טוב נמאס לי כבר (שדרוג כרטיס מסך)

jako1234

New member
טוב נמאס לי כבר (שדרוג כרטיס מסך)

ככה יש לי מחשב : Motherboard: CPU Type Intel Pentium IIIE, 800 MHz (6 x 133) Motherboard Name Unknown Motherboard Chipset VIA VT82C693A Apollo Pro133 System Memory 384 MB (SDRAM) BIOS Type Award Modular (11/22/00) Communication Port יציאת תקשורת‏ (COM1) Communication Port יציאת תקשורת‏ (COM2) Communication Port יציאת מדפסת‏ (LPT1) Display: Video Adapter NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsoft Corporation) (32 MB) 3D Accelerator nVIDIA RIVA TNT2 M64 Monitor Samsung SyncMaster 710T/MagicSyncMaster CX713T (Analog) [17" LCD] (HVEY304148) Multimedia: Audio Adapter Creative SB PCI128 (Ensoniq ES1371) Sound Card Storage: IDE Controller VIA Bus Master IDE Controller Floppy Drive כונן תקליטונים Disk Drive Maxtor 32049H2 (20 GB, 5400 RPM, Ultra-ATA/100) Disk Drive WDC WD800BB-00CAA1 (74 GB, IDE) Optical Drive HP CD-Writer+ 9300 (10x/4x/24x CD-RW) Optical Drive SONY CD-RW CRX230ED (52x/32x/52x CD-RW) SMART Hard Disks Status OK Partitions: C: (NTFS) 76308 MB (69919 MB free) D: (FAT32) 19522 MB (12235 MB free) Total Size 93.6 GB (80.2 GB free) Input: Keyboard PC/AT Enhanced PS/2 Keyboard (101/102-Key) Mouse Microsoft PS/2 Mouse Network: Network Adapter &nbsp
 

jako1234

New member
המשך..

עכשיו אני רוצה להחליף את הכרטיס מסך הקיים שלי לגיפורס FX 5200 128MBרק לצורך DVI יציאת טלויזיהואולי טיפה שישפר ביצועים..באמת אין לי צורך במשהו אדירלכן החלטתי שזה מה שמתאים ליהתיעצתי עם אנשים וחלק אומרים לי כן מתאים למחשב חלק אומרים לא מתאים למחשב..הכרטיס מסך. לכן החלטתי להעלות תמונות שאולי אם מישהו מבין ויכול לתת לי תשובה ודאית למה שהולך לי שםאמרו לי משהו AGP 2 4 8 אני לא מבין בזה לכן התמונה תסביר הכל..ועוד נתתי פרוט של המחשב שלי לפיEVEREST (לפי התמונה אני יכול להשים את הכרטיס החדש בתושבת אחרת,ליד הכרטיס רשת זה יתאים?)אשמח לקבל את עזרתכם. תודה תמונת הלוחהכרטיס מסך (תמונה אחת)הכרטיס מסך (תמונה שניה)
 

dani4000

New member
ע"פ הנתונים הללו לא ניתן להבין

ראשית- כשאתה מעתיק נתונים מאורסט אז תעשה צילום מסך בעזרת כפתור print screen ושמירה בתוכנת צייר,ולא copy-paste כמו שעשית.... שנית- כדי לדעת איזה AGP יש לך(*8 או *4 או *2)בתוכנת האוורסט תנווט ללוח אם,שם הוא ייתן לך פירוט של כל החריצים,שם תוכל לקרוא איזה AGP יש לך. אם אתה מסתבך תצלם ותעלה את התמונה. בהצלחה!
 

matanush39

New member
בוקר טוב לך...../images/Emo8.gif

כבר ציינתי בפניך כי אין צורך להעלות תמונות של המערכת שלך.. כמו כן, מדוע יש אנשים הטוענים כי ה-GEFORCE FX5200 לא יתאים למחשב שלך? כלומר, מה הטענות, שעליהם הם מתבססים? האם מכיוון שהכרטיס הזה הוא חדש מאוד בהשוואה למערכת שלך? האם הוא אינו מתאים מבחינת חריץ ה-AGP שעל הלוח שלך? האם יווצרו התנגשויות מסויימות כתוצאה מחומרה או תוכנה מסויימים, שמכילה המערכת שלך? שים לב עכשיו. מבחינת התאימות של הכרטיס הנ"ל, למחשב שלך באופן כללי: על הלוח שלך יש חריץ AGP2X (אני ידעתי זאת לפי התבוננות בשם של ערכת השבבים שלך, אך כל טכנאי סביר, צריך להיות יכול לזהות חריץ כזה, על פי התמונה ששמת בפורום) כרטיס ה-GEFORCE, שאתה מעוניין לקנות, מוגדר ככרטיס AGP אוניברסלי. במלים אחרות, הכרטיס הנ"ל מכיל תאימות עבור כל חריצי ה-AGP (מה שאומר כי הוא מסוגל לעבוד במתחים המתאימים עבור חריצים אלה וכמובן במהירויות בהתאמה..) זה ההסבר מדוע לא צריכה להיות לך שום בעיה להפעיל את הכרטיס הנ"ל על מערכת כמו שלך!
אך...מנסיוני וגם באופן כללי, בעולם המחשבים, עדיין, יכולות לצוץ כל מיני בעיות אי תאימות "מוזרות" (אך, בעלות הסבר כלשהוא וחלקן ניתנות לפתירה וחלקן לא) היכולות להשפיע/למנוע הפעלה תקינה של כרטיס מסך חדש על המחשב שלך...הבעיה יכולה לבוא מכיוון של חומרה או תוכנה, לדוגמא: א) במערכות ההפעלה WINDOWS9X יתכן מצב כי תהיה בעיה להתקין כרטיס מסך חדש מכיוון שהדרייבר של כרטיס המסך הישן, מסרב "להתנקות" לגמרי והפתרון, בהרבה מקרים, הוא התקנה של מערכת ההפעלה מחדש (מעצבן) ב) בעיקר במחשבים ישנים יותר, יתכנו התנגשויות IRQ מסויימות שתיאלץ לפתור...(חומרה אחרת, הקיימת במערכת "מתעקשת" להשתמש באותו IRQ הנמצא בשימוש ע"י הכרטיס מסך החדש שלך) ג)תתכן בעייה של BIOS, שאינו מוגדר כהלכה או ישן ובעייתי שלא ידע להגדיר את הכרטיס, כמו שצריך, בהפעלה הראשונית...הפתרון בסטואציה הראשונה, הוא לדעת להגדיר אותו כמו שצריך או במקרה של הסיטואציה השנייה הוא, ברוב המקרים, שידרוג ה-BIOS לגרסה עדכנית יותר.. ד) יתכנו בעיות אלקטרוניות נוספות ודיי קשות להסברה ולפתרון (שלא אפרט עליהן עכשיו) ויכולות למנוע מהכרטיס לפעול, כמו שצריך במערכת או לעבוד בכלל וכן הלאה... אבל, אני שוב אומר, מנסיוני, פשוט לא אמורה להיות לך שום בעיה בהתקנה וההגדרה של הכרטיס הזה במערכת שלך..הייתה לי הייכרות עם הרבה לוחות המבוססים על וריאציות של ערכת השבבים הנוכחית אוקי? דרך אגב, יש לך מערכת הפעלה XP ?
 

jako1234

New member
תודה מתן...וכן XP

ותאמין לי אם הבעיה היא לפרמט את המחשב.. אז בוא נגיד שזאת לא הבעיה שלי אם זה מה שצריך.. פשוט אני כ"כ מפחד לקנות ואז ..הופ לא מאים! תראה לגבי מה שצינת AGP אז הבנתי שהכרטיס המדובר הוא 8*AGP נכון? אבל הוא אוניברסלי מה שאומר שיתאים לי למחשב (שלא אמרוה להיות בעיה) שוב תודה על העזרה. והעלתי את התמונות כדי שיהיה ברור יותר מכיוון שהאברסט לא מזהה את הלוח שלי. (אנשים אומרים לי שהFX מתאים רק לP4 ולא זה לא יתאים ,לי יש P3 800) טוב מחכה לתשובה.
 
למעלה