טוב שההגה בידיים של אגד?!

מצב
הנושא נעול.

asmopil

New member
טוב שההגה בידיים של אגד?!

טוב שההגה בידיים של אגד?!
כל פסח וסוכות זה חוזר על עצמו, וכן גם בקיץ בתקופה המגבילה לבין הזמנים של אחרי תשעה אב עד ראש חודש אלול - אגד לא רק עומדת בביקושים של הציבור הלא חרדי.

כמות הנסיעות למשל בקו ת"א-ירושלים אינה מספקת, ואין כלל תגבורים. אתמול חיכתי מעשר ועשרה בערב עד כמעט אחת עשרה לתורי לעלות לאוטובוס לת"א כאשר שני הקווים היו בעמדה מלאה. וכן אפשר היה לראות את הבלאגן גם בקווים צפונה.

בתקופות אלו הביקושים עולים, בכל המגזרים. אבל אגד לא מתגברת את הקווים הרגילים אלא רק את החרדים.

אגד עם כל הכבוד לה אינה מסוגלת לעמוד בביקושים המגבילים, ולכן על משרד התחבורה לחייב את אגד לבחור בין הסעות החרדים להסעות בקווים הלא חרדים. זה נכון שזה קורה רק כל אימת חופש או חג, אבל בדיוק בשביל זה לכאורה יש את אגד חברה גדולה שיכולה לעמוד בביקושים. אז זהו, מסתבר שלא, ועל משרד התחבורה לאפשר לזכיין אחד לפעול בכל קווי החרדים שיהיה מספיק גדול ויוכל לעמוד בביקושים שם, ובד בבד לאפשר גם למי שאינו משתמש בקווים אלו אפשרות לנסוע במהלך החגים.

חבל שההגה בידיים של מדרש התחבורה, ושל אגד.
 

olli3

New member
מנהל
חבל שכל המדינה לא בידיים של אגד.

טוב שההגה בידיים של אגד?!
כל פסח וסוכות זה חוזר על עצמו, וכן גם בקיץ בתקופה המגבילה לבין הזמנים של אחרי תשעה אב עד ראש חודש אלול - אגד לא רק עומדת בביקושים של הציבור הלא חרדי.

כמות הנסיעות למשל בקו ת"א-ירושלים אינה מספקת, ואין כלל תגבורים. אתמול חיכתי מעשר ועשרה בערב עד כמעט אחת עשרה לתורי לעלות לאוטובוס לת"א כאשר שני הקווים היו בעמדה מלאה. וכן אפשר היה לראות את הבלאגן גם בקווים צפונה.

בתקופות אלו הביקושים עולים, בכל המגזרים. אבל אגד לא מתגברת את הקווים הרגילים אלא רק את החרדים.

אגד עם כל הכבוד לה אינה מסוגלת לעמוד בביקושים המגבילים, ולכן על משרד התחבורה לחייב את אגד לבחור בין הסעות החרדים להסעות בקווים הלא חרדים. זה נכון שזה קורה רק כל אימת חופש או חג, אבל בדיוק בשביל זה לכאורה יש את אגד חברה גדולה שיכולה לעמוד בביקושים. אז זהו, מסתבר שלא, ועל משרד התחבורה לאפשר לזכיין אחד לפעול בכל קווי החרדים שיהיה מספיק גדול ויוכל לעמוד בביקושים שם, ובד בבד לאפשר גם למי שאינו משתמש בקווים אלו אפשרות לנסוע במהלך החגים.

חבל שההגה בידיים של מדרש התחבורה, ושל אגד.
חבל שכל המדינה לא בידיים של אגד.
דיברת על למה אין תגבורים? יש תגבורים, אפילו מפעילים מפרקיות בקו 480 בלית ברירה. מעבר לכך שבכל חול מועד אגד מפעילה קווים ישירים מרכבת מלחה וחניון טדי לכותל כדי לספק שירות לאילו שבאים ברכב פרטי ומחנים בטדי ולאלו שבאים ברכבת.

אתה מתעלם מכך שרק לפני פחות מחודש הועברו קווי 98X מאגד לנתיב אקספרס ושבמכרז של איזור אשדוד כלולים גם קווים 350/351 המקשרים בין אשדוד לבני ברק (קווים עם ביקוש ממש לא קטן)

מעבר לכך שדווקא אגד יכולה להעלות פנסיונרים וחברי הנהלה להגה ואילו החברות הפרטיות תקועות עם מה שיש להן וזהו, דווקא באגד ראיתי המון תגבורים בקווים לים המלח ואילת למשל.

אני לא מבין איך אתה מצפה שבין שתי הערים הכי מרכזיות במדינת ישראל אנשים יסעו באוטובוסים ועוד בחול המועד. הרי גם ככה ביום יום התורים הארוכים ל405/480 אומרים הכל. רק רכבת יכולה לפתור את הבעיה הזאת - לא אוטובוסים.

