טוב יש לי שאלה

  • פותח הנושא matyc
  • פורסם בתאריך

matyc

New member
טוב יש לי שאלה

עד כמה אתם רוצים שבן הזוג שלכם יהיה דומה לכם מבחינת דברים שמענינים אותכם והאים הייתם נפרדיםפ ממישהו בגלל שהוא לא היה דומה לכם ב100%
 

duduamar

New member
אני חושב ההיפך..

זה גרוע מאוד אם בת הזוג שלי תהיה דומה לי ב100 אחוז , לא? עדיף כבר לצאת עם מראה... אותו דבר ולא צריך לשפוך עליה כסף... חייב שיהיה קצת הבדלים, בשביל העניין לדעתי.
 
יש לי תחושה של דז'ה וו....

בעבר התחתנתי עם אדם שתחומי הענין שלו לא היו דומים שלי...כזוג לא נשוי, הדבר לא היה קריטי...הוא אהב פאבים , אני לא..אז לא הייתה בעיה שייצא עם החברים שלו ל"ערב גברים" פעם ב...תחום האלקטרוניקה עניין אותו (ג'אגדטס) - אותי לא. אז כזוג ...הגיעו גם הילדים ..בערבים שהוא השאיר אותי לבד עם התינוק - אני זעמתי. נגמרה תקופת ההוללות ..והוא מצידו כעס..כי פעם זה לא הפריע לי. אני פיתחתי את תחומי הענין שלי והוא את שלו...וכך נוצרו שתי עולמות עד שעולמות אלו הפסיקו להפגש..ונפרדנו..הפעם כבר עם שני ילדים ו"תיק" גדול מאוד. תהליך שארך כ- 10 שנים. פגשתי אחר כך אדם שתחומי הענין שלי ושלו משותפים..ולא להאמין איזו זרימה בקשר הייתה, אפילו הלכנו באותו קצב.. הקיבה שלנו פעלה אותו הדבר (היינו רעבים באותם זמנים..)שלא נדבר על תאוות ותשוקות. זה פשוט מולפא להיות עם בן המין השני , עם תחומי ענין משותפים. הוא התעניין ברוחניות, קבלה, סדנאות להתפתחות..בדיוק כמוני..אמנם היו ויש לו דיעות משלו ויש טיפה שוני..אך רק טיפה.
 
אין מאה אחוז

גם אם יש בני מין מהקבוצה השניה 100% ברגע שמיתחבר לבני מין השני הוא הופך להיות 50%. אני הייתי מתפשר על 60=40 וזה יהיה מצויין,גם על פחות ב10.לא יותר מזה
 
100% כמוני? זה מה שחסר לי../images/Emo5.gif

אנחנו נריב כל היום! אני עקשנית נורא.. מתעצבנת דיי בקלות וגם נרגעת באותה מהירות אבל.. אם בן הזוג שלי לא ידע לשתוק כשאני עצבנית, לא ידע להרגיע כשעצוב ולהיפך. זה יהיה נורא. אני צריכה ההיפך מממני.. רגוע!
 
כפרות עלייך!

אם לא היתה תופסת אותך כבר.. ואם לא היית גר כ"כ רחוק........ אח מה הייתי עושה לך.. נ.ב אתה בטוח שאתה רגוע ושליו...? אתה מרוקאי ממי!!!!!!!!!!
 

duduamar

New member
כפרונה !

אני אמנם מרוקאי אבל לא עצבני.. אני תמיד מציין את זה... אין לי את הגן העצבני... ודרך אגב - מה היית עושה לי ?
 

duduamar

New member
היי היי.. למה רק??

הרי אמרת שאם הייתי יותר קרוב אז הדמיון היה הופך למציאות, לא ככה??
 

duduamar

New member
בהחלט...

באסה שהם הפסידו והצפונבונים לקחו... כמו שג'ולי אמרה - כסף הולך לכסף... חחח היא קורעת אותי מצחוק..
 
למעלה