טוב מחר אני הולך לקנות לי רייד והייהט כנראה.. בקשר להייהט האיי קוסטום פרוג'קשן 14 נישמע לי מצויין..הוא אפשרות.. בקשר לרייד אני לא ממש סגור.. תאחלו לי בהצלחה...