אתה מצפה שיוציאו אוטובוס כל 3-4 דקות כדי לעמוד בביקוש? זו ציפיה לא ריאלית בעליל.

ואם אתה חושב שמתגברים רק את הקווים החרדיים, אתה מוזמן להסתובב בבני ברק ובשכונות חרדיות בערים שונות ולראות איך אגד לא עומד בביקוש גם שם למורת רוחו של הציבור החרדי.
 

asmopil

New member
מכבי היא לא הקבוצה של המדינה ואגד גם לא

חבל שכל המדינה לא בידיים של אגד.
דיברת על למה אין תגבורים? יש תגבורים, אפילו מפעילים מפרקיות בקו 480 בלית ברירה. מעבר לכך שבכל חול מועד אגד מפעילה קווים ישירים מרכבת מלחה וחניון טדי לכותל כדי לספק שירות לאילו שבאים ברכב פרטי ומחנים בטדי ולאלו שבאים ברכבת.

אתה מתעלם מכך שרק לפני פחות מחודש הועברו קווי 98X מאגד לנתיב אקספרס ושבמכרז של איזור אשדוד כלולים גם קווים 350/351 המקשרים בין אשדוד לבני ברק (קווים עם ביקוש ממש לא קטן)

מעבר לכך שדווקא אגד יכולה להעלות פנסיונרים וחברי הנהלה להגה ואילו החברות הפרטיות תקועות עם מה שיש להן וזהו, דווקא באגד ראיתי המון תגבורים בקווים לים המלח ואילת למשל.

אני לא מבין איך אתה מצפה שבין שתי הערים הכי מרכזיות במדינת ישראל אנשים יסעו באוטובוסים ועוד בחול המועד. הרי גם ככה ביום יום התורים הארוכים ל405/480 אומרים הכל. רק רכבת יכולה לפתור את הבעיה הזאת - לא אוטובוסים.

אתה מצפה שיוציאו אוטובוס כל 3-4 דקות כדי לעמוד בביקוש? זו ציפיה לא ריאלית בעליל.

ואם אתה חושב שמתגברים רק את הקווים החרדיים, אתה מוזמן להסתובב בבני ברק ובשכונות חרדיות בערים שונות ולראות איך אגד לא עומד בביקוש גם שם למורת רוחו של הציבור החרדי.
מכבי היא לא הקבוצה של המדינה ואגד גם לא
בלי ספק אגד היא חברה גדולה והיא מעלה במועדים שהזכרתם גם פנסיונרים על הכביש. מצד שני, איך שלא הופכים את זה אגד לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים הגואים בחוה"מ, והיא גם ובעיקר מתגברת ציבורים מאד מסוימים, וזה ממש לא קשור שהציבורים המסוימים הללו חרדים. אגד פשוט לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים.

אני הסתובבתי השבוע רבות בתחנה מרכזית ירושלים והתורים בתחנות של אגד היו פשוט בדיחה עצובה, זה פשוט בדיחה כיצד חברה כמו אגד משאירה את הנוסעים שלה ברציפים. וזה לא שאגד לא רוצה, היא פשוט לא יכולה. אין לה את זה, והיא ומשרד התחבורה צריכים להודות בכך.

ואם ניקח את קווי ת"א-ירושלים (בעיקר 480 אבל גם 405) וגם את קווי ירושלים-חיפה, העומסים היו פשוט בלתי אפשריים. אתה יכולת לפכות שעה כדי להעלות על אוטובוס, ואל בגלל פקקים אלא פשוט מחוסר ציוד והחלטתה האסטרטגית של אגד להיכן להפנות את הציוד והנהגים. בימי חוה"מ למשל הביקוש בקווים הללו עולה כמו בקווים האחרים, אבל אם תשימו לב אגד לא תגברו את הקווים הנ"ל. וזה סתם דוגמא. תוך כדי כתיבה אני נזכר גם בתורים הענקיים שאפיינו את קווי ירושלים-צפון (קרית שמונה, עפולה, טבריה), וגם הנוסעים המסכנים הללו נאלצו לשלם את המחיר של החברה של המדינה.
 
קיבלת כבר את התשובה

מכבי היא לא הקבוצה של המדינה ואגד גם לא
בלי ספק אגד היא חברה גדולה והיא מעלה במועדים שהזכרתם גם פנסיונרים על הכביש. מצד שני, איך שלא הופכים את זה אגד לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים הגואים בחוה"מ, והיא גם ובעיקר מתגברת ציבורים מאד מסוימים, וזה ממש לא קשור שהציבורים המסוימים הללו חרדים. אגד פשוט לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים.

אני הסתובבתי השבוע רבות בתחנה מרכזית ירושלים והתורים בתחנות של אגד היו פשוט בדיחה עצובה, זה פשוט בדיחה כיצד חברה כמו אגד משאירה את הנוסעים שלה ברציפים. וזה לא שאגד לא רוצה, היא פשוט לא יכולה. אין לה את זה, והיא ומשרד התחבורה צריכים להודות בכך.

