טוב הפורום הולך להיסגר

omni96

New member
טוב הפורום הולך להיסגר

למי שיש התנגדות וחושב שיש דרך הגיונית להחיות אותו שיגיד...
 

shpitzi1984

New member
האמת הכואבת

חבר'ה עם כל האהבה שלי אליכם לכולם אני חושב שכמעט כולנו לפחות הותיקים פה בפורום עברו שינויים וקצת התבגרו וזהו כבר יש חיים הם נקראים "צבא" וזה מה שקורה כשיש צבא, כנראה שדור העתיד כבר לא ממש מתעניין בשטויות האלה והוא מעדיף ללכת להידקר מאיזה ערס במסיבה, אז בואו ונפרוס את הקלפים על השולחן- I~~~~~~I=שולחן טוב עכשיו רק צריך קלפים. הקיצר זה שהפורום יסגר זה לא אומר שאי אפשר לשמור על קשר אז נתחיל לפחות אני 0528993315- לכל מי שצריך בכל בעיה, טענה, סעד, מין,כלכלה. אני מת על כולם ולכו תדעו בסוף משתחרריםםםםםם!!!!! יש חיים אחרי הפורום!!!!!!!!!1 עד מתי??? נוב 03!!!!!
 

BiAAcH

New member
צודק שפיץ....

אני עכשיו תוחן בצבא, ואין לי זמן לפורום יותר מדי, ואת האמת גם די עברתי הלאה מכל העניין הזה, זה לא אומר שאני עכשיו בחור רציני שלא עושה דברים טיפשיים, סתם קצת נמאס כבר.... בקיצור, היה לי ממש כיף לנהל את הפורום בשלוש שנים האחרונות, הכרתי פה אנשים ממש טובים, בינהם את דובה, פרחה פקה ועוד שאר אנשים, אז שמחתתי להכיר את כולכם, ותשמרו על קשר.... 0522228399 (פשש, איך אני משלה את עצמי שאשכרה מישהו יקרא את זה.... פורום ג'קאס וסי קיי וואי, 2002-2006, ת.נ.צ.ב.ה.... יאללה, שמישהו יקריא קדיש....
 

BiAAcH

New member
ולסיום קצת יותר אופטימי.....

הסגנון החדש של דובה....
 
ממממ

אם תרצו לדבר איתי יש מספיק דרכים ליצור איתי קשר (לפקה יש מספר שלי, לפרחה יש אייסיקיו ובלוג-הומואי שלי, וזאת שאני תמיד שוכח את שמה נתקלה בי בקניון ליד הבסיס ומאז הפלוגה שלי לא מבינה מאיפה המציאו לי את השם "ג'יימס").
 
למעלה