טוב, קיבלתי את הt10 הרביעי

טוב, קיבלתי את הt10 הרביעי

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkmoon+Faire&cn=Lumikor האינצטמנטס על הציוד כולם זה לsp חוץ מהחזה שמחר אני אשים +10 stats וטבעת שאני אשים עוד sp כל האבנים חוץ מהמטה ושתיים סגולות הן +23sp אבל...אני לא מרוצה מזה. השינויים שאני חושב לעשות זה לכיוון הhaste וspirit ולא לשבור את הצבע. [Veiled Ametrine] בצהוב [Purified Dreadstone] בכחול השאלה היא, האם אני ארוויח מעוד ספיריט והייסט אבל פחות SP. מבחינת רוטציה: LT SB Haunt Corruption UA CoA SB עד שUA נגמר וחוזר חלילה. אחרי הריצה החדשה ביום רביעי לICC (מתחילים מההתחלה כי יותר מידי נכנסו רק לשבועי ולא יכלנו להמשיך כי יותר מידי היו שמורים) אני מקווה שגם Wrathful Gladiator's Cuffs of Alacrity יוכל להתחלף.
 

O s w a l d

New member
Gemming

I play a rogue as a main, I have a spreadsheet for that, and I must say I gave up. Just gonna gem whatever makes sence. Everytime I swap one piece of gear, it tells me to regem everything. I regemmed everything twice. No more, it is ridiculous to regem so many gems everytime.
 
אם כבר אני כאן...

התייאשתי מלסיים את המבוכים של הקלאסיק. נכנסתי עם השאמאן שלי בשביל לסיים אותם, אבל אף אחד מהם לא נגמר. או שנכנסים טנקים שאין להם ספק או ציוד או שמישהו מושך כמויות אדירות שכבר אי לרפא. סך הכל יש לי שניים, שקולומנס ודיירמול. כנראה שאני אחכה לרמה 80 בשביל לסיים אותם, או שאני אקנה בוסט...
 

Aounty

New member
סבלנות.

בשמן שעולים שלבים פוגשים המון דברים שמרגיזים. אבל לטעמי הגדולה של המשחק זה היהלום שמוצאים פתאום בין כל החרא. ליפול על קבוצה מעולה זה די נדיר אבל כשזה קורה החוויה פשוט עצומה. הייתי עם קבוצה ברמה 50 השתמשנו ב CC אני ומייג'. וזה היה כ"כ כיף.
 

antiport

New member
עם פתיחה כזאת

אין לך בעיה שהקורפשן עולה לפני הדיבאף של ההונט?
 
למעלה