טוב מי שמחפש את סהר

טוב מי שמחפש את סהר

אז עברתי פורום ואצעק מעט סהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההרררררררררררררהההה סתאםםם לא עברתי אבל איפה את :-((((((((((((((((((((((((((((((((((
 
למה?

כי מן הסתם רע לי ואני אמורה לחזור לעבודה ובקושי מסוגלת ואני עצבנית כועסת מוצפת עייפה ואין לי כוח כבר לכלום
 
ולגבי הדיון בנוגע להודעות ההתאבדות

יש לי משהו לכתוב בנושא חבריה תתעוררו זה מקום שנועד לעזור לנו אלו שבמצוקה מלהתמודד ומן הסתם גם למנוע התאבדויות הנכנס לסהר במצב אובדני דינו להשאר בחיים בין אם רוצה ובין אם לא כל מילה שלנו בנושא ניתפסת ברצינות ובצדק אולי אני תמימה או נאיבית אבל תמיד שמישהו אמר לי אני מתאבד לקחתי את זה ברצינות ולקחתי אחראיות והעברתי מידע מסיבה אחת שאני תמיד מתכוונת לכך וזה חשוב שקלו מילים אם אתם לא באמת מתכוונים אז אל תגידו זה מקום עם רגישות אז תחשבו על זה יום נעים
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שיהיה לך טוב

לכי תתארגני. תחזיקי מעמד ושמרי על עצמך ועל ההבטחות...
 
למעלה