ואם ניקח את קווי ת"א-ירושלים (בעיקר 480 אבל גם 405) וגם את קווי ירושלים-חיפה, העומסים היו פשוט בלתי אפשריים. אתה יכולת לפכות שעה כדי להעלות על אוטובוס, ואל בגלל פקקים אלא פשוט מחוסר ציוד והחלטתה האסטרטגית של אגד להיכן להפנות את הציוד והנהגים. בימי חוה"מ למשל הביקוש בקווים הללו עולה כמו בקווים האחרים, אבל אם תשימו לב אגד לא תגברו את הקווים הנ"ל. וזה סתם דוגמא. תוך כדי כתיבה אני נזכר גם בתורים הענקיים שאפיינו את קווי ירושלים-צפון (קרית שמונה, עפולה, טבריה), וגם הנוסעים המסכנים הללו נאלצו לשלם את המחיר של החברה של המדינה.
קיבלת כבר את התשובה
אוטובוסים לא מסוגלים להתמודד עם הביקוש לנסיעות לירושלים וממנה בחגים ואפילו בימי חול. קווי ירושלים-ת"א, ירושלים-בני ברק, ירושלים-חיפה וירושלים-צפון הם קווים קלאסיים לרכבת.
אגד עושה את מה שהיא יכולה. היא לא יכולה להחליף רכבת שהייתה צריכה להיות כבר לפני שנים ותהיה רק בעוד מספר שנים.
האם לדעתך יש בישראל חברת אוטובוסים אחרת שהייתה יכולה לעשות זאת יותר טוב מאגד?
 
תשמע היטב את האמת הקשה:

מכבי היא לא הקבוצה של המדינה ואגד גם לא
בלי ספק אגד היא חברה גדולה והיא מעלה במועדים שהזכרתם גם פנסיונרים על הכביש. מצד שני, איך שלא הופכים את זה אגד לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים הגואים בחוה"מ, והיא גם ובעיקר מתגברת ציבורים מאד מסוימים, וזה ממש לא קשור שהציבורים המסוימים הללו חרדים. אגד פשוט לא מסוגלת להתמודד עם הביקושים.

אני הסתובבתי השבוע רבות בתחנה מרכזית ירושלים והתורים בתחנות של אגד היו פשוט בדיחה עצובה, זה פשוט בדיחה כיצד חברה כמו אגד משאירה את הנוסעים שלה ברציפים. וזה לא שאגד לא רוצה, היא פשוט לא יכולה. אין לה את זה, והיא ומשרד התחבורה צריכים להודות בכך.

ואם ניקח את קווי ת"א-ירושלים (בעיקר 480 אבל גם 405) וגם את קווי ירושלים-חיפה, העומסים היו פשוט בלתי אפשריים. אתה יכולת לפכות שעה כדי להעלות על אוטובוס, ואל בגלל פקקים אלא פשוט מחוסר ציוד והחלטתה האסטרטגית של אגד להיכן להפנות את הציוד והנהגים. בימי חוה"מ למשל הביקוש בקווים הללו עולה כמו בקווים האחרים, אבל אם תשימו לב אגד לא תגברו את הקווים הנ"ל. וזה סתם דוגמא. תוך כדי כתיבה אני נזכר גם בתורים הענקיים שאפיינו את קווי ירושלים-צפון (קרית שמונה, עפולה, טבריה), וגם הנוסעים המסכנים הללו נאלצו לשלם את המחיר של החברה של המדינה.
תשמע היטב את האמת הקשה:
משרד התחבורה אילץ את אגד להשבית מאות אוטובוסים מדגמי מרצדס O404, O303 שיכלו לנסוע עוד שנים רבות בהצלחה יתרה ! רבים מכלי הרכב הללו הושבתו לחינם ומצבם הטכני היה מעולה בעת ההשבתה. עתודת הנהגים של אגד ביחד עם הפנסיונרים מונה כמעט 6000 נהגים. שלא ימרחו אותך עם סיפורי הברון מינכהוזן של משרד התחבורה שמאלץ את אגד להשבית כל אוטובוס בהגיעו לגיל 15 וכאן שיא הטמטום ! אני מסתובב המון במוסכי אגד ויכול להעיד שרבים מהאוטובוסים שהושבתו היו במצב מעולה ומיטבי - הרבה יותר טוב מלא מעט מכונות מדגמי 2013-2014.
אין שום ספק שנסיעה כיום במרצדס O303 ממודל 1980 מוגמר ומתוחזק היטב (והתחזוקה של הדגם היתה זולה ופשוטה) [אילו היו נשארות מכונות כאלה] הרבה יותר בטוחה מנסיעה בוולוו B12B ממודל 2013. אין אפילו מקום להשוואה ! 33 שנים לא עשו את ההבדל לטובתו של הוולוו. דעתם של אנשי המוסך באגד היא זו שקובעת בעיניי ובטח לא דעתם של עובדי משרד התחבורה שמרביתם לא הגיע בימי חייהם למוסכי אגד או דן.
אם מדובר בהסעות תלמידים - עדיף ובטוח יותר לבצען באוטובוס מרצדס בן 33 שנה מאשר בוולוו בן שנה. אתה יכול לא להסכים איתי אך שוב אומר: אגד לא יכולה לעשות מה בראש שלה אלא היא כפופה להחלטות מאוד מאוד בלתי מקצועיות או בלתי הגיוניות ממשרד התחבורה. מישהו הרי גוזר קופון על כך שמשביתים אוטובוס אחרי 15 שנה...
אילו היה הדבר תלוי אך ורק באגד - יכולה היתה אגד לספק בקלות את כל צרכי התחבורה הציבורית בכל מדינת ישראל - 365 ימים בשנה, כולל חגים וכולל הכל ! נקודה.
אילו היה היגיון בריא - אגד ודן היו מתאחדות לחברה אחת ואז לא היה עוד צורך בכל הבלאגן של הרפורמה שבסופו של דבר רק מעיק, מבלבל וגורם להכנסת נהגים טירונים ולא מקצועיים לשוק התח"צ. נכון, זה היה הופך למונופול ענק - אך במקרה דנן, מונופול ענק עדיף לנוסעים מכל הבחינות, במיוחד בהיבט השרות, הבטיחות והעמידה בזמנים.
כל הטענה שאגד לא יכולה לספק את השרות היא שקרית ועליך להפנות את כל טענותייך אך ורק למשרד התחבורה שאינו מסוגל להתמודד עם התחבורה הציבורית במדינת ישראל. את המסקנות מכך תסיק בעצמך. לילה טוב.
 

