טוב , כל מי שבחדר הזה !!!!!!!!!!!!!

tiger rrr

New member
טוב , כל מי שבחדר הזה !!!!!!!!!!!!!

נכנסתי לצ`אט ואין שם נפש חיה שאני מכירה...!! מה הולך פה...? כולם בפורום..? לא רוצה ..!?!!?!? מי שפה, טלי, חיפו, שי, לילו, ג`וני ושאר השרוטים שלא עולים לי בראש === תכנסו לצ`אט ===== ===== ומייד ====== = ררררררררררר ==
 

קספר

New member
תראי טיי טיי ...

אמרתי לך כדי להיכנס לצ`ט את צריכה לעמוד בתשלום החודשי ... זה לא הולך ככה ... אמרתי ... בעשירי לחודש צ`ק על סה``כ 1000 ש``ח לפקודת קספר ראש צוות שיכון צעירי שדונים והופ! אני בא לצ`ט ;-)
 

tiger rrr

New member
וואי וואי איזה בושות....!!

אממ לכל מי שאמרתי להכנס לצ`אט אמממ אממממממ שתכחו מזה טוב....!?! כי אני אממ קצת התבלבלתי כמו שאומרים נכנסתי לחדר ואני לא מבינה למה אני לא מכירה בו את ניק ולמה משעמם לי ואני ממש ממש ממש לא מכירה שום שם ! ועד שהתברר לי לבסוף, אחרי שנה שלמה שאני בכלל ==== בלובי ===== אז תודה רבה רבה לכל מי שצוחק עלי עכשיו ובמיוחד לך גילי ררררררררררררררררררררררררררררררר מה אסור לטעות .....!??
 

יהיה

New member
חיחיחי...

ואת יכולה להאשים אותי??? לפחות חזרת הביתה כמו שאומרים אע? אמורים לזהות את הבית לא? טוב את סנילית כבר סגרנו... מי מת עלייך מייייייייייייי? גילי שלך
 
טיי טיי

אפשר להזמין אותך לקפה בלובי ? ;-) חולה עלייך נשמה !! }{ בצוואר (גילי , צייצת משהו...?)
 

tiger rrr

New member
רררר לשנייכם !

תזהרו ממני !! נוש אתה במיוחד ! ואתה יודע למה..!?!? חיחי עליך עכשיו
 

יהיה

New member
עלי למה???

הסבירי, פרטי, הדגימי ונמקי... רצוי בליווי תמונות, דיאגרמות וכו` מטורף עלייך יא מתוקה אחת! גילי שלך
 

fרוחית*

New member
טיי

אם את פה כנסי בבקשה רגע לצ`אט אני מחכה לך שם אוהבת אותך..!!
 

יהיה

New member
רוחית בון בון!!!!!!!!

כמה התגעגעתי אלייך יא כונייף! תשארי בסביבה יא חולדה מתה... וואלה עברו שנים, אני אומנם מתעדכן מ-נוש אבל רוצה לשמוע על הכיף כף ממך יא חולירע!!!!! מיית עלייך גילי
 

לירוני

New member
אפרוחית!!!!!

מה קורה איתך? רק שתידעי שאין לך מילה! מחכה לישמוע מימך בדחיפות.
 

CRAZYIT

New member
חחחחחחחחחח--> רררררררר

מה יהיה??????. אתמול צחקתי על גילי על גאונותו... והיום עלייך?? מה מה יש? צמד חמד, שטויות ופיספוסים.... זיפ זיפ (אל תשאלי אפילו מה הקשר בין שניהם....) את רוצה אולי איזה סימון מיוחד לחדר? כגון בלונים בשם= 20 פלוס או.... בכלל... שטיח אדום במיוחד בשבילך... כשלצד הכל יש פחיות קולה למען גילי.. שיאפר את הסגריות שלו!!! או אולי זיקוקי דינור שבכל מקום בארץ שתלכי... תוכלי לצפות בהן ולדעת.... אהה הנה החדר בכלל לא התרחקתי... הוא תמיד שם נשמה ........ אני פשוט מתה עליייייייךךךךךך נדבר }}}{{{ מאיזה מצ`וגעת...
 

mady

New member
JJJJJJJJJJ- -> RRRRRRRR

al mah at madaberat ani pashot low yodaat aich lahchlif at h kaldanit l everit
 
למעלה