טוב מחר אני הולך לקנות לי

tb 181

New member
טוב מחר אני הולך לקנות לי

רייד והייהט כנראה.. בקשר להייהט האיי קוסטום פרוג'קשן 14 נישמע לי מצויין..הוא אפשרות.. בקשר לרייד אני לא ממש סגור.. תאחלו לי בהצלחה...
 

gw182

New member
בהצלחה (אם זה לא מאוחר מדי)

ואם זה כן מאוחר מידי אז: תתחדש!!
 

tb 181

New member
חזרתי עכשיו..איזה כיף!!!

קניתי לי: A Custom Ride 20 A Custom Projection HiHats ותיק מצילות המצילות נשמעות כל כך טוב!
 
למעלה