טנק2

New member


תשמע היטב את האמת הקשה:
משרד התחבורה אילץ את אגד להשבית מאות אוטובוסים מדגמי מרצדס O404, O303 שיכלו לנסוע עוד שנים רבות בהצלחה יתרה ! רבים מכלי הרכב הללו הושבתו לחינם ומצבם הטכני היה מעולה בעת ההשבתה. עתודת הנהגים של אגד ביחד עם הפנסיונרים מונה כמעט 6000 נהגים. שלא ימרחו אותך עם סיפורי הברון מינכהוזן של משרד התחבורה שמאלץ את אגד להשבית כל אוטובוס בהגיעו לגיל 15 וכאן שיא הטמטום ! אני מסתובב המון במוסכי אגד ויכול להעיד שרבים מהאוטובוסים שהושבתו היו במצב מעולה ומיטבי - הרבה יותר טוב מלא מעט מכונות מדגמי 2013-2014.
אין שום ספק שנסיעה כיום במרצדס O303 ממודל 1980 מוגמר ומתוחזק היטב (והתחזוקה של הדגם היתה זולה ופשוטה) [אילו היו נשארות מכונות כאלה] הרבה יותר בטוחה מנסיעה בוולוו B12B ממודל 2013. אין אפילו מקום להשוואה ! 33 שנים לא עשו את ההבדל לטובתו של הוולוו. דעתם של אנשי המוסך באגד היא זו שקובעת בעיניי ובטח לא דעתם של עובדי משרד התחבורה שמרביתם לא הגיע בימי חייהם למוסכי אגד או דן.
אם מדובר בהסעות תלמידים - עדיף ובטוח יותר לבצען באוטובוס מרצדס בן 33 שנה מאשר בוולוו בן שנה. אתה יכול לא להסכים איתי אך שוב אומר: אגד לא יכולה לעשות מה בראש שלה אלא היא כפופה להחלטות מאוד מאוד בלתי מקצועיות או בלתי הגיוניות ממשרד התחבורה. מישהו הרי גוזר קופון על כך שמשביתים אוטובוס אחרי 15 שנה...
אילו היה הדבר תלוי אך ורק באגד - יכולה היתה אגד לספק בקלות את כל צרכי התחבורה הציבורית בכל מדינת ישראל - 365 ימים בשנה, כולל חגים וכולל הכל ! נקודה.
אילו היה היגיון בריא - אגד ודן היו מתאחדות לחברה אחת ואז לא היה עוד צורך בכל הבלאגן של הרפורמה שבסופו של דבר רק מעיק, מבלבל וגורם להכנסת נהגים טירונים ולא מקצועיים לשוק התח"צ. נכון, זה היה הופך למונופול ענק - אך במקרה דנן, מונופול ענק עדיף לנוסעים מכל הבחינות, במיוחד בהיבט השרות, הבטיחות והעמידה בזמנים.
כל הטענה שאגד לא יכולה לספק את השרות היא שקרית ועליך להפנות את כל טענותייך אך ורק למשרד התחבורה שאינו מסוגל להתמודד עם התחבורה הציבורית במדינת ישראל. את המסקנות מכך תסיק בעצמך. לילה טוב.

