טוב זה מה יצא מהסיפור בהמשכים

טוב זה מה יצא מהסיפור בהמשכים../images/Emo4.gif

יום אחד הלכו ארבעת הילדים ליער, לקמפינג הגדול! הם התרגשו לקראת הציד אבל לא צדו שום דבר... פתאום הגיע סקאזלבט ונתן להם את ההמבורגר הקנדי שגנב מסקוט. הילדים שאלו אותו איך לעזאזל ללקק ולנגוס את ההמבורגר מבלי להחנק. סקאזלבט אמר: "ראורררררררררררג". "מה??!" אמר קייל. "ראוווווווווווווורגגגג!!!!!!!!!!" חזר ואמר סקאזלבט. קרטמן הקיא בגלל שפתאום הוא גילה שהוא לובש חולצה של ברברה סטרייסנד דופקת את אימו בעזרת דילדו ירוק. הילדים החלו להתרחק מקרטמן שהתחיל לפרכס ולהשתגע. אז קייל לקח מספריים ודילדו, גזר את ההמבורגר של סקוט לשני חלקים, ואמר: "די! למה קורים לנו כאלה דברים מוזרים!". "לא נכון. תתעוררו מהסוטול שלכם מיד!". פקדה וונדי. "אתם ממש חולמים!". פתאום לאחר חלומו, התעורר קני בבהלה... סוף
 

elcool

New member
רוצים להמשיך?

אני חושב שיצא דיי טוב בשביל סיפור מילה, מילה.
 
אני מעדיף מבנה הגיוני

לא דברים שצצים בלי משמעות.. אבל היי
... כל אחד והטעם שלו...
 
למעלה