טוב, נהגתי בקליאו
זה לא יהיה ארוך מידי (לא יודע למה אין לי כרגע כח לכתוב הרבה מידי) האוטו איכותי יותר רשימת נגד ... עדין יש פלסטיקים שמרגישים לא משהו (למשל מאחורה) למה החליפו את הכדור ידית הילוכים למה ההגה כזה מכוער רשימת שינויים: יש ESP (לא תקראו התרשמות ממנה, ראו המשך) יש קסנון (ושטיפה לפנסים) יש שיפור בפלסטיקה מקדימה והוא מרגיש יותר טוב יש בקרת אקלים יש רדיו דיסק במקום רדיו טייפ צמיגים עלו מ 195/55R15 ל- 195/45 R16 והוחלפו ממישלין לקונטיננטל טוב, נכנסים לאוטו מכוונים הכל ומתחילים לנסוע רמזור ראשון אני מספר לאיש מכירות (להלן יוני) מה שינו (לא טעות אני סיפרתי לו
) ואומר "הנה הכפתור של הבקרת משיכה" ולוחץ עליו יניב אומר "אבל עכשיו סגרת אותה" תגובתי "מצוין שיישאר ככה ..." העיתונאים הרגו את הברקסים ולכן לא אתייחס אליהם. ההילוכים גם לא משתלבים הכי בדיוק, זה מוכר לי ואני בטוח ש 5000 ק"מ שלא בדיוק היו לסופר גם לא עשו טוב ... המנוע, אותו דבר, נמרץ מופרע ועם מנתק ב 7200. תחילת מהלך מתלה לא נוקשה כמו שהיתה ולמרות ירידה בחתך האוטו נוח משמעותית מקודמו ולסיבובים : הצמיגים מצוינים, באמת, נותנים תחושה טובה בסיבובים, צועקים בזמן ולא מוותרים מהר. האוטו לא זורק זנב כלכך מהר ולא יוצא לתת היגוי משעמם ז"א האוטו מאוזן מאוד (ונמאס לי לכתוב יחסית לקודמו...) הרגשתי מאוד טוב איתו בשורה התחתונה לדעתי במסלול נתון הקליאו הזו נהוגה על ידי תהיה יותר מהירה מאשר אם אני אנהג על הקודמת (עוד פעם קודמת
) היה לי ממש יותר קל משמעותית לדחוף אותה, לא יצאתי עם זעה קרה כמו אחרי סיבוב על האוטו של עפר (הא, איזה תחמון
) ועדיין יצאתי מרוצה ועם חיוך. טוב מספיק בנתיים, שאלות
דרור זי.
זה לא יהיה ארוך מידי (לא יודע למה אין לי כרגע כח לכתוב הרבה מידי) האוטו איכותי יותר רשימת נגד ... עדין יש פלסטיקים שמרגישים לא משהו (למשל מאחורה) למה החליפו את הכדור ידית הילוכים למה ההגה כזה מכוער רשימת שינויים: יש ESP (לא תקראו התרשמות ממנה, ראו המשך) יש קסנון (ושטיפה לפנסים) יש שיפור בפלסטיקה מקדימה והוא מרגיש יותר טוב יש בקרת אקלים יש רדיו דיסק במקום רדיו טייפ צמיגים עלו מ 195/55R15 ל- 195/45 R16 והוחלפו ממישלין לקונטיננטל טוב, נכנסים לאוטו מכוונים הכל ומתחילים לנסוע רמזור ראשון אני מספר לאיש מכירות (להלן יוני) מה שינו (לא טעות אני סיפרתי לו