טוב זוכרים שהתראיינתי לפני כחודש

טוב זוכרים שהתראיינתי לפני כחודש

לעתון ירושלים
אז ככה אמש התפרסמה הכתבה (העתון בדרך למשרדי
והםא יעבירו את הכתבה כמו את קודמתה מלאשה) בעתון ירושלים שמחולק חנם לכל רוכשי ידיעות אחרונות בירושלים והסביבה. מצחיק אייך שדברים קורים אבל "שכחו" בעתון לפרסם את מספר הטלפון שלי וכתובת הפורום , יכניסו הודעת תיקון בשבוע הבא, אבל עד אז מי שרוצה ליצור איתי קשר פשוט מתחיל בעבודות בילוש, וזאת מן הסיבה היחידה שהטלפון בביתי רשום על שם שמקה (הוא רכש אותו עוד לפני שהכיר אותי וכך זה נשאר לא שינינו אף פעם ) בכל אופן לא מעט אנשים מגיעים אלי, הן בטלפון והן במיילים אחרי שבכל זאת מצליחים למצוא אותנו כאן בפורום, אז אני כעת עושה עבודת מיון מי מהפונים בין המבקשים עזרה ומי מבינהם בין המציעים עזרה מקווה וד הערב להכניס לכאן פרטים גם של אלו וגם של אלו, מוקדם מידי לפרט אבל המון שיחות מאוד מרגשות של אנשים שהיו במצבי ושרדו ושל כאלו שלא, ושל כאלו שממש כעת נלחמים על חייהם ברמה הבריאותית, והיומן שלי מתמלא בפגישות , טוב זה כי היה לי משעמם....... כמובן שאדווח על כל מה שיקרה בהמשך ואני מקווה שתוך יום יומיים הכתבה תועבר לכאן, אגב אם יש בינכם ירושלמים שיכולים לסרוק ולהעביר אני אשמח, אנסה לעשות את זה בעצמי אבל אתם כבר יודעים כמה אני "מוכשרת" טכנית.... פנינה
 
הסתובבה אתמול בפורום הודעה

על תרומת סורק, אפשר לתרום אותו לעמותה, לא? רק אל תשכחי את עצמך בין כל הזקוקים לעזרה, שמרי על עצמך אנחנו דואגים לך ואוהבים אותך
 
חחחח מיכלית../images/Emo24.gifיש לי סורק

אבל אני
לא אמרתי, בסופו של דבר אמצע את עצמי בקורס מחשבים.... פנינה
 
למעלה