טוב ככה אנשים נשבר לי אבל באמת

אורטל17

New member
טוב ככה אנשים נשבר לי אבל באמת

לפני כמה דקות הגיעה לי אחת לפרטי שטוענת שהיא הילו`ש. אותה אחת בקשה ממני לדבר עם סופר גירל, ולהגיד לה שאני מתחזה אלייה. למרות שאני לא עשיתי את זה , וזאת בכדי שלה יהיה שם טוב. אני כמובן שאני לא יעשה את זה, א- אני לא אגיד דברים שלא עשיתי וב- אני אף פעם לא התחזתי לאף - אחד ממש לא. אחרי שהסברתי לה שאני לא אעשה את מה שהיא בקשה, היא עברה לאנשים בפרטי ואמרה שאני נוהגת להתחזות לאנשים. אני שוב חוזרת אני לא עושה את - זה. ועכשיו שביקשתי מתגל שתעזור לי, כי רק היא יכולה להגיד לכולם שאני לא מתחזה בשל כוחה שהיא מקבלת מתפקידה, היא סרבה ואמרה לי שאם אני לא מסוגלת להתמודד עם זה אז אני אעבור חדר. אז באמת תודה רבה תגל . לסיכום אנשים יקרים או שלא אני לא מתחזה לאף אחת כאן או אחד מכאן, וזה הכול.
 

t@gel

New member
עכשיו את מבינה למה אתן קייטנה?!

עכשיו את מבינה למה נמאס לנו? עכשיו את מבינה כמה אתן מיותרות כאן? עכשיו את מבינה את כל הסיפור? לא נראה לי שהבנת אל תבקשו שנחשוב שאתן בוגרות נפשית-אפילו כבוד עצמי אין לכן וכמנהלת בצאט, אל תפנו אלי עם השטויות האלו,נמאס לי כבר ואני לא גננת.
 

אורטל17

New member
בוא נתחיל עם זה

שאני מבינה ומסכימה עם מה שאת אומרת אבל לא לגמרי. נמשיך עם זה מי את שתגידי לנו שאין לנו כבוד עצמי. מי ? SO WHAT את תגל ואת אופ ויש לך תפקיד בצ`אט ומעבר לזה...... אני לא מכירה אותך, אבל בטח שאין לך זכות לבוא ולהגיד למי יש כבוד ולמי לא. יש מבין ? ואם יש לך משהו להגיד תפסיקי להגיד את - זה בכל כך שחצנות ויהירות, את לא מוכיחה בזה כלום. ועוד משהו אל תשייכי אותי לקבוצה מסויימת ותכלילי אותי בתוכן. את לא מכירה אותי מספיק כדי להגיד את - זה. וגם אם כן אל תעשי את - זה. אני לא בוגרת בשבילך...מקובל עליי.... שיהיה לך יום טוב.
 

t@gel

New member
למה את משתוללת?

אני תגל ולדעתי אין לך כבוד עצמי בכל יום שאת בצאט מכסחים אותך יורדים עליך משפילים אותך ואת מה? נשארת בצאט באותו שם והתגובה היחידה שלך היא לבקש מהאופ שיעזור לך כשאני מרגישה לא רצויה אני הולכת אין לך כבוד עצמי אורטל. וצאי מזה שאני שחצנית אני אומרת לך הכל בתום לב את זו שלא מכירה את תגל כי כשתכירי תגלי שאני לא אדם רע. אין לי כלום נגד גילך פשוט...הרמה.... ויהיה לי יום טוב גם בלי הברכה הצבועה שלך
 

אורטל17

New member
א -יש לי כבוד עצמי

ב- נראה לי חומד שאת מתבלבלת, כי לא יורדים עליי, לא מכסחים אותי, ולא כלום, כנראה שיש לך דימיון מפותח, בעצם מאוד מפותח. ג- מה שאת תעשי לא כל - כך מעניין אותי, אני זה אני ואני אעשה מה שאני חושבת לנכון. ד- שמעת שאמרתי שאת אדם רע ? כנראה שהשמיעה שלך סלקטיבית, סליחה בעצם הקריה שלך... ה- שאמרתי יום טוב התכוונתי לזה בלי שום צביעות. ו- ביקשתי עזרה ממך כי את אופ ורק את במקרה זה יכולה להוכיח שלא שיקרתי. אבל כנראה יש לך מטרות מסויומות....
 