מגמת ההשבתה הזו נמשכת, עם השבתת המרצדסים O405 הכפויה, שמבחינה טכנית-מדובר באוטובוס טוב.
אני לא יודע מה לגבי הסקאניות (האוטובוסים העירוניים החדשים של אגד) אבל הוולוו הבינעירוניים נשרפים לאחרונה כמעט כל שבוע, וזאת כאשר במשך תקופה ארוכה אני לא שמעתי על שרפה באוטובוס מרצדס אחד.

למרות שיש את עניין הזיהום...אני לא בטוח שדגמי הO303 עומדים בתקן יורו 3-5. אולי רק עם תוספת של מערכת AdBlue (אני לא יודע אם זה בכלל אפשרי)
 

846

Active member


תשמע היטב את האמת הקשה:
משרד התחבורה אילץ את אגד להשבית מאות אוטובוסים מדגמי מרצדס O404, O303 שיכלו לנסוע עוד שנים רבות בהצלחה יתרה ! רבים מכלי הרכב הללו הושבתו לחינם ומצבם הטכני היה מעולה בעת ההשבתה. עתודת הנהגים של אגד ביחד עם הפנסיונרים מונה כמעט 6000 נהגים. שלא ימרחו אותך עם סיפורי הברון מינכהוזן של משרד התחבורה שמאלץ את אגד להשבית כל אוטובוס בהגיעו לגיל 15 וכאן שיא הטמטום ! אני מסתובב המון במוסכי אגד ויכול להעיד שרבים מהאוטובוסים שהושבתו היו במצב מעולה ומיטבי - הרבה יותר טוב מלא מעט מכונות מדגמי 2013-2014.
אין שום ספק שנסיעה כיום במרצדס O303 ממודל 1980 מוגמר ומתוחזק היטב (והתחזוקה של הדגם היתה זולה ופשוטה) [אילו היו נשארות מכונות כאלה] הרבה יותר בטוחה מנסיעה בוולוו B12B ממודל 2013. אין אפילו מקום להשוואה ! 33 שנים לא עשו את ההבדל לטובתו של הוולוו. דעתם של אנשי המוסך באגד היא זו שקובעת בעיניי ובטח לא דעתם של עובדי משרד התחבורה שמרביתם לא הגיע בימי חייהם למוסכי אגד או דן.
אם מדובר בהסעות תלמידים - עדיף ובטוח יותר לבצען באוטובוס מרצדס בן 33 שנה מאשר בוולוו בן שנה. אתה יכול לא להסכים איתי אך שוב אומר: אגד לא יכולה לעשות מה בראש שלה אלא היא כפופה להחלטות מאוד מאוד בלתי מקצועיות או בלתי הגיוניות ממשרד התחבורה. מישהו הרי גוזר קופון על כך שמשביתים אוטובוס אחרי 15 שנה...
אילו היה הדבר תלוי אך ורק באגד - יכולה היתה אגד לספק בקלות את כל צרכי התחבורה הציבורית בכל מדינת ישראל - 365 ימים בשנה, כולל חגים וכולל הכל ! נקודה.
אילו היה היגיון בריא - אגד ודן היו מתאחדות לחברה אחת ואז לא היה עוד צורך בכל הבלאגן של הרפורמה שבסופו של דבר רק מעיק, מבלבל וגורם להכנסת נהגים טירונים ולא מקצועיים לשוק התח"צ. נכון, זה היה הופך למונופול ענק - אך במקרה דנן, מונופול ענק עדיף לנוסעים מכל הבחינות, במיוחד בהיבט השרות, הבטיחות והעמידה בזמנים.
כל הטענה שאגד לא יכולה לספק את השרות היא שקרית ועליך להפנות את כל טענותייך אך ורק למשרד התחבורה שאינו מסוגל להתמודד עם התחבורה הציבורית במדינת ישראל. את המסקנות מכך תסיק בעצמך. לילה טוב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אולי הוא מצפה שאגד

חבל שכל המדינה לא בידיים של אגד.
דיברת על למה אין תגבורים? יש תגבורים, אפילו מפעילים מפרקיות בקו 480 בלית ברירה. מעבר לכך שבכל חול מועד אגד מפעילה קווים ישירים מרכבת מלחה וחניון טדי לכותל כדי לספק שירות לאילו שבאים ברכב פרטי ומחנים בטדי ולאלו שבאים ברכבת.

אתה מתעלם מכך שרק לפני פחות מחודש הועברו קווי 98X מאגד לנתיב אקספרס ושבמכרז של איזור אשדוד כלולים גם קווים 350/351 המקשרים בין אשדוד לבני ברק (קווים עם ביקוש ממש לא קטן)

מעבר לכך שדווקא אגד יכולה להעלות פנסיונרים וחברי הנהלה להגה ואילו החברות הפרטיות תקועות עם מה שיש להן וזהו, דווקא באגד ראיתי המון תגבורים בקווים לים המלח ואילת למשל.

