דניאלה22 למען דודי
New member
טוב יאללה יא שבאב..אללה יזיד פדלכום
בכל זאת.......דודי לא ענה לי. אף אחד לא מתייחס. כל העולם הזה רקוב ואף אחד כבר לא מוכן לדבר על כלום. שיהיה רק טוב לכווווולם (מצטערת, הברק הזה הדביק אותי...רה``מ שכוווווולם ברחו לו, רה``מ של כווווווווולה שנה וחצי). טוב יאללה יא שבאב..ביסיר ח`יר....אינשאללה!
בכל זאת.......דודי לא ענה לי. אף אחד לא מתייחס. כל העולם הזה רקוב ואף אחד כבר לא מוכן לדבר על כלום. שיהיה רק טוב לכווווולם (מצטערת, הברק הזה הדביק אותי...רה``מ שכוווווולם ברחו לו, רה``מ של כווווווווולה שנה וחצי). טוב יאללה יא שבאב..ביסיר ח`יר....אינשאללה!