טוב פעם אחרונה שאני אנסה לפתוח את זה

BASE G

New member
טוב פעם אחרונה שאני אנסה לפתוח את זה

תקשורת כתרבות vs תקשורת פנאי ותרבות בישראל רשמים,דעות,המלצות,כל פיסת מידע שתעזור להחלטה תתקבל בשמחה רבה :)
 

kerenv1

New member
שני קורסים מעניינים מאד

קשה לי להגיד חד וחלק מי מביניהם עדיף... אני אוהבת את שניהם (וזה בזכות המנחה) בתכלס, עכשיו כשיש להגיש פרו"ס, נראה לי שדווקא תקשורת כתרבות מעניין יותר... אבל בגדול שני הקורסים חביבים, מלאים מאמרים. עוד שאלות? אשמח לענות
 

BASE G

New member
האמת שכן

כשאת תסיימי את התואר לא ישארו בפורום עוד אנשים לדקסקס איתם על קורסים בתקשורת בכלל חח :) ו.. מבחינת כמות/עומס? יש איזה נטייה ברורה מהם? ועברתי על הפירוט של שניהם בידיעון שוב ושוב אבל לא הצלחתי להבין במה באמת כל אחד מהם מתעסק מבחינת הנושאים שלו..פשוט לא מצאתי הבדלים ממששיים..
 

kerenv1

New member
אז ככה../images/Emo26.gif

הקורס תרבות תקשורת ופנאי בישראל- מדבר על מחקר הפנאי, מחקר שנעשה במשך 20 שנה בישראל ודרך הקורס לומדים שינויים בצריכת תרבות ותקשורת בעקבות שינויים בחברה הישראלית תקשורת כתרבות- מדבר יותר על התקשורת הפופולרית על ההשפעה שלה על בני אדם איך אנשים צורכים תקשורת ואיך הם מקבלים אותה (השפעות) מבחינת העומס- SAME SAME פשוט אותו הדבר! שניהם כוללים הרבה מאמרים ודווקא חלק מהמאמרים חביבים ולא משעממים לא הבנתי את השאלה "יש איזה נטייה ברורה מהם?" חחח נטייה למה?
 
תרבות תקשורת ופנאי

מעניין מאוד.לקחתץי אותו כקורס בחירה נהנתי ממנו ביותר! הקורס הכי אהוב עליי בתואר. אם אתה חובב תרבות ואוהב תקשורת-זה הקורס האידאלי עבורך. קורס מדהים ומהמם!
 
לומדת את שניהם והאמת...

תקשורת כתרבות התחיל מבטיח.....וכיום בסוף סמסטר תקשורת תרבות ופנאי זוכה לתמיכתי המלאה! בכל מקרה מגישה בשניהם סימנריונים.....למה? ואלה לא יודעת... בהצלחה.
 
הארה ממש מהיום...../images/Emo67.gif

סימנריון בתרבות ופנאי יותר בעייתי מתקשרות כתרבות....אם זה חשוב לך קח זאת בחשבון!
 
למעלה