אני לא מבין איך אתה מצפה שבין שתי הערים הכי מרכזיות במדינת ישראל אנשים יסעו באוטובוסים ועוד בחול המועד. הרי גם ככה ביום יום התורים הארוכים ל405/480 אומרים הכל. רק רכבת יכולה לפתור את הבעיה הזאת - לא אוטובוסים.

אתה מצפה שיוציאו אוטובוס כל 3-4 דקות כדי לעמוד בביקוש? זו ציפיה לא ריאלית בעליל.

ואם אתה חושב שמתגברים רק את הקווים החרדיים, אתה מוזמן להסתובב בבני ברק ובשכונות חרדיות בערים שונות ולראות איך אגד לא עומד בביקוש גם שם למורת רוחו של הציבור החרדי.
אולי הוא מצפה שאגד
תשבית את כל התחבורה הציבורית במדינת ישראל למשך החגים כדי לתגבר את הקווים החרדיים, או שאולי שתקים ימ"ח מיוחד לכמה מאות אוטובוסים שיחלידו שם כל השנה ויופעלו רק בחגים? וליד גם איזה עיר אוהלים לנהגים שיקבלו משכורת כל השנה ויבדו שבועיים בשנה.
 
ענק ענק אתה הערב ! כוס אמו כמה שאתה צודק !

אולי הוא מצפה שאגד
תשבית את כל התחבורה הציבורית במדינת ישראל למשך החגים כדי לתגבר את הקווים החרדיים, או שאולי שתקים ימ"ח מיוחד לכמה מאות אוטובוסים שיחלידו שם כל השנה ויופעלו רק בחגים? וליד גם איזה עיר אוהלים לנהגים שיקבלו משכורת כל השנה ויבדו שבועיים בשנה.
ענק ענק אתה הערב ! כוס אמו כמה שאתה צודק !
אבל אני הרי המאלתר התורן (המלעון התורן) והנה פותר לו את הבעיה ברגע אחד:
בבור הענק ש-כרו כדי להקים את המבנה של בנק ישראל, קברו בין היתר עשרות גרוטאות מחלידות של שוסונים, פורדים ועוד של "המקשר" כדי לחזק את היסודות בעוד מתכת. פשוט נהרוס את הבנין, נפתח את הבור, נוציא את השאריות, נשמיש אותן, נצבע ונחזיר לשרות ! כך לא יחסרו אוטובוסים לחרדים. הרי בממילא הם נוסעים במידיבוסים ממודל 1946 ברחבי ירושלים, אזי זה תואם מבחינת הגיל....הם אפילו לא יחושו בשינוי ויחדלו מלקטר כאן בשרשור טפשי וחסר כל היגיון !
תיקון טעות: יסלח לי כבודו: התכוונתי למידיבוסים ממודל 1925....עימך הסליחה ! ורק תעיז להגיד לי שאני לא חמור!!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חמור גרם!

ענק ענק אתה הערב ! כוס אמו כמה שאתה צודק !
אבל אני הרי המאלתר התורן (המלעון התורן) והנה פותר לו את הבעיה ברגע אחד:
בבור הענק ש-כרו כדי להקים את המבנה של בנק ישראל, קברו בין היתר עשרות גרוטאות מחלידות של שוסונים, פורדים ועוד של "המקשר" כדי לחזק את היסודות בעוד מתכת. פשוט נהרוס את הבנין, נפתח את הבור, נוציא את השאריות, נשמיש אותן, נצבע ונחזיר לשרות ! כך לא יחסרו אוטובוסים לחרדים. הרי בממילא הם נוסעים במידיבוסים ממודל 1946 ברחבי ירושלים, אזי זה תואם מבחינת הגיל....הם אפילו לא יחושו בשינוי ויחדלו מלקטר כאן בשרשור טפשי וחסר כל היגיון !
תיקון טעות: יסלח לי כבודו: התכוונתי למידיבוסים ממודל 1925....עימך הסליחה ! ורק תעיז להגיד לי שאני לא חמור!!!
חמור גרם!
 

