טוב זאת בהחלט סיבה לפתוח נושא!חח:)

yuval tayb

New member
טוב זאת בהחלט סיבה לפתוח נושא!חח:)

התחדשתי ב3 הדיסקים שלהם אתמול!!!!:) איזה התרגשותתת חחח אפילו לא פתחתי אותם עדיין!!!! ושאלה סתם לא קשורה:מישהו פה ראה סרטים שג'ארד משחק בהם??אם כן איזה:)
 

Serena16

New member
תתחדשי ../images/Emo9.gif

יש את אלכסנדר, מועדון קרב, אמריקן פסיכו ,באגדה עירונית יש לו תפקיד משמעותי .. אבל התקידים היותר גדולים שלו זה 'שר המלחמה , לבבות בודדים , מיסטר נובודי והבריחה מלאס ווגאס .. יש עוד כמה ^^
 

MoVe AlOnG

New member
רקוויאם לחלום

requiem for a dream יש לו שם תפקיד ראשי. וזה סרט מ-ע-ו-ל-ה. בהחלט הסרט הכי טוב שראיתי בכל 19 שנות חיי.
 

Serena16

New member
נכון, שכחתי ממנו

אחרי הסרט פשוט ישבתי ככה :O באמת סרט מעולה , נכנס חזק כזה ..
 
תתחדשי וראיתי את

HIGHWAY אלכסנדר מועדון קרב ובתכנון שלי לראות את רקוויאם לחלום...נראה סרט מדהים
 

NASTIAtheSAVIOR

New member
בינתיים ראיתי 8 סרטים שלו,

נערה בהפרעה ~בלי קשר לג'ארד,אחד הסרטים החזקים,ממש ממליצה :)~ ,אמריקן פסיכו,רקוויאם לחלום שזה ללא ספק הסרט הכי טוב שהוא השתתף בו,הסרט הכי טוב שראיתי,החדר,הבריחה מלאס וגאס,שר המלחמה,פרק 27,ומיסטר נובודי שלא כלכך עניין אותי,הוא היה נחמד + לדעתי,אבל לוקח ממש הרבה זמן להבין אותו כי הוא די קשה להבנה,לדעתי לפחות. אלה כל הסרטים שאני לפחות ראיתי,אה וד"א לשאנון גם יש תפקיד קטנטן בבריחה מלאס וגאס,עד שלא ראיתי את הקטע הזה שוב לא ידעתי :D
 

yuval tayb

New member
מהה?!!!

איזה תפקיד יש לשאנון ראיתי תסרט מליון פעם?!איזה???
 

NASTIAtheSAVIOR

New member
יש סרטון ביוטיוב...

זה היה תפקיד של 2 דקות ממש קצרות אם אני לא טועה,אני אפילו לא זוכרת את הקטע הזה כי ראיתי את הסרט לפני 3 שנים בערך ורוב העלילה פשוט ברחה לי מהראש, אבל אם תחפשי ביוטיוב Shannon Leto in highway או משהו כזה תמצאי. :)
 

RenanaD

New member
שאנון מופיע גם ב-My So-Called Life

(שאני עדיין לא מאמינה שבוטלה אחרי עונה אחת בלבד) ושמעתי שגם ב-Prefontaine, למרות שלא ראיתי את הסרט הזה עדיין.
 

NASTIAtheSAVIOR

New member
נכון,הוא היה בMSCL...

אני מתה לראות את הסדרה הזאת ולא מצאתי בצפייה ישירה או משהו בשום מקום... ):
 

RenanaD

New member
רואים אותו מלא. קראתי פעם באיזו כתבה שלא היה

לו מה לעשות באותה תקופה אז הוא כ-ל הזמן הסתובב על הסט, כי ג'ארד היה שם. עד שבאיזשהו שלב פשוט הכניסו אותו לצילומים כחבר של ג'ורדן
תחפשי את הסדרה הזו, היא ממש טובה. הקדימה את זמנה בהרבה.
 

NoAmItA ChAn

New member
המממ..

ראיתי שלושה: רקוויאם לחלום - בהחלט סרט קשה וחזק. צ'אפטר 27 - סרט ביזארי. ראיתי אותו עם אבא שלי וקצת התפדחתי XD מיסטר נובאדי - סרט טיפה הזוי, אבל חביב מאוד :) ובתכנון שלי לראות מועדון קרב ושר המלחמה XD;
 
ראיתי כמה

רקוויאם שר מלחמה אלכסנדר החדר צ'פטר 27 אמריקן פסיכו פייטקלאב לבבות בודדים נערה בהפרעה ועוד סרט אחד שהוא משחק מישהו אירי או סקוטי.. משהו עם high kings משהו כזה. אגדה עירונית לפני נצצצחחחח
 

RenanaD

New member
זו לא קומדיה, אבל אותי הסרט הזה שעשע

הוא מחקה מבטא אירי
 

yuval tayb

New member
איפה?

איפה אתם מוצאים צפייה בסרטים??אפשר קישורים לסרטים היותר ישנים אני לא מוצאת :'(
 

RenanaD

New member
הורדתי לפני שנים מאיזה אתר נידח, לא זוכרת

כבר איזה.
 

orLeto

New member
תתחדשי...וכן ראיתי...

ראיתי מלא סרטים שלו!! ראיתי את אלכסנדר..אגדות עירוניות...רקוויאם לחלום...highway...החדר...מר אפחד...ראיתי חלק מהפרקים של ציי סו קולד לייף.. וראיתי עוד דברים..אני פשוט לא זוכרת שמות כל כך...
 
למעלה