טוב..זה מתבקש..שאלון הכרות..

la bella dama

New member
טוב..זה מתבקש..שאלון הכרות..

בגלל שיש המון מצטרפים חדשים,ואני בשאיפה להכיר את כולם ושכולם יכירו את כולם..בקשה תענו... שם: גיל: מקום מגורים: אי סי\מסנג'ר: ועוד משהו שהיינו\לא היינו רוצים לדעת עליך:
 

arthurz15

New member
:)

ארתור, 16 (כיתה יא), פ"ת אייסי :160778388 אני גאה להוות 10% מהרייטינג של כל הלילה
הסדרה האהובה עלי היא סמולוויל. כל מה שאני צופה בו אני מוריד מהאינטרט בגלל שאני לא מסתדר עם לוחות שידורים קבועים. מאוד אוהב את אסף הראל. הגבות שלו מעצבנות אותי וזה מעצבן את החברים שלי שאני מעוצבן מהגבות שלו.
 

idanri

New member
הנה שלי:

שם:עידן. גיל:14 ו-8 חודשים(כמעט 15). מקום מגורים:ראשון לציון. איי סי:335662682\מסנג'ר:[email protected]. משהו שהייתם רוצים לדעת עליי:תשאלו ואני אענה לכם
.
 

זונע

New member
שיהיה

אני עדיין נחשב חלק מהפורום, נראה לי. שם:אורי גיל:13 וחצי מקום מגורים:החדר שלי אייסי:316598102 עוד משהו:אני מתנזר מירקות!
 

ll Princess ll

New member
אני עונה

שם:קרין גיל:18 מקום מגורים:באר שבע אי סי\מסנג'ר:246740547 ועוד משהו שהיינו\לא היינו רוצים לדעת עליך:אממממ..... נראה לי שכבר סיפרתי על עצמי לא פעם..אין משהו מיוחד..Anyway אם יש שאלות אני תמיד כאן-אז אפשר לשאול חופשי!
 

majoreli

New member
טה דם...

שם: אלי גיל: 17 מגורים: פרדס חנה אימפריה! (או שלא..) אייסי/מסנג'ר: 177653630, [email protected] משהו שהיינו רוצים לדעת עליך: (בטוחים שרוצים?...) אז ככה- יש לי אובססיה מטורפת לחברת נסטלה, במיוחד לגלידות.. יש לי אוסף מסמרים וברגים שלחלקם יש גם שמות, אני עובדת בקרקס ואני לא רואה טלויזיה (גמילה מצפיית יתר)- אני רואה רק אסף הראל.
 

majoreli

New member
עמרי?

זה נהדר שאת באה! אפשר להיפגש אם את רוצה
בפרדס חנה הכל קרוב... במיוחד אם את הולכת לראות את הפנימיה של חקלאי. אוף הפסדתי את התכנית אתמול.. איך אני נכנעת ככה לאנשים יפים.....
 

la bella dama

New member
אני הולכת לראות את בית טף..אם זה

אומר לך משהו...חחח ובכל שניה פנויה לי משם רוב הסיכוי שאני אהיה עם עמרי
אבל נדבר כמה ימים לפני זה...
 

majoreli

New member
בטח אומר לי משהו

זה -ככה- (אני עושה עם האצבעות....) ליד הבית שלי. טוב לא יפה הדיאלוג הזה חח.. תהני עם עמרי
 

la bella dama

New member
אם זה קרוב אליך אז בטח ניפגש!!

וברור שאני אהנה איתו..הוא כזה..
ובאמת דיי..חחח
 
גם אני צריך?! ../images/Emo2.gif

שם: נועם. גיל: 18. מקום מגורים: ראשון לציון. אייסי / מסנג'ר: יש ויש. עוד משהו שהיינו\לא היינו רוצים לדעת עליך: יש לי דם טעים.
 
../images/Emo13.gif

שם: סיון.
גיל: 19
מקום מגורים: ראשון.
אי סי\מסנג'ר: חסוי כפרות.
ועוד משהו שהיינו\לא היינו רוצים לדעת עליך: אני חושבת שלנועם יש דם טעים.
 
למעלה