t@gel

New member
א. לא הקריה שלי שלי סלקטיבית

ב. גם לא הקריאה שלי סלקטיבית ג. אני לא חומד ד. תתעוררי אורטל כי את מושפלת חופשי בצאט - קחי עיצה חינם ותתעוררי! ה. אני בטח לא אתן לך דו``ח על מעשיי... ומעשייך - צפויים מראש ו. לא אמרתי שכינית אותי רעה...רק ציינתי שאני לא ושכדאי שתכירי ז. את צעירה מידי לאות הזו אז נדלג.... ח. אני אופ שיש לו תפקיד מסויים. לא להגן על הגנון. לא לשמור על כבודך. ט. יש לי מטרה להיות פעם פסיכולוגית ואם בישראל. בצאט אין לי מטרות י. מתי תלמדי לקבל עיצה מחכמים ממך ולא ישר להגיב. רק חמור קופץ בראש.
 

~Supergirl~

New member
תגל - יש בעיה בצ`אט אולי???

כי הצ`אט לא עולה לי כבר יותר משעה, וניסתי גם בדרך הרגילה של כניסה לצ`אט - וגם דרך ה- צ`אט של פורום 20 פלוס. רק לי הצ`אט לא עולה? או שמא יש איזשהי בעיה כללית?
 

אורטל17

New member
א-אני לא מושפלת ולא כלום

אם את מדברת על הריבים עם שאדו יש לזה סיבה....אישית.....ממש לא נוגעת למקום הזה. ב- תשמרי את העצות שלך בשביל אחרים. ג- המעשים שלי צפויים שיהיה....גם שלך לא כל -כך קשים לצפייה.... ד- לא נמאס לך מהבדיחה על האות ז` כבר כמה פעמיים אמרת אותה ????????. ה-מטרות לא המילה הנכונה אולי שאיפות, בטוח שכן.... ו- לא נמאס לך לחזור על אותם משפטים מיליון פעם ``חמור קופץ בראש`` . ח- שאת אומרת עיצה מחכמים את מתכוונת שאת חכמה כאילו ? שנייה בוא נחשוב על -זה אם היית חכמה היית יכולה לפתור תבלגן הזה בצורת אחרת אבל.... עזבי לא אמרתי כלום את חכמה.... ט- את משום מה לוקחת כאן כל דבר יותר מדי ברצניות ומגיבה בתוקפנות והפעם עיצה ממני תשחררי....
 

t@gel

New member
אורטל - בשיא הרצינות

את לא מתאימה לכאן! את פשוט לא! חפשי חברים בגילך וברמתך אני לא יורדת לשם
 

אורטל17

New member
את מתאימה לכאן

לך יש רמה..... אני מצאתי מזמן תחברים שלי.... ואת צריכה לעלות לשם....
 

tiger rrr

New member
צריך להראות את זה למורני !!!

עכשיו את רואה לאיזה רמה אני מדברת עכשיו את רואה ממה נמאס לי !! לא מהגיל של הבנות , כי אותן אני אוהבת אבל מהשטויות שהן עושות.....! זה כל מה שרציתי לומר ושתראי בימים האחרונים !! ועל דברים כאלו אני מבינה את בלייד !!
 

אורטל17

New member
טייגרית

מה שאני עושה בסך-הכול זה להבהיר את הנקודה שאני לא מתחזה כאן לאף אחת. תודה.
 

tiger rrr

New member
אורטל...

אני לא מאשימה אף אחת.. ולמען האמת לא אכפת לי מה היה או לא היה רק עכשיו אתן ממש מוכיחות את הגיל שלכן ממש טוב מאוד !! תאמינו לי, אתן כ``כ מתאימות לפה !!
 

אורטל17

New member
את יודעת מה לא

רוצה להיות מתאימה לפה. לגיל שלכן ? חמודה אני בת 18 כמעט ולא 15 ה17 - זה כי כולכם כבר מכירים אותי ככה.
 

tiger rrr

New member
את לא קולטת..

שלא = אכפת = לי = בת = כמה = את..? מה אתן סתומות או מה...? אני לא כמו בלייד, לא אכפת לי בנות כמה אתן פשוט תתנהגו בהתאם כבר למען השם !!!!!!! ותפסיקו לשחק במשחקים שכאלו תגל כבר הבהירה לכן לא..???? לא משנה לי מה הגיל אלא הרמה של הפורום הזה כל אחת פה מתחזה לשניה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע אחד גדול !!!! ואורטל אל תגיבי כי את שלי אני אמרתי אין מה להוסיף !!!
 
למעלה