טוב ככה אנשים נשבר לי אבל באמת
לפני כמה דקות הגיעה לי אחת לפרטי שטוענת שהיא הילו`ש. אותה אחת בקשה ממני לדבר עם סופר גירל, ולהגיד לה שאני מתחזה אלייה. למרות שאני לא עשיתי את זה , וזאת בכדי שלה יהיה שם טוב. אני כמובן שאני לא יעשה את זה, א- אני לא אגיד דברים שלא עשיתי וב- אני אף פעם לא התחזתי לאף - אחד ממש לא. אחרי שהסברתי לה שאני לא אעשה את מה שהיא בקשה, היא עברה לאנשים בפרטי ואמרה שאני נוהגת להתחזות לאנשים. אני שוב חוזרת אני לא עושה את - זה. ועכשיו שביקשתי מתגל שתעזור לי, כי רק היא יכולה להגיד לכולם שאני לא מתחזה בשל כוחה שהיא מקבלת מתפקידה, היא סרבה ואמרה לי שאם אני לא מסוגלת להתמודד עם זה אז אני אעבור חדר. אז באמת תודה רבה תגל . לסיכום אנשים יקרים או שלא אני לא מתחזה לאף אחת כאן או אחד מכאן, וזה הכול.
לפני כמה דקות הגיעה לי אחת לפרטי שטוענת שהיא הילו`ש. אותה אחת בקשה ממני לדבר עם סופר גירל, ולהגיד לה שאני מתחזה אלייה. למרות שאני לא עשיתי את זה , וזאת בכדי שלה יהיה שם טוב. אני כמובן שאני לא יעשה את זה, א- אני לא אגיד דברים שלא עשיתי וב- אני אף פעם לא התחזתי לאף - אחד ממש לא. אחרי שהסברתי לה שאני לא אעשה את מה שהיא בקשה, היא עברה לאנשים בפרטי ואמרה שאני נוהגת להתחזות לאנשים. אני שוב חוזרת אני לא עושה את - זה. ועכשיו שביקשתי מתגל שתעזור לי, כי רק היא יכולה להגיד לכולם שאני לא מתחזה בשל כוחה שהיא מקבלת מתפקידה, היא סרבה ואמרה לי שאם אני לא מסוגלת להתמודד עם זה אז אני אעבור חדר. אז באמת תודה רבה תגל . לסיכום אנשים יקרים או שלא אני לא מתחזה לאף אחת כאן או אחד מכאן, וזה הכול.