asmopil

New member
אולי מאגד אתה לא מצפה

אולי הוא מצפה שאגד
תשבית את כל התחבורה הציבורית במדינת ישראל למשך החגים כדי לתגבר את הקווים החרדיים, או שאולי שתקים ימ"ח מיוחד לכמה מאות אוטובוסים שיחלידו שם כל השנה ויופעלו רק בחגים? וליד גם איזה עיר אוהלים לנהגים שיקבלו משכורת כל השנה ויבדו שבועיים בשנה.
אולי מאגד אתה לא מצפה
לנהל את מדיניות התחבורה הציבורית ולדאוג לביקושים, אבל ממשרד התחבורה אני מקווה שאתה כן מצפה.
לדוגמא אני מצפה שהמשרד ראשית לכל שיוריד את אגד מקווי החרדים והם יימסרו לחברה אחת, יעודית, וזה על תקן אזור.
הביקושים לתחבורה ציבורית רק עולים ועולים במגזר החרדי, וכיום אין שום התייחסות רצינית לזה. חברה שבין השאר יש באזורה ריכזו חרדי מקבלת גם את השירות החרדי. קח יוצא שאגד לא מסוגלת לטפל בביקושים. למה אגד מעדיפה קווי חרדים על קווים לא חרדים כל אימת שהיא צריכה לבחור, זו שאלה שהקוראים יענו עליה.
אגב, אם הייתם באמת קוראים את תגובותיי הקודמות הייתם רואים שזו אכן ההצעה שהעליתי - זכיין ייעודי לקווי החרדים, אבל זה בסדר אתם לא ממש חייבים לקרוא את משה שאני כותב.
חלק נוסף מהבעיה הקשה עם קווי החרדים שהם לא כפופים למדיניות משרד התחבורה של מרכזיות בשולי הערים/ מטרופולינים, מה שמצריך תגבור בציוד ייעודי. מעניין אגב, שמשרד התחבורה מיישם את מדיניותו רק מתי שנוח שלו. אני לא אומר כעת שצריך להכריח אותם לנסוע למרכזיות, אבל כן צריך לשרת אותם בציוד ייעודי לקווים האלה. ואת זה יכולה לעשות רק חברה שהמגזר החרדי יהיה אזור השירות שלה. כך גם תגבר תדירות השירות לחרדים, וגם אנו נוכל לנסוע באוטובוסים גם בימי חמישי, שישי, מוצ"ש, חוה"מ.
 

846

Active member
לאף אחד לא כדאי להיות זכיין יעודי עבור החרדים

אולי מאגד אתה לא מצפה
לנהל את מדיניות התחבורה הציבורית ולדאוג לביקושים, אבל ממשרד התחבורה אני מקווה שאתה כן מצפה.
לדוגמא אני מצפה שהמשרד ראשית לכל שיוריד את אגד מקווי החרדים והם יימסרו לחברה אחת, יעודית, וזה על תקן אזור.
הביקושים לתחבורה ציבורית רק עולים ועולים במגזר החרדי, וכיום אין שום התייחסות רצינית לזה. חברה שבין השאר יש באזורה ריכזו חרדי מקבלת גם את השירות החרדי. קח יוצא שאגד לא מסוגלת לטפל בביקושים. למה אגד מעדיפה קווי חרדים על קווים לא חרדים כל אימת שהיא צריכה לבחור, זו שאלה שהקוראים יענו עליה.
אגב, אם הייתם באמת קוראים את תגובותיי הקודמות הייתם רואים שזו אכן ההצעה שהעליתי - זכיין ייעודי לקווי החרדים, אבל זה בסדר אתם לא ממש חייבים לקרוא את משה שאני כותב.
חלק נוסף מהבעיה הקשה עם קווי החרדים שהם לא כפופים למדיניות משרד התחבורה של מרכזיות בשולי הערים/ מטרופולינים, מה שמצריך תגבור בציוד ייעודי. מעניין אגב, שמשרד התחבורה מיישם את מדיניותו רק מתי שנוח שלו. אני לא אומר כעת שצריך להכריח אותם לנסוע למרכזיות, אבל כן צריך לשרת אותם בציוד ייעודי לקווים האלה. ואת זה יכולה לעשות רק חברה שהמגזר החרדי יהיה אזור השירות שלה. כך גם תגבר תדירות השירות לחרדים, וגם אנו נוכל לנסוע באוטובוסים גם בימי חמישי, שישי, מוצ"ש, חוה"מ.
לאף אחד לא כדאי להיות זכיין יעודי עבור החרדים
הביקושים בקווי החרדים הם בימים מסויימים בשנה, הזכיין יחזיק 300 או 400 אוטובוסים שמחציתם יעמדו רוב השנה ורק חלקם יבצעו את הלו"ז השוטף.
בשאר ימות השנה לא צריך אותם.
הפסד כסף!
 

