טוב, נהגתי בקליאו

© DrorZi

New member
טוב, נהגתי בקליאו

זה לא יהיה ארוך מידי (לא יודע למה אין לי כרגע כח לכתוב הרבה מידי) האוטו איכותי יותר רשימת נגד ... עדין יש פלסטיקים שמרגישים לא משהו (למשל מאחורה) למה החליפו את הכדור ידית הילוכים למה ההגה כזה מכוער רשימת שינויים: יש ESP (לא תקראו התרשמות ממנה, ראו המשך) יש קסנון (ושטיפה לפנסים) יש שיפור בפלסטיקה מקדימה והוא מרגיש יותר טוב יש בקרת אקלים יש רדיו דיסק במקום רדיו טייפ צמיגים עלו מ 195/55R15 ל- 195/45 R16 והוחלפו ממישלין לקונטיננטל טוב, נכנסים לאוטו מכוונים הכל ומתחילים לנסוע רמזור ראשון אני מספר לאיש מכירות (להלן יוני) מה שינו (לא טעות אני סיפרתי לו
) ואומר "הנה הכפתור של הבקרת משיכה" ולוחץ עליו יניב אומר "אבל עכשיו סגרת אותה" תגובתי "מצוין שיישאר ככה ..." העיתונאים הרגו את הברקסים ולכן לא אתייחס אליהם. ההילוכים גם לא משתלבים הכי בדיוק, זה מוכר לי ואני בטוח ש 5000 ק"מ שלא בדיוק היו לסופר גם לא עשו טוב ... המנוע, אותו דבר, נמרץ מופרע ועם מנתק ב 7200. תחילת מהלך מתלה לא נוקשה כמו שהיתה ולמרות ירידה בחתך האוטו נוח משמעותית מקודמו ולסיבובים : הצמיגים מצוינים, באמת, נותנים תחושה טובה בסיבובים, צועקים בזמן ולא מוותרים מהר. האוטו לא זורק זנב כלכך מהר ולא יוצא לתת היגוי משעמם ז"א האוטו מאוזן מאוד (ונמאס לי לכתוב יחסית לקודמו...) הרגשתי מאוד טוב איתו בשורה התחתונה לדעתי במסלול נתון הקליאו הזו נהוגה על ידי תהיה יותר מהירה מאשר אם אני אנהג על הקודמת (עוד פעם קודמת
) היה לי ממש יותר קל משמעותית לדחוף אותה, לא יצאתי עם זעה קרה כמו אחרי סיבוב על האוטו של עפר (הא, איזה תחמון
) ועדיין יצאתי מרוצה ועם חיוך. טוב מספיק בנתיים, שאלות
דרור זי.
 

חיים_K

New member
גם לי יצא לנהוג בחדשה

(תודה לעומר) זו היתה נסיעה קצרה, כך שלא ממש התרשמתי מהדקויות, אבל שיפור חשוב שלא ציינת הוא החלפת גלגל ההגה למשהו קצת קטן יותר מהגה של אוטובוס, ואם אני לא טועה גם שינו את הזוית שלו לנסבלת יותר (פחות אופקית). באופן כללי - טיל בליסטי
 

© DrorZi

New member
אני לא חושב שיש שינוי בקוטר

אוטובוס אמרנו על ההגה בגלל הזווית שלו אני קומפקטי יחיסית ואיך שאני נכנס אני מוריד אותו הכי נמוך ואז הזווית שלו בסדר ואני לא מתלונן. והזכרתם לי העור עכשיו הרבה יותר נעים (תפירה "גסה" לעור פחות חלק) בגלגל ההגה.
דרור זי
 

be_roo

New member
התרשמות כללית שלי

השוואת התנהגות יחסית לדור הקודם: האוטו "מתורבת" יותר. קשה להאמין שמדובר רק בצמיגים שונים, כנראה ששחקו גם עם המתלים. העדות הראשונה לכך היא שהאוטו פחות קשה, ומגהץ טוב יותר את מגרעות האספלט הישראלי, לעומת הגרסא הנוקשה הקודמת שהכניסה לך הכל ישר לגב. כמובן שגם בסיבובים מרגישים את ההבדל. האוטו פחות פראי, העברות משקל רכות יותר, פחות פתאומי. שלא תבינו, זה לא רע. בסך הכל הגרסה הקודמת מטורפת לחלוטין וקשה לנהיגה, כיפית אבל קשה. היא עדיין חדה מספיק, אבל המתינות מאפשר לך לקרוא את האוטו לפני שהוא נכנס בקיר
ולתקן בזמן. יש תת היגוי בסיבוב כניסה לאיילון בשבעת הכוכבים (הלופ הגדול לנוסעים לכיוון מערב), ראיתי את הגדר מתקרבת. גם עם הף קדימה בירידה, קצת יותר מידי והאוטו בורח. היות וזה היה גם תוך כדי הוצאת הזנב החוצה, קיבלנו דריפט 4 גלגלים מפחיד למדי. אבל יש מספיק זמן לתקן, עזיבה מודרגת של הגז, יחד עם פתיחת ההגה וממשיכים לשייט. בסך הכל, יופי של אוטו, אבל לא לצפות להעתק מדוייק.
 

yaron_z

New member
וואי גם אני רוצה!!!

ירון... שלא היו מוכנים לתת לו נסיעת מבחן על האסטיי החדשה... -עניין שיטופל בקרוב... כמה טוב שיש קומבינות...
 
למעלה