yuval tayb
New member
טוב זאת בהחלט סיבה לפתוח נושא!חח
התחדשתי ב3 הדיסקים שלהם אתמול!!!!
איזה התרגשותתת חחח אפילו לא פתחתי אותם עדיין!!!! ושאלה סתם לא קשורה:מישהו פה ראה סרטים שג'ארד משחק בהם??אם כן איזה
התחדשתי ב3 הדיסקים שלהם אתמול!!!!