים הוא טיפול מיוחד. נכון שכל הכאפירים הם מטרה
ראויה מבחינת האיסלאם, אבל היהודים הם אובייקט מיוחד לשנאה, וזה גם בלי קשר לציונות.
 

down under

New member
keffir הוא גם מלת סלנג גנאי לשחורים (יעני, כושים), לא?

הטיפול ביהודים הוא טיפול מיוחד. נכון שכל הכאפירים הם מטרה
ראויה מבחינת האיסלאם, אבל היהודים הם אובייקט מיוחד לשנאה, וזה גם בלי קשר לציונות.
keffir הוא גם מלת סלנג גנאי לשחורים (יעני, כושים), לא?
כלומר אפילו יותר גרועה מהמלה כושי (או nigger) אם הבנתי נכון.
 

alantan

New member
בדרום אפריקה כן, וכנראה שהמקור בסוחרי העבדים הערביים שפעלו

keffir הוא גם מלת סלנג גנאי לשחורים (יעני, כושים), לא?
כלומר אפילו יותר גרועה מהמלה כושי (או nigger) אם הבנתי נכון.
בדרום אפריקה כן, וכנראה שהמקור בסוחרי העבדים הערביים שפעלו
וממשיכים לפעול באפריקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה