טוב לא חשבתי שזה יקרה לי... תקראו ותנסו לעזור

kobid7210

New member
טוב לא חשבתי שזה יקרה לי... תקראו ותנסו לעזור

שלום לכולם. יש לי חברה מזה כחודשיים וחצי (אני בן 23 היא 20) הכל היה נפלא ומקסים ובאמת שהיינו הכי מאושרים בעולם עד לפני כשלושה שבועות ... בדרך כלל זה נהרס שנכנס גורם שלישי לקשר נכון ? אבל מה תגידו שהגורם השלישי היא בחורה שלאו דווקא נדלקה עליי... היא די נתפסה על חברה שלי והצליחה לבלבל לה את השכל מה שיותר גרוע חברה שלי בבסיס סגור ואנחנו מתראים בסופשים כל החברות של חברה שלי לסביות, חברה שלי ממש לא כזו לפי ידעתי - וגם לפי מה שהיא אמרה נכון לאתמול :) מאז שהבחורה נדלקה עליה (היא היתה איתה בבסיס ובאה לבקר מידי פעם) הכל התבלגן לנו... הכל נהרס פתאום ואני עכשיו מנסה לשקם הריסות בדרך כלל יש לי עצות לאחרים ואני תמיד עוזר לאחרים בכל הנושאים והפעם בנושא הזה לעצמי אני אפילו לא מסוגל לעזור, לעולם לא נתקלתי בבעיה כזו .... איך אני מוריד אותה מהלסבית ההיא ומחזיר אותה אליי הקטע הוא שרק שאנחנו ביחד אנחנו שוכחים מהכל והכל באמת שוורוד ומקסים רק שהיא חוזרת לבסיס מתחילים הקטעים המגעילים פשוט בן אדם אחר בסופשים ובאמצע שבוע איך אני מוריד אותה מהלסבית ההיא ומחזיר אותה אליי ?? יש למישהו/י עצה ?.. אני אשמח...
 

nate2000

New member
למה? שתהנה לה

יותר קל למצוא בחורה כנה ואמיתית מאשר לרדוף אחרי מישהי שרוצה להנות מכל העולמות, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. שלח אותה לדרכה ויפה שעה אחת קודם.
 

kobid7210

New member
אז זהו שזה בעייתי

א. כל מה שחיפשתי במשך כל הזמן נמצא בבחורה הזו (כמה שזו קלישאה אבל זה נכון !) ב. היא אומרת לי שהיא מעדיפה להיות איתי מאשר עם הלסבית ההיא אבל כשהיא מתקשרת או רואה אותה אז היא מכניסה אותה לסרטים אני רק צריך להרחיק אותה ממנה וזהו ... היא מעדיפה להיות איתי ודיברנו על זה כבר כמה פעמים
 

nate2000

New member
אתה מזכיר לי ספר שקראתי לא מזמן

הספר נקרא שוגון ובו מתוארת עלילתו של נווט בריטי שהגיע ליפן עם מה שנשאר מהצוות שלו בסביבות 1600. הגיבור הראשי בספר טורונגה שמו, אומר באחת מהאפיזודות בספר ש"אנשים נוטים להאשים את הקאמי, האלים, קרמה, אבל רק לא את מי שבאמת צריך להאשים- את עצמם". מוסר ההשכל דיי ברור פה אני חושבת.
 

kobid7210

New member
לא נראה לי שהבנתם אותי ...

אני מאלו שנילחמים ולא מוותרים בקלות ! לכן אני מחפש דרך לסובב אותה בחזרה ולא לקום וללכת אני לא מוותר מהר (כן עוד יש כאלו...)
 

czar

New member
אולי תמא מהסרט שאתה חי בו...

נלחמים, קרבות וויתורים....אתה חמוד אבל תתבגר כבר. זה בדיוק מה שחיפשת בה כל החיים? לסבית בפוטנציה וכל "מיני קטעים מגעילים".....זה בדיוק מה שחיפשת. החיים זה כמו מפה, תמשוך בצד אחד, הצד השני ירפה, תשחרר צד אחד, הצד השני ימשוך...... איזה משפטי ראווה תינוקיים למשל "אני לא מוותר מהר (כן עוד יש כאלו...)...." אתה מבין שזאת בדיוק הסיבה שהיא לא רואה אותך, כי נשים חזקות ובוגרות מגברים ילדותיים. הנה הסיבה המדוייקת למה אני לא עונה לילדים, הנה בדיוק. חטאתי כאן....
 

Candy26

New member
אויש תנוח כבר...

אתה וההתנשאות הזו שלך. ילד.. ילד.. כולם ילדים.. לא רוצה לעזור - אל תעזור. לא רוצה לענות ל"ילדים" - אז אל תענה. אבל למה לענות ולהעליב? היהירות שלך כנראה מחפה על חיים מאד אפרוריים.
 

sharon harpaz

New member
בחייאאאתתתת רבאאאאאק!!

בוקר טוב עולם...נא להתעורר!! גבר צעיר או מבוגר ככל שיהיה אם לא יעצור בזמן את הרדיפה הוא יגיע לתהומות שאין עוד כמותם! הלוואי והמציאות הייתה כפי שהיא נכתבת ע"י תסריטאים בהוליווד, לצערנו המציאות היא קצת שונה והיא כבר נטשה אותך אז למה אתה ממשיך לרדוף אחריה? בשביל מה? לא יצא לך מזה כלום, זכור את המילים שלי, פשוט לא יצא לך מזה שום דבר, ככל שאתה תציק לה יותר כך אתה תבריח אותה יותר מהר, שב בפינה שלך, בטלפון הבא שלה תגיד לה "מותק, אני לא גבר של משחקים ולא מתאים לי השטויות ה"לסביות" שלך את רוצה תתקשרי כשתתבגרי" זה יעשה בשבילך את עבודת ה"אני מאלו שנלחמים", זו הדרך היחידה להילחם על הבחורה שלך... ה י ח י ד ה ! ! ! תנסה מה כבר תפסיד?
 

בזוגיות

New member
אתה מספר על 'בלאגן' ולא ממש מסביר

במה הענין... מה זה קטעים מגעילים/בן אדם אחר? מדוע אתה מקשר אותה ללסבית בקטע הזה? כשאני וחברי שרתנו בצבא (בנפרד אך במקביל) היינו בסופ"ש רבים ומוציאים אחד לשניה את העיניים מהתסכול והגעגועים ו -וואלה לא היו שם לסביות באמצע. לימים, הפך לבעלי ועד היום באושר.
 

kobid7210

New member
אז ככה

אז ככה אני מקשר את זה ללסבית כי הבחורה שדלוקה עליה ומשגעת אותה - לסבית הכל היה בסדר עד הלסבית ההיא הגיעה והתחילה איתה מאז יש קטעים כאלו שאני מרגיש קרירות ורק שאנחנו נפגשים אז הכל כזה נהיה טוב פתאום
 

sh_pi

New member
יש לך חברה לסבית

יכול להיות שהיא לא יודעת את זה עדיין. היא צעירה ולהבין דבר כזה לוכח לפעמים זמן. אבל מתוך מה שאתה כותב אין ספק בכלל. החברה שלך לסבית. אתה כותב שיש בה את כל מה שאתה מחפש אבל מסתבר שזה לא בדיות ככה. מעבר לזה אין דרך לשנות אנשים אחרים. אתה לא יכול להוריד אותה מהחברה שלה, אם היא לא רוצה בזה. אל תנסה כי כל ניסיון שלך יהיה מניפולטיבי ולא יעבוד בסופו של דבר. תאר לך שהיא הייתה עם גבר אחר בבסיס. במקרה כזה אם היית רוצה להחזיר אותה היית צריך להיות יותר טוב ממנו בשבילה. אולי זה גם ככה עם החברה שלה. חוץ מזה אתם בייחד רק חודשיים וחצי, זה ממש כלום למרות שמהמקום שלך זה נראה כמו חיים שלמים. בעתיד זה יראה כמו חוויה קטנה וחסרת חשיבות. אתה מאוהב, כניראה באישה הלא נכונה. לפעמים כשהואבים מישהי צריך לשחרר. אין מה לעשות. אל תילחם כי חבל על הכוחות שלך. כשאתם בייחד הכל נראה מקסים וורוד אבל זה צריך להיות ככה גם כשאתם רחוקים ומה שקורה בפועל זה שהחברה שלך לא ממש זוכרת אותך כשהיא רחוקה ממך. אכשיו זו מישהיא אחת ובעתיד אולי אחרות או אחרים. היא לא ממש כנה איתך וכנראה שגם לא עם עצמה בעניין. לי נראה שאתה תרגיש בקרוב מנוצל. תרגיש שהיא דפקה אותך וזרקה. מניסיוני זה יקרה לך עוד כמה פעמים בחיים. עם קצת פרספקטיבה של זמן תבין שזו חוויה די שולית בחיים שלך.
 
למעלה