טוב שנים שלא הייתי פה

טוב שנים שלא הייתי פה

ובטח כך האנשים התחלפו, אבל עצה זאת עצה ואני אשמח לקבל אחת מכל מי שיסכים... אז ככה יש לי בבסיס ידיד, הוא ידיד מאוד מאוד מאוד טוב שלי. אנחנו כל היום ביחד, בסופה"שים יוצים ביחד עם מלא חברה למסיבות וכו'. הוא בין הידידים הטובים ביותר שלי. ואני מאוהבת בו כמו שלא הייתי כבר שנתיים..... אז עכשיו כמובן שהרבה מכם ייעצו לי להגיד לו משהו, העניין הוא שדעתו בנושא אהבה היא שהוא לא מאמין בזה - ולא ממש מחפש, מצד שני הוא אומר שהוא שומר על ראש פתוח. נדמה לי שהוא גם די שם לב שאני דלוקה עליו... בקיצור - לא יודעת מה להגיד לכם, קשה לי לקרוא אותו, לפעמים נדמה לי שהוא רוצה אותי בחזרה, אבל אולי סתם נוח לי לדמיין. אני מאוד מבולבלת ועובדת עצות. מה אתם אומרים שכדאי לעשות?
 

Zack DA

New member
כמו שאמרת....

לפי מה שכתבת ונושאי השיחה שלכם, הוא כנראה שם לב שאת מעוניינת והבין את הרמז. אם הוא רוצה ללכת על זה או לא - זו כבר החלטה שלו. אתם מתראים יחסית הרבה מאוד, ולכן אני חושב שאם הוא ירצה לא יהיו חסרות לו הזדמנויות. לדעתי את צריכה לחכות קצת
 

Zack DA

New member
יכול להיות שלא ../images/Emo13.gif

ואז באמת אם היא תחכה קצת ותראה ששום דבר לא זז, אולי כדאי לה לנקוט בגישה יותר ישירה. הבעיה עם גישה כזו - היא כמו שציינת בהודעה הבאה שלך.
 

BlackUnicorn

New member
ההחלטה היא אך ורק לשיקולך..

הרי הצדדים החיוביים והשליליים פה די ברורים - יש לך שתי אפשרויות: 1. לדבר איתו. התוצאות האפשריות: א. הוא ירצה אותך בחזרה. ב. הוא לא ידע מה הוא מרגיש. ג. הוא ידחה אותך - וגם זה מתפצל לשתי אפשרויות - או שהוא ירצה להשאר איתך בקשר ידידותי, או שלא. 2. להשאיר את זה בבטן ולקוות שההרגשה "תעבור" (להתחיל לצאת עם אחרים, להמשיך הלאה.. הכל עוזר). ואז כמובן שהתוצאה היא שמשאירים את המצב כמו שהוא. את צריכה לחשוב טוב אם את מוכנה לאבד אותו כידיד במידת הצורך. אישית, הייתי הולכת על זה ומדברת איתו.. אחרת בעתיד תצטערי שלא ניסית. אבל שוב זה תלוי מאוד ביחסים שלכם.. קשה לי על רגל אחת להגיד לך. אולי שווה לשאול את אחד מהחברים שלכם מה הוא חושב, אחרי הכל אנשים רואים אתכם ביחד, ויחסית קל לזהות כשמישהו דלוק על מישהו אחר. שיהיה בהצלחה בכל דרך שבה תבחרי :)
 

gilad269

New member
יפה שלי

יפה,אל תשכחי,שעדיין שניכם צעירים,הוא לא מאמין באהבה,כי כנראה עוד לא חווה אהבה אמיתית ולא יודע כמה זה מדהים,ואם הוא עם ראש פתוח,אז תזרמי עם זה,לכי עם הלב,ותראי אם יפתח בעינייך.אולי את צריכה לספר לו תרגשות שלך,ושאת מאוהבת בו,ותראי מה זה יעשה לו,אולי זה יפתח גם אותו,ומקווה שהוא רוצה אותך וירוץ אלייך בזרועות פתוחים
 
גלעד

דבר ראשון - החתימה שלך משום מה מרגשת אותי עד דמות. דבר שני - אין לך מושג כמה שזה מפחיד לבוא לידיד טוב והגיד לו את זה. אני לא רוצה לגרום למתח בידידות, אני לא רוצה להרתיע אותו ממני ויותר מכל - אני לא רוצה לקבל תשובה שלילית. הרבה חברות יעצו לי ככה תוך כדי איזה ריקוד חושני (ואני מאוד טובה בזה) להתנשק איתו, אבל גם פה יש בעיה - הוא אמר לי פעם שהוא לא אוהב להתנשק. כל הדרכים אליו חסומות - ואני אובדת עצות. אם ידידה לך היתה באה ואומרת לך דבר מסוג זה - איך אתה היית מגיב?. (שאלה זו מופנת לכולם, ונסו לענות גם במידה והייתם מעוניינים בבן אדם השני וגם במידה ולא...)
 

gilad269

New member
נכון

יפתי, ראשית אני שמח שהחתימה שלי מרגשת אותך,את יכולה להסתכל בה כמה פעמים שאת רוצה.לגבי הבחור כן זו בעיה.זה למעשה סיכון שאת צריכה לקחת ולחשוב האם אני רוצה אותו בתור ידיד או בתור חבר.מה שחברות שלך יעצו לך לעשות עם ריקוד חושני זה אל תעשי.את גם צריכה לקחת בחשבון שיכול להיות שהוא רואה אותך רק בתור ידיד ולא מעבר.אם היא היתה באה אלי בקטע כזה,אז השאלה אם יש לי רגשות אלה,כי אם יש לי רגשות אליה אז הייתי נענה אליה.חוץ מזה שגם יש סכוי שהחברות שלכם לא תצליח ואז גם תאבדי אותו בתור ידיד.אני הייתי ממליץ לך בינתיים להיות ידידים טובים,ואם זה יהיה לך קשה תפגשי איתו תגידי לו מה את מרגישה,ושאת לא רוצה שהידידות ביניכם תיפגע.יכול להיות שהוא יענה,ויכול להיות שלא.וזה שהוא לא אוהב להתנשק זה רק שהוא פוחד להתאהב כי הוא לא חוה אהבות בחייו,והוא מפחד מפני הדבר האמיתי.אם תצטרכי אני פה,גם במסרים
שלך,גלעד
 

s h i r k u s h

New member
אולי כדאי להיפתח בפניו?

נכון יש את החשש שזה יהרוס את הידידות, אבל ביננו אין ממש יחסי ידידות אם יש צד אחד שמעוניין ביותר.
 
נסי לדבר איתו.

סך הכל אין לך מה להפסיד, בעיקר אם הוא שם לב שיש לך רגשות כלפיו. שאלי אותו אם הוא רוצה לנסות לצאת פעם רק שניכם לבילוי יותר אינטימי ותראי איך הוא מגיב לעניין. אבל בבקשה - אם הוא בחור שבדרך כלל רגיל לסטוצים, אל תעשי לו את העבודה קלה, לחכות כמה פעמים עם סקס לא תהיה כאן טעות כלל וכלל. תהיי יחודית מהשאר והשאירי אותו חסר נשימה.
 
למעלה