אוהדא11

New member
מה נדבקת דווקא לקווי החרדים ? האם אתה חרדי

אולי מאגד אתה לא מצפה
לנהל את מדיניות התחבורה הציבורית ולדאוג לביקושים, אבל ממשרד התחבורה אני מקווה שאתה כן מצפה.
לדוגמא אני מצפה שהמשרד ראשית לכל שיוריד את אגד מקווי החרדים והם יימסרו לחברה אחת, יעודית, וזה על תקן אזור.
הביקושים לתחבורה ציבורית רק עולים ועולים במגזר החרדי, וכיום אין שום התייחסות רצינית לזה. חברה שבין השאר יש באזורה ריכזו חרדי מקבלת גם את השירות החרדי. קח יוצא שאגד לא מסוגלת לטפל בביקושים. למה אגד מעדיפה קווי חרדים על קווים לא חרדים כל אימת שהיא צריכה לבחור, זו שאלה שהקוראים יענו עליה.
אגב, אם הייתם באמת קוראים את תגובותיי הקודמות הייתם רואים שזו אכן ההצעה שהעליתי - זכיין ייעודי לקווי החרדים, אבל זה בסדר אתם לא ממש חייבים לקרוא את משה שאני כותב.
חלק נוסף מהבעיה הקשה עם קווי החרדים שהם לא כפופים למדיניות משרד התחבורה של מרכזיות בשולי הערים/ מטרופולינים, מה שמצריך תגבור בציוד ייעודי. מעניין אגב, שמשרד התחבורה מיישם את מדיניותו רק מתי שנוח שלו. אני לא אומר כעת שצריך להכריח אותם לנסוע למרכזיות, אבל כן צריך לשרת אותם בציוד ייעודי לקווים האלה. ואת זה יכולה לעשות רק חברה שהמגזר החרדי יהיה אזור השירות שלה. כך גם תגבר תדירות השירות לחרדים, וגם אנו נוכל לנסוע באוטובוסים גם בימי חמישי, שישי, מוצ"ש, חוה"מ.
מה נדבקת דווקא לקווי החרדים ? האם אתה חרדי
שיש לו אינטרס בקווים הללו ? מה עם שאר הציבור ? החרדים אינם בנים יחידים במדינה הזו ולשאר הציבור מגיע לפחות אותו שרות כמו למגזרים מסויימ ים שאתה מצדד בהם
 

846

Active member
ואתה יודע מה "יפה" בכל הסיפור?

מה נדבקת דווקא לקווי החרדים ? האם אתה חרדי
שיש לו אינטרס בקווים הללו ? מה עם שאר הציבור ? החרדים אינם בנים יחידים במדינה הזו ולשאר הציבור מגיע לפחות אותו שרות כמו למגזרים מסויימ ים שאתה מצדד בהם
ואתה יודע מה "יפה" בכל הסיפור?
כשאתה מגיע עם האוטובוס לריכוז חרדי בשעות העומס, הם מיד מתנפלים עליך בטענות שאין מספיק אוטובוסים ואין תיגבורים ואגד זה ביזיון וצריך להחליף את אגד ב"קונקס".....
כך שבעצם לטענות הכותב לעיל אין שחר... גם החרדים לא מרוצים!
 

ציוניסט

New member
מפרקיות ב480?

חבל שכל המדינה לא בידיים של אגד.
דיברת על למה אין תגבורים? יש תגבורים, אפילו מפעילים מפרקיות בקו 480 בלית ברירה. מעבר לכך שבכל חול מועד אגד מפעילה קווים ישירים מרכבת מלחה וחניון טדי לכותל כדי לספק שירות לאילו שבאים ברכב פרטי ומחנים בטדי ולאלו שבאים ברכבת.

אתה מתעלם מכך שרק לפני פחות מחודש הועברו קווי 98X מאגד לנתיב אקספרס ושבמכרז של איזור אשדוד כלולים גם קווים 350/351 המקשרים בין אשדוד לבני ברק (קווים עם ביקוש ממש לא קטן)

מעבר לכך שדווקא אגד יכולה להעלות פנסיונרים וחברי הנהלה להגה ואילו החברות הפרטיות תקועות עם מה שיש להן וזהו, דווקא באגד ראיתי המון תגבורים בקווים לים המלח ואילת למשל.

אני לא מבין איך אתה מצפה שבין שתי הערים הכי מרכזיות במדינת ישראל אנשים יסעו באוטובוסים ועוד בחול המועד. הרי גם ככה ביום יום התורים הארוכים ל405/480 אומרים הכל. רק רכבת יכולה לפתור את הבעיה הזאת - לא אוטובוסים.

אתה מצפה שיוציאו אוטובוס כל 3-4 דקות כדי לעמוד בביקוש? זו ציפיה לא ריאלית בעליל.

ואם אתה חושב שמתגברים רק את הקווים החרדיים, אתה מוזמן להסתובב בבני ברק ובשכונות חרדיות בערים שונות ולראות איך אגד לא עומד בביקוש גם שם למורת רוחו של הציבור החרדי.
מפרקיות ב480?
את זה מעניין לראות. ואיך זה עובד, מותר עד עשרה נוסעים בעמידה?
 

אורי404

New member
הגבלת העמידה היא לאוטובוסים בינעירוניים

מפרקיות ב480?
את זה מעניין לראות. ואיך זה עובד, מותר עד עשרה נוסעים בעמידה?
הגבלת העמידה היא לאוטובוסים בינעירוניים
המפרקיות הן עירוניות. לכן לא אמורה לחול בהן הגבלת עמידה.
 

olli3

New member
מנהל
זה לא כזה נדיר...

מעניין לנסוע באחד כזה.
זה לא כזה נדיר...
מפעילים אותן גם בקווי בית שמש - ירושלים (נראה לי 417 הוא השייך לאגד שם) כשיש ביקושים גדולים (לווא דווקא בחגים) וניתן לראות גם בקו 402 באותם מקרים שצריך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה